Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil hem gebruiken voor gamen. Ik wil ook de laatste zware spellen kunnen spelen. Het maakt niet uit als dit dan niet op de hoogste kwaliteit kan
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max is echt 700 en als er nog verzendkosten bij komen misschien 10 euro meer maar dat is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al randapparatuur zoals een scherm muis en toetsenbord bord en Windows OS
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat hij niet al te veel lawaai maakt maar dit mag de prijs niet al te veel beΓ―nvloeden dat is het niet waard
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten hoe ik mijn build kan aanpassen zodat ik onder die 700 euro uitkom want ik zit er nu dik over heen (770 ongeveer is de prijs van alles bij elkaar nu)
Alvast bedankt en als ik meer info moet geven dan kunnen jullie dat vragen
ik wil hem gebruiken voor gamen. Ik wil ook de laatste zware spellen kunnen spelen. Het maakt niet uit als dit dan niet op de hoogste kwaliteit kan
Wat mag het systeem gaan kosten?
de max is echt 700 en als er nog verzendkosten bij komen misschien 10 euro meer maar dat is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al randapparatuur zoals een scherm muis en toetsenbord bord en Windows OS
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 158,99 | € 158,99 |
| 1 | Asus PRIME B250-PRO | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Asus PH-GTX1050TI-4G | € 174,95 | € 174,95 |
| 1 | Sharkoon DG7000 Blauw | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 114,99 | € 114,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 768,73 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
dat hij niet al te veel lawaai maakt maar dit mag de prijs niet al te veel beΓ―nvloeden dat is het niet waard
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten hoe ik mijn build kan aanpassen zodat ik onder die 700 euro uitkom want ik zit er nu dik over heen (770 ongeveer is de prijs van alles bij elkaar nu)
Alvast bedankt en als ik meer info moet geven dan kunnen jullie dat vragen