Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dewiss1993
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 26-08 23:53
Hallo,

Sinds ik mijn Iphone 7 heb afgespoeld onder de kraan (heb ik vaker gedaan, en geen probleem) doet de Haptic feedback en trillen het niet meer. Dus het trillen van de homeknop, trillen bij 3D-touch, trillen bij ringtones of mute switch. Ook snap de telefoon er niks meer van als trillen bij bericht of bellen aan staat. Dan laat hij alleen de default ringtone horen bij elke ringtone keuze, ook gaat de ringtone niet over bij luid. Tevens gaat de wekker ook niet af als trillen bij wekker ingeschakeld is. Maar zodra trillen uit staat doen de ringtones het weer prima 8)7

Wat heb ik geprobeerd om dit op te lossen?
- Voelbare systeemsignalen (haptic feedback) aan en uit gezet. Incl. Hard reset.

- Herstel alle instellingen + reservekopie teruggezet
- Herstel alle instellingen + opnieuw ingesteld
- Wis all inhoud en instellingen + reservekopie teruggezet
- Wis all inhoud en instellingen + opnieuw ingesteld

- Hard Reset
- DFU Recovery Mode ( zoals hier gedemonstreerd: YouTube: How To: iPhone 7/7 Plus DFU Recovery Mode and Hard Reset)

Taptic Engine vervangen voor een nieuwe.

Maar helaas nog steeds geen resultaat. Ik weet het inmiddels niet meer wat het probleem kan zijn. :?

Wellicht dat één van jullie nog een optie heeft die ik niet geprobeerd heb? :)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True