Hi all,
Ik heb afgelopen week alle parts van het high-end systeem van de Desktop BBG van Januari besteld, m.u.v. de GPU. Hier ben ik vanwege de kosten gegaan voor de GeForce GTX 1060 Windforce OC.
Complete lijst als volgt;
- AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler
- Scythe Mugen 5 PCGH Edition
- Gigabyte AB350N-Gaming WiFi
- Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G
- Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
- Seasonic Focus Plus 550 Gold
- Crucial MX300 2,5" 525GB
Case;
- Fractal Design Define Nano S
Nu heb ik gisteren alles aangesloten en toen ik daarna de computer bootte kreeg ik geen beeld. Alles draait wel netjes, en er zijn geen rare geluiden of piepjes. Ik heb de GPU al een keer opnieuw erin en eruit gehaald en daarnaast ook de RAM opnieuw geplaatst. Ik heb alle kabels (zover ik die nog kan zien; hoera voor de nano case) gecontroleerd en daar zitten naar mijn idee ook geen issues.
Mijn vraag is dus of jullie enig idee hebben waar dit aan kan liggen?
Alle feedback of tips zijn welkom, want ik zie door de bomen het bos even niet meer!
Thanks voor de moeite alvast.
Ik heb afgelopen week alle parts van het high-end systeem van de Desktop BBG van Januari besteld, m.u.v. de GPU. Hier ben ik vanwege de kosten gegaan voor de GeForce GTX 1060 Windforce OC.
Complete lijst als volgt;
- AMD Ryzen 5 1600X Boxed zonder koeler
- Scythe Mugen 5 PCGH Edition
- Gigabyte AB350N-Gaming WiFi
- Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G
- Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
- Seasonic Focus Plus 550 Gold
- Crucial MX300 2,5" 525GB
Case;
- Fractal Design Define Nano S
Nu heb ik gisteren alles aangesloten en toen ik daarna de computer bootte kreeg ik geen beeld. Alles draait wel netjes, en er zijn geen rare geluiden of piepjes. Ik heb de GPU al een keer opnieuw erin en eruit gehaald en daarnaast ook de RAM opnieuw geplaatst. Ik heb alle kabels (zover ik die nog kan zien; hoera voor de nano case) gecontroleerd en daar zitten naar mijn idee ook geen issues.
Mijn vraag is dus of jullie enig idee hebben waar dit aan kan liggen?
Alle feedback of tips zijn welkom, want ik zie door de bomen het bos even niet meer!
Thanks voor de moeite alvast.