Alleen videoreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Naar aanleiding van: reviews: THEC64 Mini - Kan de kleine Commodore bekoren?
dus @Sim @LukevanDrie
Maar ook in zijn algemeenheid.

Van deze review is alleen een video beschikbaar. Vind ik erg jammer, want eerlijk gezegd kijk ik nooit naar die video's. De video duurt bijna 9 minuten; Een geschreven review met dezelfde inhoud zou ik waarschijnlijk in de helft van de tijd gelezen kunnen hebben en evenveel wijzer. Bovendien kan altijd lezen maar niet altijd video kijken en met name: luisteren. Als ik in bed lig en mijn vrouw slaapt al cq. nog wordt ze daar niet vrolijk van; als de kleine op schoot in slaap is gevallen, etc.
Tevens zijn er in reviews vaak onderdelen die meer mijn interesse hebben dan anderen, zo skim ik altijd langs de synthetische benchmarks (leuke info voor het idee, maar ff gauw grafiekjes kijken geeft mij genoeg info) maar het gebruik in de praktijk vind ik altijd erg interessant en lees ik met veel interesse. Met video is dat toch lastiger want dan moet je eigenlijk de keuze maken tussen een stuk volledig kijken of vooruit spoelen en hopen dat je niet te ver gaat.

Daarom mijn vraag: kan er altijd van elke review een geschreven variant komen?

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Helaas, dat gaat niet altijd... Soms zit het er wat tijd betreft even niet in om beide te doen (er zijn altijd meer apparaten die we zouden willen reviewen dan we aankunnen) en moeten we de keuze maken om iets of helemaal niet te doen of een van tweeën. In dat geval bekijken we per onderwerp of we enkel tekst of enkel video willen doen. In dit geval leek The64 Mini ons een onderwerp dat eerder videowaardig dan tekstwaardig was. Al kun je daar natuurlijk van mening over verschillen :-)

Sorry dat we in dit geval de keuze gemaakt hebben die jou het minste aanspreekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:02
Ik was al bang voor zo'n antwoord :P

Jammere is dat ik nu waarschijnlijk ga vergeten die video te kijken als ik daar wel voor in de gelegenheid ben. Maar ik snap dat er soms keuzes gemaakt moeten worden.

Tjolk is lekker. overal en altijd.