Goedemiddag Tweakers,
Hierbij vraag ik om jullie hulp omdat ik het lastig vind een keuze te maken voor een nieuwe monitor. Ik wacht nu al 1,5 jaar en wil nu toch echt een nieuwe monitor halen. Dat komt omdat ik het kracht niet haal uit mijn systeem met de Asus VG248QE.
Ik heb wel al naar een paar monitoren gekeken, maar ik heb er toch te weinig verstand van om een keuze te maken. Deze link ik niet hieronder omdat ik open sta voor jullie suggesties.
Alvast bedankt voor jullie hulp. Waardeer het zeer erg aangezien ik het echt lastig vind om een keuze te maken.
Hier de ingevulde omschrijving:
Wat zijn de specs van je computer?
Hieronder mijn systeem:
Wat mag de monitor gaan kosten?
Mijn maximum prijs ligt rond de 700 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben is een 1440p 144hz 27' monitor met G-Sync hoeft niet specifiek met G-sync, Ik ben een grote fan van mooie kleuren maar durf geen IPS paneel te nemen omdat het een lotterij is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de kleuren goed instelbaar zijn heb ik geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wens een 27-inch scherm, voor de rest niet echt voorkeur naar curved etc.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een keuze te maken
Hierbij vraag ik om jullie hulp omdat ik het lastig vind een keuze te maken voor een nieuwe monitor. Ik wacht nu al 1,5 jaar en wil nu toch echt een nieuwe monitor halen. Dat komt omdat ik het kracht niet haal uit mijn systeem met de Asus VG248QE.
Ik heb wel al naar een paar monitoren gekeken, maar ik heb er toch te weinig verstand van om een keuze te maken. Deze link ik niet hieronder omdat ik open sta voor jullie suggesties.
Alvast bedankt voor jullie hulp. Waardeer het zeer erg aangezien ik het echt lastig vind om een keuze te maken.
Hier de ingevulde omschrijving:
Wat zijn de specs van je computer?
Hieronder mijn systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 118,99 | € 118,99 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 937,75 | € 937,75 |
| 1 | Cooler Master Nepton 240M | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 184,90 | € 184,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.587,65 | |
Wat mag de monitor gaan kosten?
Mijn maximum prijs ligt rond de 700 euro.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik denk nodig te hebben is een 1440p 144hz 27' monitor met G-Sync hoeft niet specifiek met G-sync, Ik ben een grote fan van mooie kleuren maar durf geen IPS paneel te nemen omdat het een lotterij is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang de kleuren goed instelbaar zijn heb ik geen merk voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wens een 27-inch scherm, voor de rest niet echt voorkeur naar curved etc.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een keuze te maken