Welk Moederbord ?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• MikevanEngelen
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-08 00:08
Jongens hiero, ik heb een vraag.
Ik wil binnenkort een TB 1400 kopen(OIIDT)
Maar ik vraag me af welk moederbord ik het beste kan gebruiken... Ik wil nog wat kunnen over-clocken.(1500? 1600? 1700? 1800 >:) ?)

Ik weet het op het moment namelijk niet want ik hoor over verschillende moederborden goede en slechte dingen
Over de MSI K7T Turbo hoor ik slechte dingen, de Abit K7T Raid(Goed zo ??) schijnt al helemaal bagger te zijn. Welke is stabiel, en valt nog veel mee te doen. En het liefst ook nog betaal baar :?

Ik weet het, ben een echte nederlander |:(
Maar ook een tweaker >:)

Wie helpt me ?

Verwijderd

zucht

Verwijderd

met dit soort vragen krijg je veel te veel verschillende antwoorden, het beste is reviews zoeken op internet, en dit is Die-hard overclocken en casemodden, stel dit soort vragen de volgende keer gewoon in mobo's procs en mem. OK?

• MikevanEngelen
Op zondag 15 juli 2001 17:03 schreef Hiro Shima het volgende:
met dit soort vragen krijg je veel te veel verschillende antwoorden, het beste is reviews zoeken op internet, en dit is Die-hard overclocken en casemodden, stel dit soort vragen de volgende keer gewoon in mobo's procs en mem. OK?
Nou jah ik dacht van het hoord juist hier thuis want hier word overgeclocked dus hier zullen de mensen wel ervaring met moederborden hebben...
En dat is nu juist wat ik wil weten... De meningen van de mensen...

BTW bedankt voor het snelle reageren :P

• MikevanEngelen
Op zondag 15 juli 2001 17:03 schreef Juggernaut het volgende:
zucht
Zo zal ik volgende keer ook reageren als jij een tropic start okay ...
Hier heb ik dus echt niets aan, aan dit soort reacties |:(

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 17:03 schreef Hiro Shima het volgende:
Uhm... dit is mobo's procs en mem.

• MikevanEngelen
Op zondag 15 juli 2001 17:13 schreef trinity het volgende:

[..]

Uhm... dit is mobo's procs en mem.
Lekker vaag... Hij is verschoven... Hij stond in Die har........

Verwijderd

Ik heb zelf dit: duron 750 in een K7VZA rev. 3.0 moederbord, alleen kun je met dat moederbord niet overklokken. (je kunt op z'n meest de snelheid van de bus iets hoger doen, maar de voltages en de multiplier kun je niet aanpassen).
ECS K7VZA 3.0: 133 Mhz bus (266 effectief dus KT133A). 210 gulden bij europc via internet. Bij mij draait ie erg stabiel. Heeft ondersteuning tot 1,5 Ghz athlon4 processoren. Check tomshardware voor de review van ECS K7VZA rev 1.0 - Het enige nadeel is dat er totaal niet mee te overklokken is, voor de rest is ie goedkoop en stabiel.

Verwijderd

Wij hebben een SEARCH ja echt waar :Z
man ZOEK nou eens !!!!! |:(

:Z :Z :Z :Z :Z

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: ^^^+ [topic=153156] + dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.