Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-05 20:06
Ik heb een SilverStone ST 1500-TI PSU gekocht. De PSU bleek in eerste instantie defect. Retour gestuurd en na wat klagen heb ik gisteren een vervangend exemplaar gekregen. Uit de doos gehaald. En voor de zekerheid maar aangesloten op een PSU tester.

Alles lijkt goed, maar de PSU tester piept en bij +12.2V2 staat L.L. Wat heeft dat te betekenen? En is deze PSU nu ook defect?

met vriendelijke groeten, Rene

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Euh, staat de foutcode niet in de handleiding van de PSU-tester?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneheuven
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-05 20:06
Sorry - volgens mij heb ik geen handleiding voor deze PSU tester. Hij ziet er hetzelfde uit als op dit plaatje:

https://www.banggood.com/...T2PD_BwE&cur_warehouse=CN

Maar ik heb dus inmiddels uitgevonden dat je wel de "4 pin 12 volt" connector/kabel moet aansluiten. Nu staat er keurig 12.1V bij +12V2 en is de PSU tester gestopt met piepen.

De fan van de PSU draait echter niet. Is dat normaal? Eerst maar inbouwen en kijken of de fan wel gaat werken als de PSU echt iets te doen heeft?

Bedankt voor de hulp!

Groeten, Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:55
Dat de fan niet draait kan wel normaal zijn. Pas als die warm wordt (dus hoeft niet eens op load geregeld te worden) zal hij aanslaan.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

http://www.tomshardware.c...st1500-ti-psu,5324-5.html

Tot ongeveer 210watt verbruik draait de fan niet. Dat is dus normaal.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Pagina: 1