Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Het is geen DIVX-AVI, maar een uncompressed AVI bestand,..
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.
Het betreft hier ook GEEN divx, maar een AVI bestand van 2,3 gigabyte. Het is een bewakingsvideo van een winkel waar een vechtpartij is geweest.
DivFix werkt niet op dit bestend, hij zegt error 103.
Zijn er andere programma's om corrupte avi's mee te herstellen, of uit te lezen?
Het betreft hier ook GEEN divx, maar een AVI bestand van 2,3 gigabyte. Het is een bewakingsvideo van een winkel waar een vechtpartij is geweest.
Zijn er andere programma's om corrupte avi's mee te herstellen, of uit te lezen?
Verwijderd
Hoe heet dat programmaatje ook al ..uhhh iets met een eu erin geloof istom stom stom dat ik nie aao..
Verwijderd
What's new in version 1.10 :cornelixnootje1 schreef op 24 May 2003 @ 12:33:
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.
Auto-clear option to clear the listbox after finishing
Fixed I/O error 103 when stripping the index
http://www.divx-digest.com/software/divfix.html
Ik gebruik altijd "Avi-preview" om halve videofiles uit te lezen. In de versie die ik heb kun je de file nog niet opslaan/fixen, maar misschien dat de nieuwste versie dat wel kan
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Openen met VirtualDub? Half complete files kan ik daarmee ook afspelen, alhoewel de player bijna vastloopt zodra je gaat zoeken in een niet complete file (geen keyframes opgegeven).
Opnieuw opslaan (encoden) en daarna kan je het overal afspelen
Opnieuw opslaan (encoden) en daarna kan je het overal afspelen
Pagina: 1