Geachte tweakers,
Sinds een paar weken vallen mijn usb poorten uit dit gebeurt ongeveer 1 keer per dag en ik weet niet waar het door komt. Mijn beeldscherm loopt vast en ik hoor geen geluid meer ook doet het toetsen bord en muis het dan niet meer. Ik heb al mijn drivers up to date. Als ik de pc vervolgens opnieuw opstart is alles weer goed totdat het weer random uitvalt ik heb geen idee waardoor dit kan komen.
Dit is mijn pc build:
Graag zou ik hulp van jullie willen om van dit probleem af te komen want de pc is zo niet meer betrouwbaar.
Sinds een paar weken vallen mijn usb poorten uit dit gebeurt ongeveer 1 keer per dag en ik weet niet waar het door komt. Mijn beeldscherm loopt vast en ik hoor geen geluid meer ook doet het toetsen bord en muis het dan niet meer. Ik heb al mijn drivers up to date. Als ik de pc vervolgens opnieuw opstart is alles weer goed totdat het weer random uitvalt ik heb geen idee waardoor dit kan komen.
Dit is mijn pc build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280X royalQueen | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 40,64 | € 40,64 |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 42,90 | € 42,90 |
| 1 | LG 24M35A-B Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sharkoon Skiller | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung SH-224DB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 213,44 | |
Graag zou ik hulp van jullie willen om van dit probleem af te komen want de pc is zo niet meer betrouwbaar.