Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Het idee is om de chapters bij komende uitzendingen gewoon in te bakken in de mp3, zodat je in je podcast-app kunt skippen. Moet even kijken of dat bij SoundCloud ook kan.
Ik heb de podcast eindelijk kunnen luisteren. Hulde! 
Waar ik mij wel aan stoorde is dat vooral in de eerste minuten @Tweakjur blijkbaar in iedere zin Engelse woorden wilde vermengen. Nou ken ik Jur verder niet, maar ik vind dat niet fijn om naar te luisteren. Misschien dat het zenuwen waren of dat hij altijd zo praat, maar please: let hier aub op.
Waar ik mij wel aan stoorde is dat vooral in de eerste minuten @Tweakjur blijkbaar in iedere zin Engelse woorden wilde vermengen. Nou ken ik Jur verder niet, maar ik vind dat niet fijn om naar te luisteren. Misschien dat het zenuwen waren of dat hij altijd zo praat, maar please: let hier aub op.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Eigenlijk praat ik altijd wel zo...pven schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:58:
Ik heb de podcast eindelijk kunnen luisteren. Hulde!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
De eerste minuten vond ik het storend, daarna viel het me niet meer op. Maar daarna was voornamelijk Arnoud aan het woord.
Hoe dan ook: ik wilde het even kwijt, dank voor je reactie!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik stoorde me daar totaal niet aan,gewoon jezelf blijven @Tweakjur.
Echt hele mooie toevoeging de podcast !
Echt hele mooie toevoeging de podcast !
Liefhebber van Tweakers
Zojuist jullie eerste podcast beluisterd en mijn complimenten voor de hoge kwaliteit! Niet alleen qua geluid maar ook qua inhoud en uitstekende welbespraaktheid van jullie alle 3. Ook een zeer heldere uitleg van wat 5G nu precies inhoudt.
Dit format is echt een voltreffer voor een site als Tweakers, het enige wat ik me nu afvraag is waarom jullie hier niet eerder mee zijn begonnen?
Ik denk dat 45 minuten ook de sweet spot is qua lengte, hoewel een uur lang van mij ook best zou mogen.
Een ideetje dat me nog te binnen schoot: een Q&A aan het eind zou ik ook leuk vinden. Tweakers die vragen of onderwerpen kunnen insturen en door jullie behandeld worden tijdens de podcast.
Dit format is echt een voltreffer voor een site als Tweakers, het enige wat ik me nu afvraag is waarom jullie hier niet eerder mee zijn begonnen?
Ik denk dat 45 minuten ook de sweet spot is qua lengte, hoewel een uur lang van mij ook best zou mogen.
Een ideetje dat me nog te binnen schoot: een Q&A aan het eind zou ik ook leuk vinden. Tweakers die vragen of onderwerpen kunnen insturen en door jullie behandeld worden tijdens de podcast.
[ Voor 16% gewijzigd door kazuka op 16-04-2018 17:09 ]
Thanks @kazuka ! Waarom niet eerder? Tja, tijd voelde er nu rijp voor
Q&A hebben we het intern al over gehad, lijkt ons zeker leuk om te doen. Dat ga je ergens in de nabije toekomst denk ik wel terughoren
Dit vond ik eigenlijk ook wel, het klonk alsof er Engelse woorden gebruikt werden om een beetje hip te doen, maar misschien is @Tweakjur erg hip van zichzelf en ben ik een ouwe zakpven schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:58:
Inhoudelijk vond ik het top!
... en gaat over tot de orde van de dag
En waar is de volgende nou? Zit later vandaag nog een uur of 3 in de auto dus kom maar op

De podcast staat al in mijn podcast app (rss), maar er is nog geen artikel van, klopt dat?
Share and Enjoy!
Er zit enige tijd tussen een aflevering live zetten en het moment dat de rss-feed op alle locaties verwerkt is. Daarom staat de post op de site standaard voor iets later gepland dan het moment dat de podcast gepubliceerd wordt.
Ach vandaar. Het is in ieder geval (tot nu toe, ik heb 'm nog niet af) weer een goeie aflevering
Share and Enjoy!
Inmiddels wel regelmatig:
https://tweakers.net/info/podcast/
Maar hier nog niet:
https://tweakers.net/info/podcast/
Maar hier nog niet:
Op nog onregelmatige basis maken we af en toe een podcast.
https://tweakers.net/tag/Podcast/
Dat maakt de gebruiker toch niet uit die via een zoekmachine met "podcast + tweakers" de eerst hit pakt en daarop uitkomt? Feit blijft dat de tekst niet (meer) klopt.WoutF schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:37:
Dit is dan ook de officiële tag
https://tweakers.net/tag/tweakers+podcast/
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2019 15:32 ]
Pagina: 1