Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Vraag
Alle reacties
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
De kans dat ze hier wél relevante advertenties gaan tonen zodra de trackers weg zijn zal zo'n 80% zijn.. Gros van de advertenties gaan over producten die reeds aangeschaft zijn.DirtyBird schreef op zondag 15 april 2018 @ 14:08:
Mijn vraag
Is het mogelijk om trackers te blokkeren, maar advertenties wel toe te staan? Ik heb nu namelijk tweakers.net ge-whitelist, maar eigenlijk vind ik het ondanks dat ik tweakers best wil steunen met advertentieinkomsten niet wenselijk dat ik ook getracked wordt. Advertenties worden misschien vrij waardeloos als ze niet meer weten aan wie ze het laten zien en dan is niemand ermee geholpen, maar wellicht zijn er wel mogelijkheden (targeten op basis van het feit dat ik op tweakers kom).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb windows 10 en gebruik ghostery en adblock plus
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in de instellingen van ghostery gekeken, maar die zijn me niet duidelijk. Bij tweakers geeft deze aan dat er 10 trackers zijn, 5 geblokkeerd, maar de hele lijst (10 stuks) is groen en ik kan ze niet individueel uitzetten. Als ik tweakers 'beperk' wordt direct alles geblokkeerd. Ik zoek dus een beetje een middenweg tussen blokkeren en vertrouwen, iemand die hier een idee over heeft?
Dus doe maar
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
https://tweakers.net/abonnementen/
Kan je advertenties blocken zonder schuldgevoel.
[ Voor 47% gewijzigd door frickY op 15-04-2018 14:37 ]
Edit: een abonnement nemen is beter natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door VluggeJ4pie op 27-07-2018 01:37 ]
Nee, dat kun je niet.VluggeJ4pie schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 01:36:
Ik weet dat dit topic oud is maar kwam er op via Google. Je kunt in AdBlocker tweakers whitelisten en vervolgens via Ghostery de trackers blokkeren.
Zodra je het tonen van advertenties toestaat kun je ook getracked worden. Met Ghostery kun je client-side tracking weliswaar blokkeren maar server-side tracking blijft nogsteeds mogelijk en zal dus blijven gebeuren.
Wil je niet getracked worden dan zul je alles simpelweg volledig moeten blokkeren.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.