lcdtje kopen? / welke software

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
hoi,

ik kan een 4x20 lcd krijgen :)

nu had ik een paar vraagjes:
* is f75 teduur (inc. verzendkosten)
* welk schema moet ik gebruiken? (de schema's die ik heb gezien zijn voor 2x20..)
* welke software kan ik gebruiken voor win2k ?
* zou het mooi staan als ik hem in een los doosje stop, met aan de zijkanten knoppen om winamp te bedienen ?
(dan gewoon met een flinke kabel eraan op m'n nachtkastje ofzo, kan ik m'n pc mooi als mp3 speler gebruiken, terwijl ie snachts aant uppen is >:)

alvast bedankt

Cutebrit

ps. ik weet dat dit miss al heeel vaak voorbij is gekomen, maar een aantal dingen kon ik totaal nie vinden, en het is ook handig om alles in 1 draad te hebben..

Verwijderd

er MOET gewoon iets staan in de search resultaten, zijn er behoooorlijk veel

Verwijderd

Nee
* welk schema moet ik gebruiken? (de schema's die ik heb gezien zijn voor 2x20..)
http://www.eio.com/lm4034.jpg
UTFS
* zou het mooi staan als ik hem in een los doosje stop, met aan de zijkanten knoppen om winamp te bedienen ?
Smaken verschillen.
ps. ik weet dat dit miss al heeel vaak voorbij is gekomen, maar een aantal dingen kon ik totaal nie vinden, en het is ook handig om alles in 1 draad te hebben..
Als je het al *WEET* waarom doe je dan zelf al niet wat moeite om de FS te gebruiken en wat info in je post te zetten, waarom moeten WIJ voor jou gaan zoeken, luie donder!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op zondag 15 juli 2001 16:35 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Nee
[..]

http://www.eio.com/lm4034.jpg
[..]

UTFS
[..]

Smaken verschillen.
[..]

Als je het al *WEET* waarom doe je dan zelf al niet wat moeite om de FS te gebruiken en wat info in je post te zetten, waarom moeten WIJ voor jou gaan zoeken, luie donder!
ten 1e, bedankt voor je reply :)
ten 2e, ik HAD gezocht, maar weinig gevonden, bijna alles is voor de 20x2

enne, via de search heb ik "smartie" gevonden, maar weet je hoooooeeeeeeelllaaaaaannnnggg die draden zijn van dat prog?
het is toch een makkelijk te beantwoorden vraag, ondersteund ie 4x20, en draait ie onder win2k ??

alvast bedankt
Cutebrit

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmmm, Bewerken, Zoeken (deze pagina), ram W2k in en druk op "Zoeken"
Hoef je alle postings niet te lezen.

Kan het ook sneller zeggen, 4x20 > Smartie en W2k, is een suc6volle combinatie.
Heb het zelf ook :)

And The Only One

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:52
Op zondag 15 juli 2001 16:23 schreef Cutebritney het volgende:
hoi,

ik kan een 4x20 lcd krijgen :)

nu had ik een paar vraagjes:
Ja. Daarvoor heb je ook een 4x40
Verschilt dat niet per LCD ?
Toevallig ben ik met een stukje software bezig onder Windows 2k, staat wel ergens hiero op GoT
(dan gewoon met een flinke kabel eraan op m'n nachtkastje ofzo, kan ik m'n pc mooi als mp3 speler gebruiken, terwijl ie snachts aant uppen is >:)

Verwijderd

Whoah schema wat ik je gaf klopt niet trouwens, das voor een 4x40, 4x20 kan je gewoon aansluiten naar een van de vele standaard schema's die je met de search vind.

Verwijderd

Op zondag 15 juli 2001 21:20 schreef XTracer het volgende:

[..]
Waar kun je die 4*40 dan halen??

Lijkt me wel stoer om een extra component aan je stereo toren te maken. En er gewoon een oude laptop in te bouwen (de inhoud tenminste). Deze in netwerk verbinding met je computer. DAT is stoer, toch??? En natuurlijk een mooi harde schijfje in dat component.

En de on/off knop zo instellen dat hij automatisch de besturingssoftware uitschakelt. (zal wel alleen mogelijk zijn in de wat nieuwere laptops). En dan bedoel ik dus dat dat ding win98 of nog mooier win2k draait met winamp.

Maar lijkt me op zich heel cool om eens te zien. 8-) Of zoals het de echte modder betaamt, zelf te maken!!! >:)
Pagina: 1