Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een originele Samsung Galaxy S8 HDMI adapter aangeschaft. Na het aansluiten krijg ik helaas geen signaal op de tv/monitor. Op mijn S8 krijg ik verder ook geen melding dat er iets is aangesloten.

Opladen en aansluiten op de pc werkt prima verder. Iemand een idee wat de oorzaak is?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Tv én monitor geprobeerd, en diverse HDMI kabels.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Welke tv en monitor heb je gebruikt?

Heeft je TV/Monitor een MHL HDMI Ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een samsung S22D390Q monitor en een LG 43UF680V 4K televisie. Wat MHL HDMI ingang betreft geen idee. Hier staat op zowel de adapter als de schermen niks over vermeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dutchone schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:39:
Heeft je TV/Monitor een MHL HDMI Ingang?
De Samsung Galaxy S8 heeft geen ondersteuning voor MHL, maar maakt gebruik van video over usb-c. Zie ook: rens-br in "[Samsung Galaxy S8] HDMI werkt niet".

@Verwijderd welke adapter heb je exact gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De 'Samsung EE-HG950'.

Hier staat niks beschreven over MHL etc. Op YouTube zie ik ook zat video's op oude schermen/monitoren waar het simpelweg plug&play is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
HDMI aansluiten zou plug and play moeten zijn, probleem zit of met de adaptor of met je telefoon.

Kun je bij een winkel langs gaan en je telefoon in een Dex dock plugen en kijken wat die doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat lijkt mij een prima adapter. De HDMI kabel die tussen de adapter en de schermen zit heb je die al een keer gewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja die HDMI kabel is al een keer gewisseld. Samsung Dex werkt prima, hiermee krijg ik wél signaal op beide schermen.
Pagina: 1