Parental Control Software voor Android...

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingman555
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08-2023
Hallo mensen,

Ik zoek een goede Parental control voor Android tool die 1 niet te veel kost (1 malig een bedrag ok, maar geen maandelijks abbo) waar ik in ieder geval de screen time van het device van mijn kind kan instellen.

Ik had een free tool gevonden, Squish maar daar weten de kinderen al een omweg voor en kunnen ze op 1 of andere manier weg drukken/klikken/schuiven en daarmee de telefoon of tablet gewoon blijven gebruiken.

Nogmaals, Ik wil er best wat voor betalen, maar niet een abbo vorm.

Wat zijn suggesties van jullie kant...?

mvg

Stefan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is wel GoT, hè. Reken erop dat je minimaal van drie personen te horen gaat krijgen dat je gewoon moet opvoeden en/of afspraken moet maken.

Maar goed, ik ga ook streng zijn, want als ik probeer te [google=limit screen time app] kom ik al tig pagina's met elk meerdere tips tegen. Dus je moet toch zelf even vertellen welke je al getest hebt en waarom die niet voldoen. En vertel ook welk apparaat met welke Android-versie je draait. ;)

Maar eh... waarom lukt het niet om hier afspraken over te maken? Het is toch heel simpel dat als ze zich niet aan die afspraken houden ze elke kans op de tablet volkomen verspelen? ;)

offtopic:
@MAX3400 Zie de edit >:)
En daarbij, in mijn tijd was het nog gewoon de PC en daar deed ik (uit mezelf) vooral leerzame dingen op :P

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 15-04-2018 20:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Room42 schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:52:
Dit is wel GoT, hè. Reken erop dat je minimaal van drie personen te horen gaat krijgen dat je gewoon moet opvoeden en/of afspraken moet maken.
Met zo'n antwoord is wel te zien dat dat bij jou niet is gebeurd! :+

@Wingman555 zitten de devices op 4G of alleen op WiFi? Ben het topic nu even kwijt in mijn post-history maar vaak is er op routers ook een mogelijkheid om met MAC-filtering en/of guest-WiFi in te stellen dat een device maar x MB of y uur iets mag.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingman555
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-08-2023
maar als je op de router een MB limit in steld kunnen ze nog steeds op de tablet/telefoon locale apps gebruiken. ik wil juist dat de hele tel/tablet blokkeerd en niet traffic limit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 22:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als het om een telefoon gaat, moet je in Android-smartphones zijn. Is het een tablet, dan moet je naar Android-tablets. Hier in NOS in ieder geval niet, want we hebben het hier over besturingssystemen wat je op je computer draait.

Maak in een van de twee locaties (dus niet beide!) een nieuw topic en geef ook aan wat je zelf nog meer hebt gevonden. Kom dus zelf met apps waarvan je denkt dat ze mogelijk aan je wensen en eisen voldoen. Wie weet heeft iemand ervaring met een van je genoemde apps.

Ik doe dit topic op slot, omdat je vraag hier niet hoort en te weinig inzet laat zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.