Toon posts:

Iiyama Vision Master Pro 450 storing

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Halloo tweakers!

Ik heb een Vision Master Pro 450, maar als ik goed naar de letters op het beeldscherm kijk dan zie ik er een soort storing tussendoor, ik vind dit erg irritant...
Zijn er nog meer tweakers hier met hetzelfde probleem? En kan dit eventueel opgelost worden door de monitor ter reparatie aan te bieden???

Groeten!
T@eko

Verwijderd

ik zit nu zelf ook tegen een VM Pro 450 aan te kijken en heb gewoon een mooi scherp beeld.

Als er iets mis iets , moet je gewoon terug gaan naar de winkel en een nieuwe monitor eisen.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wat je ermee moet doen dat hangt af van de leeftijd van dat ding. Binnen de eerste week (of maand, ik weet het niet precies) kan je ermee terug naar de winkel. Daarna valt ie onder de on-site garantie van Iiyama.

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:20
Ik zit nu ook tegen deze monitor aan te kijken en ook geen problemen.
Ik heb dit wel eens eerder gehoord. Misschien moet je proberen de frequentie wat hoger te zetten.
Niet de optimaal van windows want dat is maar 85hz. Gewoon 100 of 120 op 800x600

suc6

Jeroen

Verwijderd

Dat hoort uiteraard niet. Dus zou ik wanneer je geen goede suggesties krijgt, 'm aanbieden ter reparatie(garantie)

Ik had onlangs met dezelfde monitor(A901HT) een pieptoon linksonder. Hoogst irritant en moest dus opgelost worden.

Via garantie Iiyama nu opgelost.

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
hmmz, t@eko, same here. met wat instellingen aanpassen kom je een eind. ik heb paar dagen geleden m`n onsite garantie aangevraagd [maanden te laat :( ]
ik schrijf nog een mailtje aan iiyama, kijken of ze een oplossing hebben.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
He t@eko, ik heb precies wat jij hebt met mijn monitor, maar alleen als hij koud is. Na een paar minuten verdwijnt het.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
<>U kunt het beste de monitor instellen op <>1024*768 bij 85 hz. Maar
<>helemaal weg kregen lukt niet.
Met vriendelijke groet
Iiyama benelux b.v.

dat maakt op m`n piiyama geen fok uit.
als ie ff draait is het effect minder erg. veel minder. 1280x1024 @ 100Hz werkt beste bij my.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 20:31
T@eko, ik heb precies hetzelfde! Sommige pixels trillen een beetje toch?

Ik heb:
Amd Athlon op 800
Epox 7KXA
300W voeding Powerman
Annihilator Pro
VM Pro 450
1600x1200x32b desktop

Ook bij andere resoluties trilt het beeld soms. Ik draai de 5.14 nVidia drivers, maar ook de 3.78 doen hetzelfde. Allerlei AGP functies uitzetten en AGP 1x enzo helpen niks... Hij doet het volgens mij sinds ik mijn Athlon heb..

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

het aarden van een monitor wil soms ook wel helpen. Hetzelfde probleem heb ik namelijk met meerdere monitoren gehad, en aardig verhielp het meestal wel.
Pagina: 1