Omdat Xiaomi even geen redmi's in de pipeline heeft die weer wat sneller zijn dan de redmi 4 icm een 4000 mah batterij/5inch bestel ik maar weer eens een Ulefone, en wel de Power 3 of 3s
Nu twijfel ik over de batterijduur tegenover een redmi 4x, maar nog meer vraag ik me af waarom Ulefone een maand later een power 3s lanceert.
Voorzover ik kan zien heeft de 3s een iets grotere batterij, en heeft de 3s ac wifi en Oreo.
Verder begrijp ik niet waarom er al zo gauw een 3s kwam temeer daar de 3s nog een stuk goedkoper is ook.
Zie ik iets over het hoofd, en heeft iemand ervaring met de batterijduur tegenover een redmi 4x?
ps
Zie net de Ulefone 5
13000 mah, draadloos laden, face id..
Alleen beetje zwaar en dik. 330 gr/15,9 mm
Nu twijfel ik over de batterijduur tegenover een redmi 4x, maar nog meer vraag ik me af waarom Ulefone een maand later een power 3s lanceert.
Voorzover ik kan zien heeft de 3s een iets grotere batterij, en heeft de 3s ac wifi en Oreo.
Verder begrijp ik niet waarom er al zo gauw een 3s kwam temeer daar de 3s nog een stuk goedkoper is ook.
Zie ik iets over het hoofd, en heeft iemand ervaring met de batterijduur tegenover een redmi 4x?
ps
Zie net de Ulefone 5
13000 mah, draadloos laden, face id..
Alleen beetje zwaar en dik. 330 gr/15,9 mm
[ Voor 8% gewijzigd door Gerard4 op 15-04-2018 13:41 ]