Overkill videokaart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Beste Tweakers,

Hier op Tweakers en andere techsites lees ik regelmatig dat bijvoorbeeld een Gtx1070 overkill is voor 1080p en dat je dan beter kan gaan voor een gtx1060. Die logica ontgaat mij een beetje, spellen worden toch steeds zwaarder? Ik bedoel te zeggen, is de levensduur van een Gtx1070 niet veel hoger dan een 1060 en is daarom het prijsverschil waard?

Hoe staan jullie hier tegenover? Ik hoor het graag!

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Reviews, benchmarks, succes ermee...

En wat is "levensduur"? Als jij dat ding verkeerd inbouwt of net verkeerd overklokt, is de levensduur 10 seconden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:45:
Reviews, benchmarks, succes ermee...

En wat is "levensduur"? Als jij dat ding verkeerd inbouwt of net verkeerd overklokt, is de levensduur 10 seconden.
Ik snap het, wellicht heb ik het verkeerd geformuleerd. Met levensduur bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je minder snel hoeft te upgraden omdat de kaart sneller is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:47:
[...]

Ik snap het, wellicht heb ik het verkeerd geformuleerd. Met levensduur bedoel ik eigenlijk te zeggen dat je minder snel hoeft te upgraden omdat de kaart sneller is.
Want? Als volgende week DX13 zou uitkomen, dan voldoet geen enkele videokaart meer ongeacht of dat ding 5 tientjes of 2000 Euro heeft gekost.

Je stelt een vraag zonder randvoorwaarden en eerlijk gezegd (maar dat is natuurlijk ook onderdeel van een discussie en eigen onderzoek), denk ik dat ik nog wel 20 redenen kan bedenken waarom een 1060 en 1070 wel/niet beter/slechter langer/korter kunnen meegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:47:
[...]

Je hoeft misschien minder snel te upgraden, maar het is mogelijk goedkoper om een minder dure kaart te kopen, en dan wat eerder te upgraden met wederom een minder dure kaart.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

een 1070 zal inderdaad langer meegaan kwa de nieuwste spelletjes goed draaien, het idee is echter dat je door nu een 1060 te kopen, geld overhoudt en daarmee over drie jaar een 1260 koopt, die sneller is dan een 1070, zodat je bijvoorbeeld 2x3 of 2x4 jaar uit je geld ipv 5

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 10:43:
Beste Tweakers,

Hier op Tweakers en andere techsites lees ik regelmatig dat bijvoorbeeld een Gtx1070 overkill is voor 1080p en dat je dan beter kan gaan voor een gtx1060. Die logica ontgaat mij een beetje, spellen worden toch steeds zwaarder? Ik bedoel te zeggen, is de levensduur van een Gtx1070 niet veel hoger dan een 1060 en is daarom het prijsverschil waard?

Hoe staan jullie hier tegenover? Ik hoor het graag!
icm wat ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Kijk dit zijn antwoorden waar ik wat mee kan. :)

Ik stel deze vraag omdat in zijn algemeenheid voor een 1080p gamesysteem bijna altijd een 1050Ti of 1060 wordt aanbevolen. Maar als ik fan sommige benchmarks zie, dan denk ik dat zo'n kaart misschien een jaar of 2 jaar mee kan gaan met fatsoenlijke framerates en fps.

Als je dan 100 euro meer uitgeeft voor een 1070, zal deze dan niet 3 à 4 jaar meegaan?

Ik vraag dit in het algemeen, niet specifiek voor mij of voor bepaalde games of voor een systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 12:21
Ik vind dat je gelijk hebt, en dat je niet kunt spreken van overkill. Natuurlijk, als je alleen maar World of Warcraft speelt op 1080p is zelfs een gtx1060 al aan de zware kant, maar als je echt alle spellen op ultra settings wilt spelen krijg je met de gtx1060 ook niet overal 60fps. Dus dan valt er wat voor te zeggen om een gtx1070 te kopen.

Aan de andere kant kun je zonder veel verschil te merken alle settings net een tandje lager zetten en met de gtx1060 spelen. Er is geen foute keuze, en het ligt er helemaal aan wat je budget is en wat je voor prestaties verwacht. En hoeveel fps je monitor ondersteund natuurlijk. Als je een 144hz of 240hz monitor hebt dan zul je zelfs met een gtx1070 vaak niet het maximum uit je monitor halen.

Wat jouw argument betreft dat spellen steeds zwaarder worden, dat is ook waar, maar in mijn ervaring minder dan je zou denken. Iemand die nu nog 1080p speelt op een gtx 970 mist eigenlijk helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:25

HugoBoss1985

Xenotech

Als je bijvoorbeeld GTA 5 of Squad of Hunt: Showdown met alle details maximaal wilt draaien op 1080p dan is een 1070 geen overbodige luxe en zeker geen overkill hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Dank allen voor jullie reacties! _/-\o_

Er is momenteel zo veel te koop en videokaarten zijn nu zo duur dat ik me dat afvraag. Natuurlijk is een 1080ti zo'n beetje het beste van het beste en die power heeft natuurlijk ook niet iedereen nodig. Het zou fijn zijn om zonder te upgraden een tijdje met het systeem te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:10:
Het zou fijn zijn om zonder te upgraden een tijdje met het systeem te doen. :)
Dan koop je een SLI GTX970 ofzo? Doet het net zo goed tegenwoordig en als het een beetje meezit, gaan die ook nog wel even mee.

Zoals ik eerder zij: benchmarks / reviews lezen. Bij elke nieuwe kaart, worden ze afgezet tegen oudere kaarten. Duik maar eens in de materie en je zal zien dat GPU's van 2 tot 3 jaar geleden op sommige games nog steeds meekunnen maar ondertussen tweedehands gehalveerd zijn in prijs. Dan koop je er 2 en kan je (in een flink aantal gevallen) dus voor de prijs van een nieuwe GPU beter/mooier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:10:
Dank allen voor jullie reacties! _/-\o_

Er is momenteel zo veel te koop en videokaarten zijn nu zo duur dat ik me dat afvraag. Natuurlijk is een 1080ti zo'n beetje het beste van het beste en die power heeft natuurlijk ook niet iedereen nodig. Het zou fijn zijn om zonder te upgraden een tijdje met het systeem te doen. :)
Ik zou nu persoonlijk (levensduur verhaal) geen 6gb videokaart meer kopen.

Als ik dus zie wat eerder genoemde games aan Vram lusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Ja sli 970...ben je bijna 400euro kwijt (duur) en gratis wat sli issues erbij.
1 970 of een radeon 480 kan al aardig wat potjes breken en als dan de videokaartmarkt normaliseert koop je een betere.
Dat is mijn advies.

Wil je spllen als battlefield 1 in ultra(1080p) spelen heb je een 980ti nodig.

[ Voor 63% gewijzigd door Waterlelie op 15-04-2018 11:22 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:13:
[...]

Dan koop je een SLI GTX970 ofzo? Doet het net zo goed tegenwoordig en als het een beetje meezit, gaan die ook nog wel even mee.

Zoals ik eerder zij: benchmarks / reviews lezen. Bij elke nieuwe kaart, worden ze afgezet tegen oudere kaarten. Duik maar eens in de materie en je zal zien dat GPU's van 2 tot 3 jaar geleden op sommige games nog steeds meekunnen maar ondertussen tweedehands gehalveerd zijn in prijs. Dan koop je er 2 en kan je (in een flink aantal gevallen) dus voor de prijs van een nieuwe GPU beter/mooier spelen.
Nu breng je me in verwarring... Ik weet dat een 970 of 980 prima mee kan komen. Deze zijn natuurlijk nog wel te verkrijgen via V&A. Maar sli werkt toch in sommige gevallen averechts? De ondersteuning van meerdere kaarten is toch op één hand te tellen? Zie ook,
https://nl.hardware.info/...-2018-nog-de-moeite-waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:19:
[...]

Nu breng je me in verwarring... Ik weet dat een 970 of 980 prima mee kan komen. Deze zijn natuurlijk nog wel te verkrijgen via V&A. Maar sli werkt toch in sommige gevallen averechts? De ondersteuning van meerdere kaarten is toch op één hand te tellen? Zie ook,
https://nl.hardware.info/...-2018-nog-de-moeite-waard
Ik zou SLI echt afraden, ook i.v.m. effectieve Vram hoeveelheid en problemen die bij SLI horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:20:
[...]

Ik zou SLI echt afraden, ook i.v.m. effectieve Vram hoeveelheid en problemen die bij SLI horen.
Ja idd, lees zelf ook niet echt positieve verhalen over sli... (staat natuurlijk wel dik met 2 kaarten) :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Waarom koop je geen tweedehands R9 390, of RX 480 of RX 580?
Allemaal 8gb kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
Ik ben zelf niet op zoek naar een videokaart. (misschien wel een beetje voor een kennis) ik vroeg mij dit af en heb daarom dit topic geopend, wellicht hebben andere Tweakers hier wat aan die op zoek zijn naar een nieuwe videokaart. :)

[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 15-04-2018 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:30

Esumontere

Floep, banaan.

Zelfs mijn HD7970 kan nog prima meekomen met de huidige games... 't is maar wat je wenst. Ik hoef niet per se 60+ fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 14:21
gtx1070 is zeker geen overkill voor 1080p, zelfs een gtx1080 is geen overkill op 1080p, ik ging van een 1080ti naar een rx470, toch. maar weer geupgrade naar een 1070ti, tuseen de 1070ti en 1080ti merk ik idd geen verschil op 1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Zelf heb ik een GTX 1080 op 1080p 144Hz.

En die heb je wel nodig als je alles op max wilt zetten voor die 144Hz.

Maar op 60Hz zou ik idd voor een 1060/1070 gaan.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:06
pjot1 schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:33:
Ik ben zelf niet op zoek naar een videokaart. (misschien wel een beetje voor een kennis) ik vroeg mij dit af en heb daarom dit topic geopend, wellicht hebben andere Tweakers hier wat aan die op zoek zijn naar een nieuwe videokaart. :)
Ik ben er zelf helemaal niet mee eens dat een GTX1070 overkill is voor 1080p. Je hebt op dit moment aan een GTX 1060 redelijk genoeg inderdaad. Maar bij die conclusies in reviews en als mensen dat zeggen, vraag ik me af hoe lang ze denken dat je met een videokaart doet. Ik wil toch graag minimaal 3 jaar met een videokaart doen.
Er komen dit jaar vast spellen uit die een 1060 laten zweten. Je kan beter over de grens te zitten dan er op of maar net boven. Met The Division en The Witcher (op (bijna) max settings) bijvoorbeeld zit je average rond die 60 fps. Maar je krijgt natuurlijk ook af en toe een dipje er onder. Dus toch liever een 1070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Hoe lang...?" is altijd koffiedik kijken.

Softwareontwikkelingen zijn niet liniair, eens in de zoveel tijd komt een nieuwe populaire game uit met significant hogere eisen (zie bijv hoe iedereen BF1 gebruikt als referentie), dan is het enige tijd stabiel voordat de volgende komt.

Het is altijd al het goedkoopst geweest om nu te kopen wat je nu nodig hebt en pas te upgraden zodra het nodig is (waarbij je de huidige kaart doorverkoopt). Dankzij de Wet van Moore dalen prijzen en stijgen prestaties continu. Het verschil tussen pakweg 1060 en 1070 nu is veel groter dan het prijsverschil voor een vergelijkbare extra performance over een jaar. En rommelen aan je PC eens per twee of drie jaar 'teveel gedoe'? - eh, kijk eens hoe dit forum heet en ga je schamen als dat een argument is :+

Daar komt bij dat de markt momenteel door het hele mining-gebeuren overhit is. Omdat ook de fabrikanten uitgaan van een tijdelijke situatie is de productie van kaarten niet grootschalig opgevoerd waardoor aanbod veel kleiner is dan vraag en prijzen de pan uit gestegen zijn. Het is natuurlijk omtrent mining ook koffiedik kijken, maar het is overduidelijk dat als die bubbel een keer klapt de markt overspoeld wordt en prijzen instorten. Als dat morgen gebeurt heb je een 1080 voor (veel) minder dan de prijs van een 1060 vandaag. Dat maakt het al helemaal onverstandig om nu op de toekomst te kopen.

Tenslotte is er ook de mogelijkheid dat je tussen nu en paar jaar constateert dat steeds nieuwste games op topsettings draaien niet meer zo belangrijk is. Dan kun je veel langer mee met je hardware. Voor mijn doeleinden zou ik nog steeds op m'n oude 660GTX kunnen draaien, enige reden dat ik naar een 960GTX overging was dat de 660 dood ging. Was ook zonde geweest als ik destijds de 680GTX gekocht had.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

dion_b schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:07:
Als dat morgen gebeurt heb je een 1080 voor (veel) minder dan de prijs van een 1060 vandaag.
Zelfs 2e hands denk ik niet dat dat zo'n vaart loopt, de laatste generaties zijn x80 kaarten toch nieuw altijd fors boven de €400 geweest, en de 2e hands markt moet wel echt compleet in de prullenbak zitten (en de ex-miners wel heeeeeel wanhopig) om die dingen voor <250 weg te willen doen, zeker als er nog geen opvolger is.

Neemt niet weg dat een complete mining-crash erg lekker zou zijn voor de (2e hands) markt, uitgaande van de MSRPs van de huidige GPUs zou een gebruikte 970 Ca 100-120 mogen kosten, geen 200, en dan wordt dat toch wel aantrekkelijk
dion_b schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:07:
Voor mijn doeleinden zou ik nog steeds op m'n oude 660GTX kunnen draaien, enige reden dat ik naar een 960GTX overging was dat de 660 dood ging. Was ook zonde geweest als ik destijds de 680GTX gekocht had.
Hier ook nog steeds een 660 (die ik een jaar terug voordat t echt nuts ging voor 50 heb gescored), een 960/970 lijkt me best leuk, maar als je de prijzen ziet...

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Laatst online: 10-09 22:55
Ik kocht in 2014 bij de release een GTX 980. Ik had en heb nog steeds een 1080p scherm en in de reviews destijds was deze kaart een beetje 'overkill' voor die resolutie.

Mijn idee was om te upgraden naar de opvolger van de 1080 serie, maar ik had destijds verwacht dat deze rond deze tijd al lang zou zijn uitgebracht. De GTX 980 doet het echter nog steeds prima, er zijn bijna geen games op 1080p @ 60fps waarbij ik de grafische details naar beneden moet zetten.

Als je dus net als ik niet veel geeft om 4k en 1080p nog een prima resolutie vindt, dan kan het dus lonen om toch voor een kaart te gaan die net een beetje meer kan. Ik heb er in die bijna 4 jaar geen omkijken naar gehad.

Je kunt echter moeilijk inschatten hoe zwaar toekomstige games gaan worden. Wellicht dat een 1080ti over een jaar wel op z'n knieën wordt gebracht doordat toekomstige games ineens loei zwaar worden. Ik stam nog uit de tijd van de Radeon 9800 Pro en van wat ik me er van kan herinneren kon je toen echt niet zo lang doen met een high end kaart als nu. Games werden toen sneller veel zwaarder.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjot1
  • Niet online
hubhib schreef op maandag 16 april 2018 @ 09:55:
Ik kocht in 2014 bij de release een GTX 980. Ik had en heb nog steeds een 1080p scherm en in de reviews destijds was deze kaart een beetje 'overkill' voor die resolutie.

Mijn idee was om te upgraden naar de opvolger van de 1080 serie, maar ik had destijds verwacht dat deze rond deze tijd al lang zou zijn uitgebracht. De GTX 980 doet het echter nog steeds prima, er zijn bijna geen games op 1080p @ 60fps waarbij ik de grafische details naar beneden moet zetten.

Als je dus net als ik niet veel geeft om 4k en 1080p nog een prima resolutie vindt, dan kan het dus lonen om toch voor een kaart te gaan die net een beetje meer kan. Ik heb er in die bijna 4 jaar geen omkijken naar gehad.

Je kunt echter moeilijk inschatten hoe zwaar toekomstige games gaan worden. Wellicht dat een 1080ti over een jaar wel op z'n knieën wordt gebracht doordat toekomstige games ineens loei zwaar worden. Ik stam nog uit de tijd van de Radeon 9800 Pro en van wat ik me er van kan herinneren kon je toen echt niet zo lang doen met een high end kaart als nu. Games werden toen sneller veel zwaarder.
Hihi, doet mij gelijk weer denken aan vroeger met mn voodoo 2. :p Als arme puber kocht ik bijna elk jaar een nieuwe videokaart...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hubhib
  • Laatst online: 10-09 22:55
pjot1 schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:06:
[...]

Hihi, doet mij gelijk weer denken aan vroeger met mn voodoo 2. :p Als arme puber kocht ik bijna elk jaar een nieuwe videokaart...
Mijn eerste kaart was een Geforce MX440, want ja GeForce. :+ Paar maanden later de geweldige GeForce FX 5200 gekocht, want de MX440 viel toch een beetje tegen. 7(8)7 Uiteindelijk toch maar verstandig geworden en een Radeon 9800 Pro gekocht. De keuzes die je als puber soms maakt...

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

vectormatic schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:14:
[...]

Zelfs 2e hands denk ik niet dat dat zo'n vaart loopt, de laatste generaties zijn x80 kaarten toch nieuw altijd fors boven de €400 geweest, en de 2e hands markt moet wel echt compleet in de prullenbak zitten (en de ex-miners wel heeeeeel wanhopig) om die dingen voor <250 weg te willen doen, zeker als er nog geen opvolger is.
Onderschat dat niet. Ik heb iets soortgelijks meegemaakt in 1996. Toen Windows 95 uitkwam wilde iedereen upgraden en bleek dat je dringend meer RAM nodig had dan voor DOS/Win3.1 nodig had. Gevolg was dat prijzen van middelgrote hoeveelheden RAM (bovenal 4MB EDO modules) de pan uitrezen. Ik heb begin 1995 m'n eerste eigen PC gekocht, met 8MB erin. Dat was inderdaad te weinig (al draaide ik recalcitrant nog steeds WFW3.1), dus een jaar later (direct na fondsenwerving rond m'n verjaardag) DFL 512 betaald voor 2x 4MB.

Verschil met nu is dat de RAM-fabrikanten terecht gelijk door hadden dat dit geen tijdelijke gegeven was maar een permanente behoefte aan meer RAM. Eind 1995 is de verhoogde productie aangekomen, maar daar merkte je weinig van doordat dat geheel door de kerstdrukte opgeslokt werd. Mijn eind Januari aankoop was dus nog steeds tegen 1995-prijzen. Een maand later was het aanbod nog even hoog maar stortte de vraag - en dus ook de prijzen - in. Maart 1996 had ik voor dezefde 8MB nog maar DFL 256 hoeven betalen, tegen het eind van het jaar nog maar DFL 128 :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

opa @dion_b vertelt uit eigen autobiografie... :+

Wel herkenbaar; geheugen maar ook storage waren niet aan te slepen na de introductie van Microsoft Windows; ook begon er meteen een race van snel / snellere / snelste videokaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MAX3400 schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:43:
opa @dion_b vertelt uit eigen autobiografie... :+
offtopic:
Dat ik ondertussen kinderen heb die biologisch prima in staat zijn om mij opa te maken betekent niet dat ik daar de komende jaren al op zit te wachten :+

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-09 21:51
Ik game nog steeds met een 7850 op 1080p, en de spellen die ik speel kan ik er met gemak nog mee spelen.
Maar ik wil the witcher 3 nog eens een keer goed spelen, en dat lukt nu niet.

Ik hoop dat de ether asics het goed doen, dan hebben we binnenkort genoeg leuke aanbiedingen.
De prijzen zijn al aan het dalen, maar ik wacht nog steeds op een 1060 6gb of 570/580 voor 200 euro.

[ Voor 33% gewijzigd door whiner op 17-04-2018 15:24 ]

Pagina: 1