Hoi!
Mijn telefoon is stuk gegaan, dus ik ben snel op zoek naar een nieuwe, en zie dat er veel keuze is! Daarom zijn tips heel welkom
Ik zoek een
[i]smartphone met Android. Wat me belangrijk lijkt is het volgende:
* Goede updates & beveiliging
* Veel intern geheugen (minimaal 16 GB, maar liever 32 GB)
* Mooi scherm
* Goede gps (voor opnemen sportactiviteiten)
* Redelijke camera die snel reageert
Daarnaast heb ik de voorkeur voor een kleine telefoon maar dat is niet extreem belangrijk. Goed geluid zou ook leuk zijn.
Wat is je budget?
150-250 euro (evt uitbreidbaar tot 300 euro).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het meeste gebruik ik: whatsapp, youtube (met muziek), Strava (dus graag goede gps), foto's maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een Samsung Galaxy S3 Neo en die beviel goed. Mooi scherm en was redelijk snel. Ik overweeg de volgende telefoons:
Samsung Galaxy A3 (v.a. 192 euro): scherm mooi klein 4.7", camera iets minder.
Samsung Galaxy A5 (v.a. 255 euro): scherm 5.2", mooi scherm, aardige foto's maar de kleuren zijn minder.
Nokia 6 (175 euro) groot scherm 5.5", goede audio/video, redelijke camera, leuk design.
Verder gezien:
MotoG5S Plus (maar goede updates is de vraag bij deze telefoon)
Swift 2X
Sony Xperia X.
De volgende telefoons vallen af: Huawei P8 Lite (te weinig geheugen) en de General Mobile GM6 (camera te slecht).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoon raden jullie aan? Is er een telefoon die ik hiernaast ook nog zou moeten overwegen? En hebben jullie (nuttig) commentaar op het eisenlijstje? Adviezen qua budget vs. eisenlijstje?
Bedankt voor jullie commentaren!
Zoefies
Mijn telefoon is stuk gegaan, dus ik ben snel op zoek naar een nieuwe, en zie dat er veel keuze is! Daarom zijn tips heel welkom
Ik zoek een
[i]smartphone met Android. Wat me belangrijk lijkt is het volgende:
* Goede updates & beveiliging
* Veel intern geheugen (minimaal 16 GB, maar liever 32 GB)
* Mooi scherm
* Goede gps (voor opnemen sportactiviteiten)
* Redelijke camera die snel reageert
Daarnaast heb ik de voorkeur voor een kleine telefoon maar dat is niet extreem belangrijk. Goed geluid zou ook leuk zijn.
Wat is je budget?
150-250 euro (evt uitbreidbaar tot 300 euro).
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het meeste gebruik ik: whatsapp, youtube (met muziek), Strava (dus graag goede gps), foto's maken.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had een Samsung Galaxy S3 Neo en die beviel goed. Mooi scherm en was redelijk snel. Ik overweeg de volgende telefoons:
Samsung Galaxy A3 (v.a. 192 euro): scherm mooi klein 4.7", camera iets minder.
Samsung Galaxy A5 (v.a. 255 euro): scherm 5.2", mooi scherm, aardige foto's maar de kleuren zijn minder.
Nokia 6 (175 euro) groot scherm 5.5", goede audio/video, redelijke camera, leuk design.
Verder gezien:
MotoG5S Plus (maar goede updates is de vraag bij deze telefoon)
Swift 2X
Sony Xperia X.
De volgende telefoons vallen af: Huawei P8 Lite (te weinig geheugen) en de General Mobile GM6 (camera te slecht).
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke telefoon raden jullie aan? Is er een telefoon die ik hiernaast ook nog zou moeten overwegen? En hebben jullie (nuttig) commentaar op het eisenlijstje? Adviezen qua budget vs. eisenlijstje?
Bedankt voor jullie commentaren!
Zoefies