Toon posts:

Reakties op antieke posts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op, dat er de laatste tijd steeds meer reacties komen op werkelijk antieke posts, waardoor er weer ellenlange overbodige discussies losbranden over een probleempje dat iemand had in januari 2000 o.i.d.

Misschien een idee om posts waar langer dan een bepaalde tijd (3 mnd? 6mnd?) niet op is gereageerd, standaard op slot te gooien zodat er nog wel op kan worden gezocht maar niet meer op kan worden gereageerd?

En mocht iemand ECHT heel graag nog reageren op zo'n antieke post, kan ie altijd nog effe een nieuwe thread starten.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Is al eens besproken.
Geen optie.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

deze vraag is al eens eerder langsgeweest.

Het is toch juist handig dat je op oude post kan replyen. Als nou net jouw probleem daar staat beschreven en opgelost, maar je net een extra vraagje hebt. Dan kan je toch mooi je vraag er onder zetten - zonder een nieuwe topic te hoeven te openen.

En er zijn ook weer topics die langer lopen dan x aantal maanden (hmm dat zullen er niet veel zijn) bv die 'wat voor achtergrond heb jij?'

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Soms is het vervelend als threads omhoog worden geschopt, als het bevoorbeeld iets is dat allang achterhaald of afgehandeld (in geval van LA threads) is. Maar ach, dan hebben we altijd nog een slotje.

Maar meestal heb ik er weinig problemen mee. Soms komen interessante threads na een paar maanden weer te leven. Alleen maar mooi toch?

Ik zie het probleem niet.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik ben het helemaal met de vorige spreker eens, de crew is op dit moment dermate groot (en actief) dat dit soort draadjes 9 van de 10 keer binnen zeer korte tijd wordt gesloten.

En dan nog, idd komt er soms iets leuks voorbij, ookal ligt het een tijdje stil.
(ik ben dus tegen slotjes plan ;) )

Verwijderd

Het punt is alleen dat veel gebruikers niet doorhebben dat het een oude topic is en dus de starter gaan helpen in plaats van dat extra vraagje.

Is het misschien een (uitvoerbaar) idee om de tekst na 2 weken een andere kleur of iets dergelijks te geven zodat het duidelijk is dat het een gereïncarneerde topic is?

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
of een extra knop
Dit topic is ouder dan xx dagen, weet je het zeker ? + Link naar FAQ over omhooghalen topic
Dat lijkt me wel handig, kun je nooit meer zeggen "Maar ik wist het écht niet".

Verwijderd

Lijkt me ook goed plan.

Verwijderd

Topicstarter
Zeef: goed idee!

Verwijderd

Nu alleen nog een adje die het ook een goed idee vindt :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-11 00:24

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Sjonge, eerst heel hard roepen Use the search Luke, use the search!!

En dan komen er oude topics naar boven is het weer niet goed :?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op zondag 15 juli 2001 21:57 schreef zeef het volgende:
of een extra knop
[..]

Dat lijkt me wel handig, kun je nooit meer zeggen "Maar ik wist het écht niet".
maar die knop krijg je dan pas na reageren ?
heb je een heel topic gelezen en al vast een reactie geschreven, blijkt dat dat niet meer nodig is.

het beste idee lijkt mij nog altijd om de datum die een maand oud is (bv) in een opvallende kleur te laten zien.

je kan dan makkelijk zien welke posts oud zijn en welke nieuw. en het valt gelijk op als er een rode tekst staat oid.

maar ik heb dit idee al een paar keer gemeld maar er schijnt geen behoefte aan te zijn.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 16 juli 2001 22:52 schreef Pjotrik het volgende:
Sjonge, eerst heel hard roepen Use the search Luke, use the search!!

En dan komen er oude topics naar boven is het weer niet goed :?
Er is een verschil tussen een oud topic nuttig omhoogschoppen, of een oud topic nutteloos omhoog schoppen.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1