Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:23
Mijn vraag
Intel Compute Stick usb problemen, hij verliest om de zoveel minuten het contact met alle usb apparaten..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
usb hub met stroom adapter

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
heb de usb hub vervangen voor een ander die een stroomadapter er bij heeft, helpt niet.
heb OS terug naar factory reset gedaan
heb andere usb verlengkabel getest

Gezien dit apparaat maar 2 usb poorten heeft moet ik er een usb hub bij aansluiten gezien er 2 joysticks op zit aangesloten en een draadloos toetsenbord/muis.

vanaf de mini pc loopt er een usb verlengkabel naar een usb hub met stroom, vanaf daar zitten de 2 joysticks aangesloten.

het probleem: Om de zoveel minuten hoor je een geluidje alsof een usb apparaat is losgekoppeld en dan doet geen enkel usb apparaat het meer. Het probleem hersteld zichzelf na x sec wachten.

Kan die intel compute stick gewoon de hoeveelheid usb poorten niet aan of mis ik iets?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Welke BIOS versie draai je op die Intel Computer Stick en heb je een voeding hierop zitten die 3 -4 ampère levert ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:23
Breezers schreef op maandag 16 april 2018 @ 16:15:
Welke BIOS versie draai je op die Intel Computer Stick en heb je een voeding hierop zitten die 3 -4 ampère levert ?
Ik heb een origineel bijgeleverde oplader gebruikt en ook een reserve die wel het juiste vermogen levert.

Ik zie nu wel dat de bios versie niet de laatste is, deze ga ik zo snel mogelijk updaten en laat het dan weten. :D