Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam_DB
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 24-10-2021
Hallo!

Ik zou graag als content voor mijn youtube channel computer builds doen.
Dit is echter gigantisch duur voor zelf te doen en aangezien mijn follow base niet
gigantisch is is sponsoring geen optie.
Mijn vraag : Heeft er iemand footage liggen van zijn pc build? Of is er iemand die van plan is om een pc te bouwen en die eventueel dit zou kunnen opnemen? Indien u in België woont zou ik zelf kunnen komen opnemen.

Natuurlijk wordt in de beschrijving credits gegeven aan de bouwer van de computer :)

Ik ben tevens geïnteresseerd in alle footage die te maken heeft met computers, dus als je iets hebt zeker niet aarzelen om te contacteren!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
:? Bijzonder verzoek...

Als het je gaat om uit te leggen hoe je een computer bouwt, haal desnoods je huidige computer uit elkaar en film het als je 'm weer in elkaar zet. Kost je niks.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Denk dat je beter in https://tweakers.net/aanbod/ kan vragen of iemand belangeloos wil bijdragen aan jouw YT-inkomsten.

Je kan ook aan een lokale computerboer vragen of je een dagje kan meekijken/filmen in ruil voor gratis reclame in de uiteindelijke montage.

[ Voor 37% gewijzigd door MAX3400 op 15-04-2018 17:14 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Als je gewoon een bestaand filmpje gebruikt waar je dan overheen praat ofzo, voegt het ook niet echt wat toe.

Denk dat het uberhaupt niet zo veel toevoegt, er zijn 1000 kanalen die precies hetzelfde doen, maar dan beter, want die gebruiken gewoon hun eigen beelden.

En zoals @Hahn ook al zegt, dan haal je toch je computer een keer uit elkaar, en zet je de boel weer in elkaar? Heb je ook gewoon je eigen beelden.

Wat nou als ik beelden heb, maar die zijn met een oudere mobiel opgenomen, ga je dat dan ook gebruiken? Of is kwaliteit toch wel een beetje belangrijk?

Ik zie niet hoe je ooit "beter" gaat zijn, of ook maar enigszins succes gaat krijgen, als er 100 kanalen zijn die het beter doen, en ook altijd beter blijven doen, omdat ze sponsors en/of goede budgetten hebben.

Hoe ga jij ooit een beter filmpje maken als een build filmpje van HWI bijvoorbeeld? Gaat je nooit lukken. Grappiger misschien, maar als je een build kijkt om er van te leren, zit je ook niet op grapjes te wachten.

[ Voor 64% gewijzigd door WEBGAMING op 15-04-2018 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam_DB
WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:17:
Als je gewoon een bestaand filmpje gebruikt waar je dan overheen praat ofzo, voegt het ook niet echt wat toe.

Denk dat het uberhaupt niet zo veel toevoegt, er zijn 1000 kanalen die precies hetzelfde doen, maar dan beter, want die gebruiken gewoon hun eigen beelden.

En zoals @Hahn ook al zegt, dan haal je toch je computer een keer uit elkaar, en zet je de boel weer in elkaar? Heb je ook gewoon je eigen beelden.

Wat nou als ik beelden heb, maar die zijn met een oudere mobiel opgenomen, ga je dat dan ook gebruiken? Of is kwaliteit toch wel een beetje belangrijk?

Ik zie niet hoe je ooit "beter" gaat zijn, of ook maar enigszins succes gaat krijgen, als er 100 kanalen zijn die het beter doen, en ook altijd beter blijven doen, omdat ze sponsors en/of goede budgetten hebben.

Hoe ga jij ooit een beter filmpje maken als een build filmpje van HWI bijvoorbeeld? Gaat je nooit lukken. Grappiger misschien, maar als je een build kijkt om er van te leren, zit je ook niet op grapjes te wachten.
Ik apprecieer het to-the-point zijn :) Tegenwoordig is alles al gedaan op youtube dus echt je eigen ding hebben kan bijna niet meer.. Mijn doel was om zowel pc builds als benchmarks te doen op het channel, dit is inderdaad al 100 keer gedaan maar ik zou meer contact zoeken met de community, ik vind altijd dat die grote youtubers onbereikbaar zijn voor vragen en dergerlijke. Eventueel men eigen pc uit elkaar halen en ik elkaar steken is een optie om te beginnen maar na 1 video is het dan ook wel gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam_DB
Hahn schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:06:
:? Bijzonder verzoek...

Als het je gaat om uit te leggen hoe je een computer bouwt, haal desnoods je huidige computer uit elkaar en film het als je 'm weer in elkaar zet. Kost je niks.
Goede tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 22:11

TheBorg

Resistance is futile.

Sam_DB schreef op zondag 15 april 2018 @ 16:56:
Dit is echter gigantisch duur
Dus dan moet iemand anders het doen. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TheBorg schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:05:
[...]

Dus dan moet iemand anders het doen. :/
Hoezo moet? Hij vraagt het toch gewoon? Voor hetzelfde geld is er iemand die graag computers bouwt en het eigenlijk wel eens op Youtube zou willen documenteren maar heeft daar de apparatuur en/of kennis en/of stem niet voor. Dan kan dit toch een goede samenwerking vormen? Wat een rare negatieve post, zeg.
WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 17:17:

Denk dat het uberhaupt niet zo veel toevoegt, er zijn 1000 kanalen die precies hetzelfde doen, maar dan beter, want die gebruiken gewoon hun eigen beelden.[...]
Als je het niet doet, word je ook nooit goed. Laat hem lekker rommelen in de marge. Voor hetzelfde geld heeft ie over 3 jaar een miljoen views per video omdat ie zich ontwikkeld heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 15-04-2018 18:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Sam_DB schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:00:
[...]
ik vind altijd dat die grote youtubers onbereikbaar zijn voor vragen en dergerlijke.
Dat vind ik eigenlijk ook wel meevallen. Ze hebben het natuurlijk gewoon druk. Helemaal voor simpele vragen.
Maar als je bijvoorbeeld Linus een tweet stuurt, of op zijn forum een bericht stuurt, heb je toch wel goede kans dat je een reactie terug krijgt. Moet je natuurlijk niet met een domme vraag komen.

Met andere youtubers is dat wel een beetje hetzelfde.

En zoals ik al zei, ze hebben het gewoon druk. Dan is het niet zo gek dat je niet meer op iedereen reageert. Dat lukt jou ook niet hoor, ;) als je ik weet niet hoeveel miljoen views hebt.

Het lokale computerboer idee vind ik ook wel een goede. Het is niet lastig om een camera op te hangen terwijl je je werk doet. Als je dan die computerboer credits geeft, kan het voor jullie beiden leuk zijn.
Zal wel meer reparatie zijn als echte builds, maar er zal vast vroeg of laat wel een build langskomen.

Het probleem met al gemaakte beelden is wel dat je nooit specifiek focus kan leggen op iets. Stel ik bouw mijn pc en film het, en leg mijn processor in de socket, en ga verder.
Daar heb je dan geen fatsoenlijke beelden van, en het word lastig een goede uitleg te geven. Ik denk dat het stiekem erg lastig is om met de beelden van iemand anders te werken.

[ Voor 31% gewijzigd door WEBGAMING op 15-04-2018 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam_DB
WEBGAMING schreef op zondag 15 april 2018 @ 18:10:
[...]

Dat vind ik eigenlijk ook wel meevallen. Ze hebben het natuurlijk gewoon druk. Helemaal voor simpele vragen.
Maar als je bijvoorbeeld Linus een tweet stuurt, of op zijn forum een bericht stuurt, heb je toch wel goede kans dat je een reactie terug krijgt. Moet je natuurlijk niet met een domme vraag komen.

Met andere youtubers is dat wel een beetje hetzelfde.

En zoals ik al zei, ze hebben het gewoon druk. Dan is het niet zo gek dat je niet meer op iedereen reageert. Dat lukt jou ook niet hoor, ;) als je ik weet niet hoeveel miljoen views hebt.

Het lokale computerboer idee vind ik ook wel een goede. Het is niet lastig om een camera op te hangen terwijl je je werk doet. Als je dan die computerboer credits geeft, kan het voor jullie beiden leuk zijn.
Zal wel meer reparatie zijn als echte builds, maar er zal vast vroeg of laat wel een build langskomen.

Het probleem met al gemaakte beelden is wel dat je nooit specifiek focus kan leggen op iets. Stel ik bouw mijn pc en film het, en leg mijn processor in de socket, en ga verder.
Daar heb je dan geen fatsoenlijke beelden van, en het word lastig een goede uitleg te geven. Ik denk dat het stiekem erg lastig is om met de beelden van iemand anders te werken.
Ik ga het plan van computerboer eens proberen! Ik hou jullie op de hoogte voor moest het lukken
Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:49

br00ky

Moderator Harde Waren
In ieder geval niet hier. Werving zoals in dit topic besproken hoort niet op het forum thuis, maar in de V&A.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.