Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries1995
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-02-2020
Mijn vraag
Hoi, Ik ben van plan om een PS4 pro te kopen. Maar ik heb nog een paar vragen voor dat ik hem ga kopen. Zijn de spellen speelbaar zonder online te zijn en zonder ps plus abonnement? Want bij elk spel zie ik in de beschrijving staan dat online abonnement vereist is of begrijp ik dit verkeerd? Kan je net als de ps2 gewoon cd installeren en spelen. Of is het een code in een doosje? (ik wil alleen single player spellen spelen en ik heb geen interesse in multiplayer) Alvast bedankt. Dries

Relevante software en hardware die ik gebruik
PS4 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aan bol.com gevraagd maar ze weten het antwoord ook niet.

Beste antwoord (via Dries1995 op 14-04-2018 10:10)

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:43
Je zult in ieder geval internet verbinding moeten hebben (wifi of kabel) ps plus is alleen nodig om multiplayer te spelen. Dan kan je dus niet online.

Ik gebruik hem ook op deze manier

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-07 18:43
Je zult in ieder geval internet verbinding moeten hebben (wifi of kabel) ps plus is alleen nodig om multiplayer te spelen. Dan kan je dus niet online.

Ik gebruik hem ook op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 17:06
Om het duidelijk te maken: voor singleplayer heb je geen abonnement nodig. Schaf je een fysieke kopie aan, dan heb je zelfs niet eens internet nodig. Alle titels worden nog altijd op een schijfje geleverd, dus schijfje plaatsen en gamen, net als op de PS2.

[ Voor 159% gewijzigd door NotSoSteady op 14-04-2018 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:13
Maar internetverbinding is wel aan te raden voor updates (die krijg je ook zonder abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Aan bol vragen ligt natuurlijk een stuk meer voor de hand dan een eenvoudige Google search. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:29
F2P games (Zoals Warframe). Kan je ook zonder PS Plus abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
dat zou beter zijn dan met de xbox one. ik moest om te beginnen verplicht aan het internet en inloggen met een gamertag. en als ik daarna zonder internet wil gamen , dan moet ik het paswoord opgeslagen houden zodat de gamertag automatisch ingelogd wordt bij het opstarten. stom. bij de 360 kon je gewoon een offline account gebruiken.
Pagina: 1