Chrome logins kwijt na gecrasht profiel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-05 00:35
Ik probeer een oude dame te helpen weer haar email te kunnen gebruiken. Haar Windows profiel was gecrasht en niet meer toegankelijk. Ik heb een nieuw profiel gemaakt en Login Data van Chrome gekopieerd. Helaas ziet Chrome de logins niet en weet deze dame haar wachtwoord niet, 'want dat staat in de computer'.

Ik heb het geprobeerd door een verificatiecode naar haar telefoon te laten sturen, maar dat is niet genoeg.

Ook heb ik geprobeerd met chromepass Login Data te lezen maar die toont geen wachtwoorden.

Kortom, ik vrees dat de toegang tot het email account verloren is tenzij iemand nog een oplossing weet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Normaal zou je de opgeslagen wachtwoorden van Chrome terug kunnen vinden op passwords.google.com, tenminste als de browser was aangemeld met een Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08
hcQd schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:42:
Normaal zou je de opgeslagen wachtwoorden van Chrome terug kunnen vinden op passwords.google.com, tenminste als de browser was aangemeld met een Google Account.
Alleen om bij passwords.google.com te komen, moet je inloggen met je Google-wachtwoord. En, als ik het goed begrijp, weet de dame die niet meer. Of gaat het niet om een Gmail-account, @Bitzer?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
Google Account kun je eventueel resetten via een SMS-code, tenminste als het telefoonnummer daar is geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Kon je het windows profiel niet herstellen?
- Om welke versie van Windows gaat het. Ik heb afgelopen tijd 2 gevallen gezien dat een Windows7 profiel uitgeschakeld was en er een temp profiel werd aangemaakt. Melding was: Foutbericht 'De gebruikersprofielservice verhindert het aanmelden'
Zie https://support.microsoft...d-the-logon-error-message voor de oplossing (via regedit temp profiel hernoemen naar .bak, het originele profiel hernoemen naar actieve profiel (dus zonder extensie)
Je kan gewoon inloggen in veilige modus. Dan administrator account activeren. Uitloggen en inloggen als administrator. Vervolgens punt 1 uit de link uitvoeren.
Daarna Administrator uitloggen, inloggen als user en administrator account weer uitschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-05 00:35
Het gaat gaat om Gmail, sorry voor de onduidelijkheid.

Dat resetten heb ik dus geprobeerd, er komt een code maar dan wil ie een email verificatie.
Pagina: 1