Game-PC €1000,-

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een game-PC van rond de 1000 euro (met 100 euro speling) die spellen zoals World of Warcraft, Fortnite en The Witcher 3 op 'minimaal' Medium+ (het liefst High) settings aan kan, Als het beter aan kan natuurlijk graag als het maar binnen het budget past.

Wat is je budget?
Het budget is €1000,- met €100,- speling

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde voorkeuren, zelf dacht ik aan: reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018 Mijn bedoeling is de pc in begin Juli te kopen in de hoop dat de prijzen van videokaarten en RAM-geheugen iets gedaald zijn, Dus toevoegingen/verbeteringen aan de link zijn zeer welkom

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nog maals het systeem waar ik zelf aan dacht is reviews: Desktop Best Buy Guide - januari 2018 tegen de tijd dat ik de PC wil kopen (Juli) is deze setup al een half jaar oud dus toevoegingen/verbeteringen zijn zeer welkom ik gebruik de PC 90% van de tijd voor gamen, spelen zoals: World of Warcraft (speel ik het meest), Fortnite, The Witcher 3, CS:GO en GTA V. de rest van de tijd films kijken of op internet zitten, dus niks zwaars

Zelf heb ik al 2 monitors game toetsenbord en muis, ik heb alleen een goede game-PC nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13-09 18:55
Dit topic hoort eigenlijk in Desktop Aankoopadvies.
Een mod kan dit topic verplaatsen, of je kan een nieuw topic openen in het goede subforum.
Houd rekening met het DAA beleid, en gebruik de Nieuw: topic templates.
De Best Buy Guide is een goede plek om te beginnen.
Vergeet niet je beoogde resolutie en fps te melden.