Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Wingman555
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08-2023
Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie om advies vragen. Mijn eerste topic werdt (door vind ik onterrechte rede op slot gezet...).
Maar ik zoek een APP op mijn zoon's telefoon waarmee ik zijn scherm tijd kan limiteren.

Ja opvoeden.... Ja maar zij weten ook de gaatjes en stiekeme oplossingen te vinden om toch ff stiekem op de telefoon te kunnen. Ik zoek een app de de telefoon na x tijd blokkeerd en useless maakt. Ik zoek geen opvoed tips...

Ik heb op google al tien talle apps geprobeerd, (zoals door iemand al werd geadviseerd)
Easy Parental Control
ScreenTime
Kasperski Parental Control
ESET Parental Control
Norton Family Parental Control
Parental Control (was denk ik de eerste ;) )
Heimdal Parental Control
Allemaal hebben ze hun voordelen. Meeste logische voor mij zou ESET zijn aangezien ik ook hun virus scanner gebruik. Maar allemaal moet ik of maandelijks betalen en kan ik met de free trial er al makkelijk omheen. En dan kan mijn zoon dat ook!, of ik moet een astronomisch bedrag betalen maar kan ik het niet tot nauwelijks testen...

Ik vraag niet hoe ik iets moet zoeken, ik vraag naar ervaringen. en advies welke wel goed is.

Ik wil er best voor betalen. maar vind 3 euro per maand of 80 eure voor een lifetime licentie gewoon best veel.

1 malig een paar tientjes prima. maar geen maand abbo of combi pakket met virus scanner etc.

Thanks,

Stefan

[ Voor 12% gewijzigd door Wingman555 op 16-04-2018 12:48 ]

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Wat voor telefoon gaat het om? Zit er geen ingebouwde family/kinder app?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-11 16:57
Ik heb een tijdje Screentime gebruikt. Inderdaad betaald, maar niet duur qua geld (economisch gezien), en doet precies wat jij wilt.

Homo sapiens non urinat in ventum

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40
Kan nog gemakkelijker... Gewoon de oplader afpakken. Beste limiter, niet te omzeilen. Op=op

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• thijsjow
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11 12:57
reyals schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:17:
Kan nog gemakkelijker... Gewoon de oplader afpakken. Beste limiter, niet te omzeilen. Op=op
Of als het nog een oude is een batterij eruit halen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Wingman555 je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat die zijn vind je in: Het algemeen beleid #quickstart.

Welke apps heb je allemaal al geprobeerd (zodat we niet met dezelfde aankomen) en welke telefoon en software versie wordt er gebruikt? Kun je dat toevoegen aan je openingspost?

@de rest. de TS is opzoek naar een technische oplossing en niet naar een opvoedkundige oplossing. Laten we hem dan ook vooral helpen met het eerste en de rest van de discussie laten voor wat het is.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 16-04-2018 12:27 ]

Verwijderd

Wingman555 schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:41:
Ik zoek een app de de telefoon na x tijd blokkeerd en useless maakt.
Als in, totaal niet meer te gebruiken?

Laten inleveren en (afgesloten) opbergen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2018 10:37 ]

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

*knip*. Dit is ook niet bepaald relevant en mag voortaan in een TR ;)

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 16-04-2018 12:26 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Pagina: 1