Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P
Ik ben zelf sinds een paar maanden naar de Gigabyte Force M7 overgestapt, ben er heel erg content over. Was overgestapt van een Mionix Naos 5000, zij maken hele comfortabele muizen in mijn ervaring. Mijne was gewoon aan het eind van zijn leventje, de linker muisknop begon het te begeven en de scroll deed of niet of hij sprong willekeurig een richting in van zichzelf.
Ze hebben van de pink-/ringfinger rests dat maakte het heel erg comfortabel, maar daardoor werd de muis nog best groot in formaat. Ik beveel het hartelijk aan, enige reden waarom is geen andere Mionix Naos gekocht had, was omdat ik dit keer een iets kleinere en meer passend in mij hand een muis zocht. Is geen logitech, maar wou het even delen, misschien is het het overwegen waard.
Ze hebben van de pink-/ringfinger rests dat maakte het heel erg comfortabel, maar daardoor werd de muis nog best groot in formaat. Ik beveel het hartelijk aan, enige reden waarom is geen andere Mionix Naos gekocht had, was omdat ik dit keer een iets kleinere en meer passend in mij hand een muis zocht. Is geen logitech, maar wou het even delen, misschien is het het overwegen waard.
[ Voor 12% gewijzigd door rain2reign op 16-04-2018 00:01 ]