Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, ik game al jaren en heb nooit een "top of the line" pc gehad. Hij moet ook "future proof" zijn. Ik wil er minimaal 4 jaar mee vooruit kunnen. Ik game op dit moment op 1080p en 144 hz. Ik ga altijd voor maximale FPS, maar wil nu ook graphics op ultra kunnen zetten. (games zijn bijv: Fortnite, overwatch etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 3D kaart is er al, ik hoop dat de andere componenten zo'n 800 euro gaan kosten, mag wat meer zijn, mag ook minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja de 3d kaart: GTX 1080 Ti Turbo https://tweakers.net/pric...tx-1080-ti-turbo-11g.html
en SSD 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor,mobo,koeling,ram, case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeur maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel al lang tussen een i5 8600k of i7 8700k, wat is wenselijk?
Ga je overklokken?
Lichtelijk, ik wil hem na een aantal jaar gebruik wel wat hoger laten draaien, niets extreems.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee wat voor moederbord goed genoeg is, De verschillen daartussen zeggen mij weinig, Daarnaast heb ik geen verstand van voedingen, wat is voldoende zonder geld weg te gooien aan overkill? Welke RAM werkt het beste samen met het betreffende moederbord/CPU combinatie?
daarnaast natuurlijk de vraag van de CPU, wat is verstandig!? is een i7 meer "futureproof'?
Ik heb zelf deze lijst bedacht, komt dit in de buurt?
Vooral gamen, ik game al jaren en heb nooit een "top of the line" pc gehad. Hij moet ook "future proof" zijn. Ik wil er minimaal 4 jaar mee vooruit kunnen. Ik game op dit moment op 1080p en 144 hz. Ik ga altijd voor maximale FPS, maar wil nu ook graphics op ultra kunnen zetten. (games zijn bijv: Fortnite, overwatch etc).
Wat mag het systeem gaan kosten?
De 3D kaart is er al, ik hoop dat de andere componenten zo'n 800 euro gaan kosten, mag wat meer zijn, mag ook minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja de 3d kaart: GTX 1080 Ti Turbo https://tweakers.net/pric...tx-1080-ti-turbo-11g.html
en SSD 500gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor,mobo,koeling,ram, case.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk voorkeur maakt niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik twijfel al lang tussen een i5 8600k of i7 8700k, wat is wenselijk?
Ga je overklokken?
Lichtelijk, ik wil hem na een aantal jaar gebruik wel wat hoger laten draaien, niets extreems.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee wat voor moederbord goed genoeg is, De verschillen daartussen zeggen mij weinig, Daarnaast heb ik geen verstand van voedingen, wat is voldoende zonder geld weg te gooien aan overkill? Welke RAM werkt het beste samen met het betreffende moederbord/CPU combinatie?
daarnaast natuurlijk de vraag van de CPU, wat is verstandig!? is een i7 meer "futureproof'?
Ik heb zelf deze lijst bedacht, komt dit in de buurt?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Asus PRIME Z370-A | € 160,- | € 160,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,47 | € 31,47 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 848,27 | |