Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-03-2024
Mijn Nokia 7 plus heb ik geinstalleerd op mijn gmail account. De email toevoegen van hotmail (en andere mail-adressen) is geen probleem. Maar hoe kan ik ook mijn hotmail-agenda en mijn contacten synchroniseren?

Beste antwoord (via rens-br op 16-04-2018 16:30)

Verwijderd

Door het account als Exchange te configureren i.p.v. imap/pop.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 16:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het account als Exchange te configureren i.p.v. imap/pop.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modderofpearl
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19-03-2024
dank voor de reactie @Verwijderd
Heb het gevonden!

[ Voor 50% gewijzigd door modderofpearl op 16-04-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-07 20:58
Ah... dit zelfde probleem loop ik ook tegen aan. Maar zelfs als ik het account als Exchange configureer, maakt de telefoon er nog IMAP van. Nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
dulghar schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 21:01:
Ah... dit zelfde probleem loop ik ook tegen aan. Maar zelfs als ik het account als Exchange configureer, maakt de telefoon er nog IMAP van. Nog ideeen?
Probeer het account handmatig toe te voegen als Exchange en gebruik dan de volgende settings:
Gebruikersnaam: e-mailadres
Domein: leeg
Wachtwoord: wachtwoord
E-mailadres: e-mailadres
Server: m.outlook.com
Poort: 443
Beveiligingstype: SSL/TLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:15
Ik heb sinds vandaag mijn Nokia 7 Plus weer (opnieuw) in gebruik genomen. Ik krijg het echter niet voor elkaar om mijn contacten en agenda te synchroniseren.

Mijn Google-account is gebaseerd om mijn MS-account, waar al mijn afspraken en contacten in staan, maar dit was eerder op deze telefoon en eergisteren op een andere Android telefoon geen belemmering om mijn agenda en contacten te synchroniseren.Ik heb het bovenstaande geprobeerd. Maar ik moet verplicht het domein invullen als ik mijn account als exchange handmatig probeer in te stellen (daar heb ik dus mijn mail-adres herhaalt). Vervolgens lijkt het gelukt, maar als ik in agenda vinkjes zet voor synchroniseren van mijn account zie ik vervolgens niets staan.

Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?

NB. Ik heb een ...@live.nl adres.
NB2. Ik heb ook al geprobeerd mijn account in te stellen als 'outlook' account, maar dat levert ook niets op.
NB3. Ik heb de Outlook-app op mijn telefoon, die synchroniseert prima, maar daarmee staat het allemaal niet in mijn agenda-app en contactenlijst.

Edit:
Blijkbaar moet onder server mijn e-mail-adres komen te staan. En bij server: eas.outlook.com. En daarna geduld.............. De agenda en contacten synchroniseren duurt blijkbaar een tijdje. Ik zie mijn contacten nog steeds niet in de contacten app, maar via mijn telefoon zie ik ze wel en ze zijn ook zichtbaar in Whatsapp.

[ Voor 13% gewijzigd door Paulus73 op 07-11-2019 09:00 ]

Pagina: 1