iCloud Drive + Photos extreem langzaam

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 02:45
Hallo,

Ik heb sinds kort voor mijn vriendin een grotere icloud opslag besteld, waardoor zij altijd en overal haar fotos en videos zal weten te vinden. Ik ben zelf geen apple fan en werk met android, maar ik zie de voordelen van apple voor haar.

Nu is het echter onmogelijk redelijk videos te streamen of te downloaden vanaf de website www.icloud.com. De snelheden zijn tergend langzaam en zelfs voor <1 MB fotos heeft ie 3s nodig voor het laden. Zie ik iets over het hoofd? Ik zie t probleem vaker als ik google, maar niemand die een duidelijke uitkomst geeft.

Accepteren en verder gaan met t leven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:47
iCloud opslag is in de Cloud. Dat betekent dat alles over het internet gaat.

Hoe snel is je internet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeesFluitman
jeroen3 schreef op maandag 16 april 2018 @ 11:29:
iCloud opslag is in de Cloud. Dat betekent dat alles over het internet gaat.

Hoe snel is je internet?
Hoi jeroen3,

dankje voor de snelle reactie en tijd die je genomen hebt mij te helpen. Ik dacht dat de Cloud in de wolken zat en daarom zo langzaam was misschien? Maar goed, dan is t dus t internet dat langzaam is, niet de wind.

mvg,

Kees

ps. Iemand anders een beter idee? Ik ben me bewust van de werking van Icloud en geen leek. Ik zie het probleem vaker voorkomen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:51
Welke browser gebruik je en wat is de snelheid van je internet?

Ik heb hier Chrome en Ziggo 250Mb internet en geen enkel probleem. Foto's laden vrijwel gelijk.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Chrome en 40Mbit.
Ik zal t eens via andere pcs en netwerken proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@KeesFluitman Proxy toevallig aangepast of VPN ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En verder ben je compleet afhankelijk van de snelheid die Apple wil dat je krijgt. Als dat langzaam aan is, tjah, dan zul je het er mee moeten doen. Sommige dingen heb je weinig invloed op.

Wat je kunt doen is zoals hierboven staat: check je netwerkinstellingen en je netwerkverkeer op het moment dat het langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
het werkt weer. Zonder iets gedaan te hebben. Vind t vreemd want ik heb mijn pc als priority in het netwerk.

Verder blijft icloud een rotzooi naarm ijn mening. Volgende probleem is een compleet album downloaden, ipv opnieuw het hele album uit de hele verzameling fotos te moeten uitzoeken.

https://discussions.apple.com/thread/6849027

ik raad iedereen aan apple te verlaten en te vervangen..mijn god...wat een feature drama.

[ Voor 19% gewijzigd door KeesFluitman op 27-04-2018 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 149800

KeesFluitman schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 09:48:

ik raad iedereen aan apple te verlaten en te vervangen..mijn god...wat een feature drama.
Ok ga ik meteen doen!

NOT, wat een drama queen opmerking. het werkt prima maar alle systemen hebben wel een paar dingen die wat minder zijn dan een ander systeem.

Het werkt bij mij feilloos en prima dus totaal geen reden om op te stappen.
Daarnaast is iCloud een backup opslag geen streaming of bewerk drive. Dat doe je op je iPhine Mac of iPad.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 27-04-2018 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesFluitman
Anoniem: 149800 schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 10:28:
[...]

Ok ga ik meteen doen!

NOT, wat een drama queen opmerking. het werkt prima maar alle systemen hebben wel een paar dingen die wat minder zijn dan een ander systeem.

Het werkt bij mij feilloos en prima dus totaal geen reden om op te stappen.
Daarnaast is iCloud een backup opslag geen streaming of bewerk drive. Dat doe je op je iPhine Mac of iPad.
dude chill. Ik vraag hier enkel om hulp omdat t spul t niet deed na veel proberen en t ergert me dat zoiets makkelijks zoveel moeite kost. Je doet niet eens de moeite om na te lezen wat ik zeg.

Ik bewerk ook niet op Icloud, ik wil enkel mijn fotos op mijn PC hebben, om er een fotoalbum van te maken...en nee ik heb geen IMAC om dat te doen. Het is een feit dat de functionaliteit tussen Apple en Windows dus te wensen over laat. Vooral ten nadele van windows gebruikers. Want ga me nu niet vertellen dat OneDrive geen multi select heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door KeesFluitman op 28-04-2018 02:16 ]

Pagina: 1