Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb net de nieuwe iPhone X. Mijn vraag:
...Ik heb de google app verwijderd, maar nu probeer ik hem terug te krijgen en krijg ik het icoon niet meer terug. Als ik naar App store ga, zie ik alleen 'open' en niet download. Bij instellingen staat hij in de lijst. De app krijg ik niet meer terug op mijn scherm.

...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 19:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Staat ie niet ergens in een mapje verborgen; zoals standaard met veel bloatware / pre-installed meuk?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou niet weten waar. Via app store en 'open' werkt de functie en hij herkent zelfs mijn inlog gegevens, alleen het icoon is verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Probeer eens te zoeken naar de app via Spotlight. Vaak verklapt die de map naam als de app in een map staat.

[ Voor 20% gewijzigd door J-D op 13-04-2018 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat is spotlight? Is dat de zoekfunctie als je van het basis scherm naar links scrolltt?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt de forumregels gelezen voordat je dit topic starte?

https://www.google.nl/sea...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je je iPhone net opgehaald?

Ik zou je adviseren om even wat Apple-kennis op te gaan doen; zelfs als hardcore Windows-beheerder, weet ik dat Spotlight een soort "vinder / zoeker" is voor Apple-apparatuur.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben een beetje langzaam. Excuus. Als ik google intoets, krijg ik als beste resultaat google maps en daar onder bij apps Google Earth en Gmail, maar geen google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken ios en bijhorende store niet, maar zit er geen verwijder knop als je de app in de store gevonden hebt? (Android store heeft dat wel namelijk)
Zoja, verwijderen en opnieuw installeren wellicht een optie.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 19:39:
. Als ik google intoets, krijg ik als beste resultaat google maps en daar onder bij apps Google Earth en Gmail, maar geen google.
Als ik dit zo lees, waarom heb je überhaupt voor een iPhone gekozen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2018 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iphone hersteld en via macbook opnieuw gesynct. Daar is ie weer. Thanks folks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweezitsbank
  • Registratie: December 2016
  • Niet online

Tweezitsbank

Relax...

Het komt incidenteel wel eens voor dat een icoon van een app verdwijnt, ik heb dat zelf ook eens gehad (toevallig ook Google). Wat je kunt doen is Settings->General->iPhone storage en dan vervolgens op de betreffende app klikken en "delete app" kiezen. Hierna kun je via de app store de app opnieuw installeren.

Maar ik zie dat je de app inmiddels al terug hebt, wellicht nuttig voor een volgende keer.
Pagina: 1