Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ma's mini pc

Pagina: 1
Acties:

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Allround hoofd pc.

Vooral: foto bewerken, surfen, programma sillhouette om stickers te kunnen maken icm een cameo, netflix, opslag van foto's

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Moeders kan gebruik maken van pc plan via het werk, waarvoor een budget heeft gekregen van 600,-
Nou wil ze graag wat bijleggen tot max 600,- inc. alle randapparatuur. Dat maakt een totaalbedrag van 1200,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Evt een muis, toetsenbord en luidspreker. Maar alles mag nieuw.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Zo klein mogelijk ivm beperkte ruimte op bureau, grond moet vrij blijven. Graag ook zo stil als het kan.
500gb ssd
Geen behoefte aan videokaart
4k beeldscherm
Bleutooth
Wifi, geen ethernet, zal verplaatst worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Graag in Win Chopin behuizing, alleen twijfel over de ingebouwde voeding van max 150w

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

4k beeldscherm liefst op 60hz, zo stil mogelijk, liefst kleinste behuizing wat er is, maar oog wil ook wat.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Nee, eerder processor vervangen. Echter wel geheugen op hoogst mogelijke snelheid laten lopen.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Graag wil ik weten of voor deze prijs, dit het mooiste, kleinste en snelste systeem is wat ik kan samenstellen.

Werkt alles samen met elkaar, interne gpu met moederbord.

Kan mijn vader evt een leuk spelletje spelen, grafisch geen hoge verwachtingen.

Is het beter om als amd basis te hebben voor een evt processor upgrade over enkele jaren, voor als ze meer oempf nodig heeft?

2200g of 2400g

8gb of 16gb ivm toegewezen geheugen voor videokaart. Heeft meerdere programma's tegelijk open staan.

Klopt het dat een moederbord met deze serie processor, displayport nodig heeft voor 4k@60hz. Of gaat dat ook over hdmi (kan de processor dat aan)

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2400G Boxed€ 151,55€ 151,55
1MSI B350I Pro AC€ 123,86€ 123,86
1In Win Chopin Zilver€ 92,-€ 92,-
1LG 27UD58 Zwart€ 314,60€ 314,60
1Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI€ 77,35€ 77,35
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 170,25€ 170,25
1LG GP57ES40€ 23,10€ 23,10
1Samsung 850 EVO 500GB€ 114,99€ 114,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.067,70

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik denk dat dat kleiner en stiller kan :) Tip: neem gewoon een Intel NUC: super klein (11x11cm), fijn, stil en onzichtbaar weg te werken achter je scherm.
Bij mijn moeder heb ik een pricewatch: Intel NUC NUC7i3BNK achter het scherm gehangen. Dit is een i3, maar je kan ook naar een i5 of i7. pricewatch: Intel NUC NUC7i5BNK. Stop er 8GB in en een NVMe SSD en je bent klaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/GBCI3Xg3b9g/maxresdefault.jpg

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel NUC NUC7i5BNK€ 319,50€ 319,50
1Kingston HyperX Impact HX421S13IBK2/8€ 96,53€ 96,53
1Samsung 960 EVO 500GB€ 185,67€ 185,67
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 993,65

PS: Windows 10 Home kan je op internet voor ongeveer 3 tientjes scoren. Scheelt je weer 40 euro.

[ Voor 69% gewijzigd door Microkid op 15-04-2018 21:57 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• plaspvd
  • Niet online
@Microkid is zeker een goede optie! Echter vermoedelijk dat dit niet veel goedkoper uitkomt, 1000euro is inc 4k (freesync, omdat de optie eigenlijk gratis is) beeldscherm en windows 10 64bit.

Liefst over een paar jaar nog te upgraden en evt makkelijk om opslag toe te voegen.

Nuc is wel vele male kleiner, zal hierover overleggen. Top tip

Edit:Oh zie dat je reactie gewijzigd hebt, prijs zit in de buurt, maar dat is wel 8gb werkgeheugen minder, processor is minder (niet zeker?!)

Windows licentie zal ik inderdaad van internet plukken, maar dat gaat niet in pricewatch.

Edit2: waarom zo een prijzige ssd?

[ Voor 28% gewijzigd door plaspvd op 15-04-2018 22:01 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Koop dan een NUC BNH-versie. Daar kan je een M.2 SSD en nog een gewone 2.5" disk (HDD / SSD) in zetten. Als bootdisk een "random" 128GB SSD en voor storage kan je een 500GB SSD erin zetten.

Uitbreiden kan tot 32 GB RAM (uit mijn hoofd) en als je storage later nog verder wil uitbreiden, zou ik sneller een NAS aanraden dan local storage.

Freesync of G-sync is nodig waarvoor? 60Hz op 4K is toch het hoogste wat je wil/gaat halen, zeker als je geen dedicated GPU inzet zoals een GTX1070.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• plaspvd
  • Niet online
Freesync is absoluut niet nodig, maar een nice to have, zat toevallig ook nog op het scherm wat ze wil hebben, want 4k en mooie prijs. Als er een beter minimaal 27inch scherm is kwa kleuren graag.

60hz omdat dat in desktop omgeving veel lekkerder kijkt dan 30hz via hdmi 1.4 (alleen bij de ryzen 3/5?)

Systeem mag gewoon geluid maken hoor ik net, maar mag absoluut geen straaljager worden.

Heb een nuc i5 vergeleken met de 2400g, wat op multicore 200% snelheid scheelt minimaal.
Om maar niet te spreken over de gpu zeide van de processor. Toch leuk voor pa, als Doom 2000 vloeiend gespeeld kan worden, haha.

Systeem moet minimaal 5 jaar meegaan.

Moeders is aan het meelezen, en via app contact. Alleen veel dingen zijn nog abra cadabra voor haar.

[ Voor 18% gewijzigd door plaspvd op 15-04-2018 22:26 ]

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:09
plaspvd schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:22:
Freesync is absoluut niet nodig, maar een nice to have, zat toevallig ook nog op het scherm wat ze wil hebben, want 4k en mooie prijs. Als er een beter minimaal 27inch scherm is kwa kleuren graag.

60hz omdat dat in desktop omgeving veel lekkerder kijkt dan 30hz via hdmi 1.4 (alleen bij de ryzen 3/5?)

Systeem mag gewoon geluid maken hoor ik net, maar mag absoluut geen straaljager worden.

Heb een nuc i5 vergeleken met de 2400g, wat op multicore 200% snelheid scheelt minimaal.
Om maar niet te spreken over de gpu zeide van de processor. Toch leuk voor pa, als Doom 2000 vloeiend gespeeld kan worden, haha.

Moeders is aan het meelezen, en via app contact. Alleen veel dingen zijn nog abra cadabra voor haar.
Ik denk dat een intel nuc makkelijk 10 jaar moet kunnen meegaan, waarschijnlijk veel langer omdat hier vrijwel geen bewegende onderdelen in zitten.

Vooral als je het fan rooster erin regelmatig schoonmaakt. De ventilator is het enige bewegende onderdeel erin en is indien deze na 5 jaar kapot gaat goedkoop te vervangen. De SSD slijt ook wel maar bij normaal huis tuin en keuken gebruik verwacht ik dat deze wel 40-50 jaar mee kan gaan met de huidige technieken.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:04
Je kan ook eens naar shuttle barebones kijken.
In nuc's zitten laptop achtige processors, in een hoop shuttles kan gewoon een desktop processor.
Voor zo ver ik kan zien wel alleen Intel.

Zoals deze bijvoorbeeld:
http://www.shuttle.eu/products/slim/dh270/overview/

[ Voor 24% gewijzigd door WEBGAMING op 15-04-2018 22:42 ]

• MAX3400

MAX3400

plaspvd schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:22:
Dan moet er geld bij; 4K en budget is relatief not done. Of je moet een TV kopen; UHD-TV's zijn soms goedkoper dan monitoren zolang we op de wip zitten tussen 27" en 32".
Dan moet je even inlezen; de NUC 7ixx en de komende 8ixx ondersteunen 2160p60 en uit ervaring kan ik zeggen dat dat zonder enige moeite gaat. Zelfs HEVC-decoding op 2160p60 vraagt minder dan 20% van de i5-CPU uit de NUC7i5BNK
Dat is bewerkelijk; geen enkel systeem gaat 5 jaar mee (als je kijkt naar het aantal gaming-topics) maar ik heb tot vorig jaar nog een BRIX met een i3-3227U gebruikt uit 2012 als HTPC. Die deed 1080p dan nog wel met moeite (en de fan erbij) maar het kan dus wel. Voor foto's, YT en ander spul moet een NUC zeker voldoen.

Desondanks; ik hou je niet tegen om een ander systeem te bouwen. De Ryzen 2400G is enorm rap met dual-channel geheugen in games maar je zit meteen met een mini-ITX kast en die is rustig 10x zo groot in volume als een NUC. Ja, je kan een normale kast later nog upgraden, dedicated GPU inzetten etc.
WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:32:
Je kan ook eens naar shuttle barebones kijken.
In nuc's zitten laptop achtige processors, in een hoop shuttles kan gewoon een desktop processor.
Ook alleen de T en S versies over het algemeen; niet dat dat slecht is maar dat is appels met appels vergelijken; de S en U versies zijn bijna even rap op veel vlakken terwijl de U zuiniger is en minder warm wordt ;) Het is inderdaad om het even; je kan in een Shuttle inderdaad de CPU upgraden maar de GPU wordt er later niet sneller door (het blijft dezelfde IGP uiteindelijk in die familie).

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 15-04-2018 22:46 ]

• plaspvd
  • Niet online
@DutchKel geloof gelijk dat mechanisch een nuc 10 jaar makkelijk haalt, onderhoud is alles, dat weet ze en houd ze ook zeker bij.
Maar dat zal toch bij de ryzen niet veel anders zijn? Niet om jullie tegen te spreken hoor, daar zit ook maar 1 fan op. De processor.

Ging mij meer om de prestaties over 5/10 jaar. Is dat vergelijkbaar met een NUC of mijn samengestelde systeem? Dat is erg belangrijk, want de processor upgraden bij een nuc gaat volgens mij helemaal niet?

Heb zelf een 3570k overclocked op 4.8ghz sinds dag 1 en werkt ook nog helemaal als nieuw. Dan ga ik vanuit dat deze dat ook wel haalt.

• Microkid

Microkid

Smile

Je moet je afvragen of je echt wel wil upgraden over 5 jaar. Vaak resulteert dat dan toch in een ander moederbord+processor+geheugen. Dan kan je nu net zo goed een nuc kopen en tzt kijken wat er dan weer beschikbaar is. Veel reden om te upgraden zal er niet zijn lijkt me, als de pc alleen gebruikt wordt voor surfen en foto's bewerken e.d. De meeste winst haal je tegenwoordig uit een snelle SSD, het verschil tussen een 3Ghz of 4Ghz processor zal je met dergelijke taken amper merken.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• WEBGAMING
MAX3400 schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:43:

Dat is bewerkelijk; geen enkel systeem gaat 5 jaar mee (als je kijkt naar het aantal gaming-topics) maar ik heb tot vorig jaar nog een BRIX met een i3-3227U gebruikt uit 2012 als HTPC. Die deed 1080p dan nog wel met moeite (en de fan erbij) maar het kan dus wel. Voor foto's, YT en ander spul moet een NUC zeker voldoen.
Buiten (high end) gaming mag je naar mijn mening toch echt wel verwachten dat een i5 systeem meer dan 5 jaar mee kan. Dit syteem word helemaal niet voor gaming gebruikt, gewoon voor simpele toepassingen. Ik zou echt niet weten waarom een i5 daar over 5 jaar ineens moeite mee zou hebben.

Simpele toepassingen lukken nu ook nog wel op een processor van 7 jaar geleden, zoals een 2500. Zelfs oudere/zwakkere processors lukt over het algemeen wel.
MAX3400 schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:43:

Ook alleen de T en S versies over het algemeen; niet dat dat slecht is maar dat is appels met appels vergelijken; de S en U versies zijn bijna even rap op veel vlakken terwijl de U zuiniger is en minder warm wordt ;) Het is inderdaad om het even; je kan in een Shuttle inderdaad de CPU upgraden maar de GPU wordt er later niet sneller door (het blijft dezelfde IGP uiteindelijk in die familie).
Dat is gewoon niet waar. In een hoop shuttle barebones kunnen gewoon desktop processors, ook degene die ik als voorbeeld gaf. Alleen een max tdp van 65W.
Maar aangezien een i7 (non K) ook maar een tdp van 65W heeft, is dat totaal geen probleem.

Socket LGA 1151 (H4) supports
Intel Core i7 / i5 / i3, Pentium and Celeron processors
- 6th generation, code name "Skylake"
- 7th generation, code name "Kaby Lake"
Maximum supported processor power consumption (TDP) = 65 W
14 nm process technology, up to 8 MB of L3 cache

http://www.shuttle.eu/products/slim/dh270/specification/

[ Voor 10% gewijzigd door WEBGAMING op 16-04-2018 03:14 ]

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
KAN je over 5 jaar nog fatsoenlijk upgraden?

denk aan nieuwe CPU's met een nieuwe sockets.. DDR5 / 6 of weet ik veel wat we over 5 jaar hebben?

404 Signature not found

• Microkid

Microkid

Smile

SMSfreakie schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:52:

denk aan nieuwe CPU's met een nieuwe sockets.. DDR5 / 6 of weet ik veel wat we over 5 jaar hebben?
Dat bedoel ik :)

• MAX3400

MAX3400

WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:51:
[...]

Dat is gewoon niet waar. In een hoop shuttle barebones kunnen gewoon desktop processors
In een hoop Shuttles is voornamelijk plek voor S & T processoren. Ik ben te lui om zelf door te klikken maar er is een hele compatibility-matrix (net als elk ander moederbord in de handel) wat er allemaal wel en niet in kan. Shuttle staat/stond erom bekend vooral de patsen dat S-klasse CPU's zo lekker stil zijn.

Ongetwijfeld kan er een gewone i7-6600 in een Shuttle. Wil je dat in die afmetingen of verwachten we dat het stil blijft? Ik gok van niet; zeker niet als je die CPU 30 foto's voor zijn kiezen geeft om te verwerken terwijl ie net aan enkele seconden sneller is dan een U-klasse.
SMSfreakie schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:52:

Ben je bekend met https://tweakers.net/aanbod/ ? Er zijn nog steeds mensen die DDR2 zoeken. Of op GoT mensen die een PC van bijna 30 jaar oud werkend krijgen. De kans dat je over 5 jaar nog spul voor iets wat nu verkocht wordt kan vinden, is best wel groot :P

• WEBGAMING
Het gaat volgens mij ook niet over upgraden over 5 jaar, het systeem moet (qua prestaties) minimaal 5 jaar mee gaan. Daar ging het om volgens mij.
MAX3400 schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:55:
[...]

In een hoop Shuttles is voornamelijk plek voor S & T processoren. Ik ben te lui om zelf door te klikken maar er is een hele compatibility-matrix (net als elk ander moederbord in de handel) wat er allemaal wel en niet in kan. Shuttle staat/stond erom bekend vooral de patsen dat S-klasse CPU's zo lekker stil zijn.

Ongetwijfeld kan er een gewone i7-6600 in een Shuttle. Wil je dat in die afmetingen of verwachten we dat het stil blijft? Ik gok van niet; zeker niet als je die CPU 30 foto's voor zijn kiezen geeft om te verwerken terwijl ie net aan enkele seconden sneller is dan een U-klasse.
Je doet een hoop aannames, en je wil dingen niet bekijken. Beetje flauw om je dan nog te gedragen alsof je het allemaal beter weet.
Als je op de website kijkt, kan je gewoon zien dat je in ongeveer 50% van de barebones een desktop processor moet gebruiken.

Een NUC is ook alleen maar zo stil omdat er een extra zuinige processor in zit, zet je een extra zuinige processor in de shuttle, durf ik te wedden dat de shuttle stiller is. De shuttle heeft een veel groter koelblok en grotere ventilators als een NUC.

[ Voor 83% gewijzigd door WEBGAMING op 15-04-2018 23:35 ]

• plaspvd
  • Niet online
Dat klopt! Gaat er vooral om dat kwa prestaties nog mee gaat over 5 jaar.

Amd AM4 word toch nog 4 jaar ondersteund kwa upgrades?

Krijg ook net te horen dat prestaties een flinke factor belangrijker zijn dan inimini formaat, zolang maar niet groter is dan een fractal design core 500.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:09
plaspvd schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:47:
@DutchKel geloof gelijk dat mechanisch een nuc 10 jaar makkelijk haalt, onderhoud is alles, dat weet ze en houd ze ook zeker bij.
Maar dat zal toch bij de ryzen niet veel anders zijn? Niet om jullie tegen te spreken hoor, daar zit ook maar 1 fan op. De processor.

Ging mij meer om de prestaties over 5/10 jaar. Is dat vergelijkbaar met een NUC of mijn samengestelde systeem? Dat is erg belangrijk, want de processor upgraden bij een nuc gaat volgens mij helemaal niet?

Heb zelf een 3570k overclocked op 4.8ghz sinds dag 1 en werkt ook nog helemaal als nieuw. Dan ga ik vanuit dat deze dat ook wel haalt.
De prestaties zullen over 5-10 jaar hetzelfde zijn als nu. Een cpu die langzamer wordt in de loop van de tijd die ken ik niet (tenzij de fan niet goed meer werkt, maar dat is zoals je weet een kwestie van schoonmaken).

Of de machine over 5-10 jaar nog voldoet aan de wensen dat kunnen we niet voorspellen zonder glazen bol (die van mij is helaas kapot gevallen). Als je moeder over een half jaar beslist om 3D animaties te gaan maken dan voldoet de pc over een half jaar niet meer.

Met het lijstje wat jij geeft in het begin kun je makkelijk een intel NUC 5-10 jaar gebruiken, veranderd het lijstje dan is daar uiteraard geen garantie op te geven.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:56:
Het gaat volgens mij ook niet over upgraden over 5 jaar, het systeem moet (qua prestaties) minimaal 5 jaar mee gaan. Daar ging het om volgens mij.
5 jaar lijkt me niet te moeilijk als je iig niet C kwaliteit componenten gaat..

Hier nog elke dag een Dell laptop uit 2010 in gebruik (E6410, i5 560m) wel toen ik hem in bezit kreeg voorzien van SSD en 8GB ram maar voor de dagelijkse zaken komt die nog prima mee..

en verder staat de techniek niet stil dus hoelang die nog blijft? geen idee. voorlopig blijft die samen met zn jongere broer (E5330, i7-4310m) nog bij me.

of ik moet op V&A een mooi jonger exemplaar voor een mooie prijs vinden om daarmee de E6410 te vervangen.. en eigenlijk ook nog op mn huidige dockingstations past...

404 Signature not found

Verwijderd

DutchKel schreef op zondag 15 april 2018 @ 22:31:
[...]

Ik denk dat een intel nuc makkelijk 10 jaar moet kunnen meegaan, waarschijnlijk veel langer omdat hier vrijwel geen bewegende onderdelen in zitten.

Vooral als je het fan rooster erin regelmatig schoonmaakt. De ventilator is het enige bewegende onderdeel erin en is indien deze na 5 jaar kapot gaat goedkoop te vervangen. De SSD slijt ook wel maar bij normaal huis tuin en keuken gebruik verwacht ik dat deze wel 40-50 jaar mee kan gaan met de huidige technieken.
10 jaar ligt ook erg aan de kwaliteit van de voeding. Ik weet niet hoe goed de kwaliteit is van de NUC voeding brick om zo lang te kunnen meegaan. Misschien weet @-The_Mask- meer hierover?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik verwacht dat ze er voedingen bij leveren die daar goed genoeg voor zijn. Maar 40 tot 50 jaar is natuurlijk echt onrealistisch lang voor simpele consumenten hardware.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 26-11 14:24
Als ik heel eerlijk ben vind ik de build in de topic start interessanter dan alle suggesties in dit topic. Wissel de AMD stockkoeler om voor een pricewatch: Noctua NH-L9a-AM4 als je echt stilte wil en als het je net te duur uitkomt neem je een 2200G. (Ideaal gezien natuurlijk de 2400G met Noctua, maar het is maar net welke van de 4 mogelijke opties de TS het meest aanstaat). Het formaat verschil tussen een Chopin en een NUC is leuk, maar voegt praktisch meestal niets toe. Ook is zowel een 2200G als 2400G gewoon aardig wat sneller dan een dual core i5 in een nuc. In fotobewerking zou je dat nog wel eens kunnen merken. Onderaan de streep betaal je plusminus hetzelfde voor laptop hardware tegenover de R5 2400G

Edit;
Dit is wat minder relevant, maar ik weet niet of je de Chopin ooit in levende lijven gezien hebt, maar daar kan zo'n simpel nucje qua looks dus echt niet tegenop

[ Voor 15% gewijzigd door youridv1 op 16-04-2018 15:17 ]

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 16:11
Je kunt ook kijken naar een Dell optiplex 3050 micro, druk je er zelf even een ssd in of meer geheugen.

pricewatch: Dell Optiplex 3050 (14GRP)

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 21:36
Besef je trouwens wel dat 4K op 27" alles echt klein maakt. Je moet dus waarschijnlijk of flink scale, of je monitor flink dichtbij halen. Ik heb dezelfde monitor aan een muurbeugel, die hangt zo dichtbij dat m'n toetsenbord onder de monitor ligt. Als ik de monitor op de voet zou hebben zou dat dus niet kunnen.

• plaspvd
  • Niet online
De In Win Chopin gaat sowieso als case gebruikt worden, dus een NUC oid zal het niet worden.

Zijn er nog op of aanmerkingen op deze build?

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2400G Boxed€ 151,55€ 151,55
1MSI B350I Pro AC€ 129,-€ 129,-
1In Win Chopin Zilver€ 80,15€ 80,15
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 170,25€ 170,25
1LG GP57ES40€ 23,16€ 23,16
1Samsung 850 EVO 500GB€ 114,99€ 114,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.061,05

4K scherm zal denk ik vooral zijn waarde bewijzen bij het bewerken van foto's "denk ik persoonlijk". Gaat inderdaad gescaled worden in desktop omgeving.

@Wekko306 Hoe bevalt het scherm? Er is een mogelijkheid om een muurbeugel te gebruiken.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-11 21:36
@plaspvd het scherm bevalt me prima, eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Jammer dat er geen speakers of USB hub in zitten, maar daar is de prijs dan ook naar.
Pagina: 1