Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Wanneer nieuwe Game PC?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Smit260
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 22-06 16:17
Beste allen,

Weet niet of ik in het goede topic zit. Ik hoop via een aantal van jullie goede adviezen te winnen.

Ik heb in april 2016 een Game PC gekocht van 1.000 euro bij een lokale computerzaak en bij hem laten samenstellen.
Nu is hij 2 jaar oud en heb ik het gevoel dat ik een nieuwe wil. Ik heb maar 250 GB SSD opslag en mijn tweede schijf was 1TB. De 250 GB SSD zit nagenoeg op misschien 500 MB vol. De tweede schijf van 1 TB heb ik nog 300 GB vrij.

Mijn huidige specificaties:
Moederbord: AS Rock Super Alloy B150M Combo-G
Processor: Intel I7 6700K CPU 4.00GHz
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB
RAM Geheugen: 16 GB
Voeding: MS-Tech 750 Watt

Ik speel voornamelijk PUGB, FM 18, Battlefield 3. In de toekomst wil ik de meeste games op 4K spelen en anders Ultra HD. Ik ga dan ook nieuwe games kopen.

De computer doet het nog goed. Ik wil zeker dat hij tot juni 2019 mee kan gaan. Overklokken en dat soort dingen doe ik niet.

Hoe is mijn huidige PC? Wat heb ik nodig voor in de toekomst wat nu nog ontbreekt?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +4Henk 'm!

• johanroelfs
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 11:55
Als ik jou was zal ik de voeding, ssd en videokaart vervangen. De voeding is namelijk van slechte kwaliteit. de ssd vervangen door een van 500 gb en de videokaart zal ik een GTX1070 van maken. Dan is het een goede pc die nog jaren mee kan.

Proud Owner of an LG G6 with Android 8.0 Oreo

Acties:
  • +4Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Je videokaart is zwak. Als je die vervangt door bijvoorbeeld een GTX 1060 6GB of GTX 1070 dan zul je gigantisch betere prestaties hebben. De cpu is nog steeds één van de beste voor gamen.

Als je SSD bijna vol zit moet je misschien eens Windows schijfopruiming uitvoeren en systeembestanden opschonen. Kan zijn dat je gewoon enkele tientallen gigabytes aan Windows Update troep op je schijf hebt staan.

En zoals gezegd, die voeding moet je absoluut vervangen. Behoort tot de grootste troep die er is.

Mijn blog; Floating Points

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-06 21:50

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

500MB vrij van 250GB is niet goed; sowieso kan er een mogelijkheid zijn dat TRIM hierdoor niet lekker werkt maar ook heb je dus geen enkele mogelijkheid om andere zaken via/uit de kernel netjes te laten werken. Op verschillende niveaus wordt altijd aangeraden tenminste 10% vrije ruimte te hebben. Dit geldt dus ook voor je andere disk.

Verder is het echt glazen bol werk om te kijken/weten wat je de komende weken / maanden / jaren nog met een PC kan en welke games er uitkomen en wat de requirements zijn. Had ik dat wel geweten, had ik 2 jaar geleden alle Radeon-kaarten in NL opgekocht en vorig jaar voor 200% kunnen verkopen vanwege crypto-hypes.

Domme opmerking hoor; je doet/wil niet overklokken maar hebt je wel een unlocked CPU laten aansmeren (tegen bepaalde meerprijs). Misschien, maar dat is mijn mening, is het dan een mooi moment dat je even een paar avondjes tijd neemt om wat benchmarks, reviews en technische termen onder de knie te krijgen zodat je "binnenkort" beter kan inschatten of/wat je moet kopen als je iets wil gaan kopen.

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

Acties:
  • +3Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Volgens mij kan je NIET overklokken met dit moederbord.

En idd, nieuwe voeding en een nieuwe videokaart en je bent weer het mannetje!

Misschien is een clean install ook wel een goede optie want ik heb het vermoeden dat je dat nog nooit gedaan hebt. Allereerst een schijfopruiming is nooit verkeerd.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22-06 21:50

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
pjot1 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:25:
Allereerst een schijfopruiming is nooit verkeerd.
Wat dan wel een grappig verhaal gaat worden; er is te weinig ruimte om Windows Cleanup in 1 run te doen. Waarschijnlijk zal de eerste cleanup al meteen vastlopen want te weinig ruimte.

Advies: deinstalleer eerst een paar games van je SSD / zorg dat je op tenminste 10GB vrije ruimte komt.

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

Acties:
  • +4Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CAA, want aankoopadvies.

Verder om te janken dat ze dit als gamepc hebben verkocht, ook twee jaar geleden. Ze moeten zich diep schamen. Die 750ti is never ever ooit een fatsoenlijke gamekaart geweest :X.

En natuurlijk eens met de rest. Nieuwe GPU, nieuwe voeding en wat fatsoenlijker schijfmanagement met je SSD (en eventueel meer kopen als het echt nodig is). Dan ben je good to go voor de komende paar jaar.

br00ky wijzigde deze reactie 13-04-2018 14:00 (32%)

• Smit260
Wauw!

Bedankt voor zoveel reacties. Dat had ik niet verwacht.

Wat ik uit het geheel lees is dat mijn voeding niet het goede merk is en dat mijn videokaart minstens 6 GB moet zijn waarvan een 1060 of 1070.

Ik ben hard aan het sparen voor een nieuwe pc en 4K beeldscherm van minimaal 28 inch. Ik heb nu een LG HD scherm van 32 inch.

Zoals ik het nu lees zal ik mijn huidige schijf moeten opruimen en zal mijn pc wel tot juni 2019 in de huidige staat kunnen meekomen.

Ik koop alleen een nieuwe pc en zal dus geen onderdelen vervangen en hou deze als reserve voor administratie of als mijn nieuwe pc naar reparatie moet.

Het heeft natuurlijk geen nut om nu advies te vragen voor een nieuwe PC omdat ik die toch pas over een jaar koop. Tegen die tijd zullen er waarschijnlijk alweer nieuwe verbeterde onderdelen zijn én goedkoper.

Mijn nieuwe Game PC + 4K Beeldscherm zal rond de 2.500 euro kosten. En moet zeker 5 jaar kunnen meegaan! Daar ben ik nu voor aan het sparen. :-).

P.S. Toch verkeerde topic, excuus!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
quote:
Smit260 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:29:
Zoals ik het nu lees zal ik mijn huidige schijf moeten opruimen en zal mijn pc wel tot juni 2019 in de huidige staat kunnen meekomen.
Nou ja, je voeding en videokaart blijven ongeschikt...
quote:
Ik koop alleen een nieuwe pc en zal dus geen onderdelen vervangen en hou deze als reserve voor administratie of als mijn nieuwe pc naar reparatie moet.
Dat is eerlijk gezegd zonde, wat afgezien van de twee bovenstaande onderdelen is dit over 2 jaar nog steeds een prima pc en grandioze overkill voor wat administratie. Verkoop hem dan en het scheelt je in uitgave aan een nieuwe pc.
quote:
Mijn nieuwe Game PC + 4K Beeldscherm zal rond de 2.500 euro kosten. Daar ben ik nu voor aan het sparen. :-).
Ik zou vooral kijken wat je nodig hebt en niet mikken op een budget. Wellicht ben je voor 1500 al klaar?

• Smit260
quote:
br00ky schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:35:
[...]

Nou ja, je voeding en videokaart blijven ongeschikt...

[...]

Dat is eerlijk gezegd zonde, wat afgezien van de twee bovenstaande onderdelen is dit over 2 jaar nog steeds een prima pc en grandioze overkill voor wat administratie. Verkoop hem dan en het scheelt je in uitgave aan een nieuwe pc.

[...]

Ik zou vooral kijken wat je nodig hebt en niet mikken op een budget. Wellicht ben je voor 1500 al klaar?
Op dit moment speel ik PUGB op Medium en dat gaat prima. PC maakt totaal geen herrie alleen schreeuwt om updates. Ik ben nog niet van plan om echt grote games te spelen die verschrikkelijke veel vragen. Maar ik snap je punt.

Ik ben via Gamepc.nl pc's aan het samenstellen inclusief scherm en dan zit ik vaak tussen de 2.400 en 2.600. Dat komt omdat ik zelf de pc niet kan bouwen. Zijn er site's of zaken waar dat goedkoper gebeurd?

En misschien ga ik hem dan verkopen :-).

Acties:
  • +5Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Elke zelfrespecterende grote computerboer assembleert de onderdelen die je in je winkelmandje mikt. Mijn tip: open tzt hier een topic en bestel dan ergens een pc die je laat assembleren. Doen ze voor je voor 60 euro. Of neem contact op met een medetweaker die het voor een biertje en wat leerzame uurtjes doet. Kan je het daarna zelf en doe je een upgrade in een handomdraai.

Voor rond de 1500 heb je namelijk al een beest van een pc. Die andere 1000 mag je aan mij overmaken :+

br00ky wijzigde deze reactie 13-04-2018 16:44 (12%)

• Smit260
quote:
br00ky schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 16:42:
Elke zelfrespecterende grote computerboer assembleert de onderdelen die je in je winkelmandje mikt. Mijn tip: open tzt hier een topic en bestel dan ergens een pc die je laat assembleren. Doen ze voor je voor 60 euro. Of neem contact op met een medetweaker die het voor een biertje en wat leerzame uurtjes doet. Kan je het daarna zelf en doe je een upgrade in een handomdraai.

Voor rond de 1500 heb je namelijk al een beest van een pc. Die andere 1000 mag je aan mij overmaken :+
Haha.
Ik zal de gouden tips meenemen voor over een jaartje (of wellicht eerder). Als het mij zoveel geld kan schelen verbaasd mij dat gamepc.nl en nog diverse sites zoveel geld vragen om op 4K te kunnen spelen. Geldklopperij dan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-06 16:05
Ja uiteraard is het geldklopperij als je zelf een computer kunt assembleren, maar als je weinig weet en graag een computer wilt hebben welke gewoon 4K games kan afspelen, dan is het natuurlijk vrij makkelijk om met zo'n bedrijf in zee te gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pjot1
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Ik vind het zonde van je geld. Zoals hierboven beschreven staat is je cpu nog steeds één van de beste voor Gaming. Spendeer je geld dan aan een goede monitor en videokaart (en duidelijk ook je voeding). Mocht je dan tegen de limieten aan lopen kan je altijd nog een nieuw systeem halen en je videokaart en voeding meenemen.

Blijf trouwens alsjeblieft weg bij gamepc.nl. Te duur en vaak een slechte voeding. Zoals @brooky al zegt, stel hier wat samen en open tzt een topic.

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 11:10
quote:
pjot1 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:04:
Ik vind het zonde van je geld. Zoals hierboven beschreven staat is je cpu nog steeds één van de beste voor Gaming. Spendeer je geld dan aan een goede monitor en videokaart (en duidelijk ook je voeding). Mocht je dan tegen de limieten aan lopen kan je altijd nog een nieuw systeem halen en je videokaart en voeding meenemen.

Blijf trouwens alsjeblieft weg bij gamepc.nl. Te duur en vaak een slechte voeding. Zoals @brooky al zegt, stel hier wat samen en open tzt een topic.
Wat is wel een goede website voor game pc's? Ik ben ook niet zo enthousiast over gamepc.nl de beste gamepc's daar hebben bv ook nog geen 8700K cpu

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Zoals al gezegd, hier een topic openen voor een goede build en vervolgens alles bij Azerty oid bestellen inclusief assemblage. Overigens is het geen rocket science. Ook jij kan het als je er wat build videos bijpakt :).

• Smit260
Heb inmiddels de +/- 500 MB vrije ruimte kunnen verhogen naar rond de 4 GB +/-.
Ik ga in november/december een topic openen voor het samenstellen van een nieuwe Game PC. Mijn huidige PC geef ik aan mijn moeder.

Ik heb een budget van 1900 euro, daarvan wil ik ook graag de Samsung QLED 4K 31,5 inch bij kopen wat in het budget verwerkt zit. 4K Gamen/films kijken blijft prioriteit.

• NitroX infinity
  • Nu online
Je kunt dan beter nog even wachten want in 2019 komen de 7nm cpu's en gpu's uit wat je meer waar voor je geld gaat geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nareman
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11:54
quote:
Smit260 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:49:
Heb inmiddels de +/- 500 MB vrije ruimte kunnen verhogen naar rond de 4 GB +/-.
Ik ga in november/december een topic openen voor het samenstellen van een nieuwe Game PC. Mijn huidige PC geef ik aan mijn moeder.

Ik heb een budget van 1900 euro, daarvan wil ik ook graag de Samsung QLED 4K 31,5 inch bij kopen wat in het budget verwerkt zit. 4K Gamen/films kijken blijft prioriteit.
Ik vraag me af of je wel wilt gamen op 4k. Voor films kijken en voor een groot aantal games schijnt ultrawide heerlijk te zijn, omdat je geen black bars aan de onderkant en bovenkant van het scherm hebt. Als je beslist om toch voor 4k te gaan is een GTX 1080 TI wel aan te raden. Voor 1440p ultrawide kom je weg met een 1070 Ti of 1080.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
quote:
NitroX infinity schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:01:
Je kunt dan beter nog even wachten want in 2019 komen de 7nm cpu's en gpu's uit wat je meer waar voor je geld gaat geven.
Thanks! Goed om te weten, dan wacht ik liever een kleine 3 maanden extra. Weet jij in welke maand ze uitkomen?
quote:
Nareman schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:59:
[...]

Ik vraag me af of je wel wilt gamen op 4k. Voor films kijken en voor een groot aantal games schijnt ultrawide heerlijk te zijn, omdat je geen black bars aan de onderkant en bovenkant van het scherm hebt. Als je beslist om toch voor 4k te gaan is een GTX 1080 TI wel aan te raden. Voor 1440p ultrawide kom je weg met een 1070 Ti of 1080.
Ik heb genoeg YouTube filmpjes gekeken en ook hier spreekt de 4K mij aan. Als TV heb ik ook een Samsung QLED en kijk ik veel films in 4K, dit is gewoon prachtig en scherp beeld. Tevens heb ik nu ook een LG 1080p 32 inch scherm en heb daar niet veel last van de black bars. Alleen het scherm wat ik in mijn vorige post heb verstuurt heeft een reactietijd van 4 ms... dat is een minpunt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
quote:
Smit260 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:06:
[...]

Thanks! Goed om te weten, dan wacht ik liever een kleine 3 maanden extra. Weet jij in welke maand ze uitkomen?

[...]
Dat weten helaas alleen Nvidia en AMD. maar ik verwacht zelf dat AMD hun 7nm spul rond April 2019 lanceert. Er gaan geruchten rond dat Nvidia hun 7nm gpu's in de tweede helft van dit jaar zullen lanceren maar ik zou sowieso wachten totdat van beide merken de gpu's beschikbaar zijn (concurrentie/prijs gedoe).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Maar kijk niet gek op dat er dan op andere vlakken ook weer nieuwe zaken op de rol staat. Strikt genomen kan je je vraag uit je topictitel heel makkelijk beantwoorden: koop er een als je er een nodig* hebt.

*nodig heb je een gamepc natuurlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
quote:
NitroX infinity schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:00:
[...]

Dat weten helaas alleen Nvidia en AMD. maar ik verwacht zelf dat AMD hun 7nm spul rond April 2019 lanceert. Er gaan geruchten rond dat Nvidia hun 7nm gpu's in de tweede helft van dit jaar zullen lanceren maar ik zou sowieso wachten totdat van beide merken de gpu's beschikbaar zijn (concurrentie/prijs gedoe).
quote:
br00ky schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:20:
Maar kijk niet gek op dat er dan op andere vlakken ook weer nieuwe zaken op de rol staat. Strikt genomen kan je je vraag uit je topictitel heel makkelijk beantwoorden: koop er een als je er een nodig* hebt.

*nodig heb je een gamepc natuurlijk niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.
;).

Zolang mijn huidige pc het blijft doen kan ik tot april 2019 wachten. Hoe langer ik wacht, hoe meer budget natuurlijk. Stel ik koop er een in april, dan zal ik een budget van 2000 hebben.Gelukkig kan ik de BTW eraf trekken, dus zal het budget rond de 2400 euro zijn, maar dan wel met toetsenbord & monitor erbij. ;-).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
Even een extra vraag betreft mijn scherm. Ik wil het allerliefst naar een QLED 4K monitor gaan. Nu heb ik er een op het oog en wil graag weten of het ten opzichte van mijn huidige scherm een grote vooruitgang is betreft gamen en films kijken. Nou weet ik dat over een jaar zo maar een nieuwe QLED 4K scherm uit kan zijn... Maar ben erg benieuwd!

Huidige scherm:
https://www.bol.com/nl/p/...-monitor/9200000056511584

Nieuw scherm op het oog:
https://www.bol.com/nl/p/...monitor/9200000078045764/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 22-06 20:15
Als ik jou was zou ik alleen de videokaart en voeding en eventueel de SSD vervangen, een 4K of 1440p 34" 100Hz ultrawide monitor kopen en wachten op 2019/2020 voor een totaal nieuwe pc.
quote:
Alleen het scherm wat ik in mijn vorige post heb verstuurt heeft een reactietijd van 4 ms... dat is een minpunt.
Een monitor met een reactietijd van 4ms is geen enkel probleem, de meeste mensen hebben een reactietijd van rond de 200ms en dan maken die paar ms van de monitor echt geen verschil. Het geld kan je beter investeren in een 144Hz of 100Hz ultrawide scherm imho, dat levert een veel "vloeiendere" ervaring op.

wouterg00 wijzigde deze reactie 04-06-2018 02:20 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 05:12

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Sparen voor de opvolger van de 1070, nieuwe voeding, je huidge SSD vervangen door een 1TB Samsung SSD of een WD Blue SSD. Je huidige SSD er naast hangen voor games die je minder speelt, de harddisk als Backup medium. Daarnaast andere power supply en nieuwe monitor. Kan je weer 3 jaartjes mee.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Smit260

Is dit een goede build voor 4k Gaming voor 5 jaar?

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 08:00
quote:
Smit260 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:51:
[afbeelding]

Is dit een goede build voor 4k Gaming voor 5 jaar?
Je RAM mag wat sneller (3200 MHz bijvoorbeeld) maar vooral de GPU is niet top. De Armor serie heeft geen denderende koeling en zeker op een 1080TI merk je dat. De rest is prima. Sowieso houdt een 1080TI het ook geen jaren vol op 4K, het is gewoon onrealistisch om dat te verwachten.

• Smit260
quote:
Wekko306 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:05:
[...]

Je RAM mag wat sneller (3200 MHz bijvoorbeeld) maar vooral de GPU is niet top. De Armor serie heeft geen denderende koeling en zeker op een 1080TI merk je dat. De rest is prima. Sowieso houdt een 1080TI het ook geen jaren vol op 4K, het is gewoon onrealistisch om dat te verwachten.
Dan zou ik dus beter minder kunnen betalen? Snap dat 5 jaar non-stop op 4K niet haalbaar is. Maar de laatste 1-2 jaar gewoon op hoge settings. Wat voor build raad jij aan?

• Wekko306
quote:
Smit260 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:21:
[...]

Dan zou ik dus beter minder kunnen betalen? Snap dat 5 jaar non-stop op 4K niet haalbaar is. Maar de laatste 1-2 jaar gewoon op hoge settings. Wat voor build raad jij aan?
Ik zou het advies volgen wat al eerder gegeven is: 1080TI kopen en een andere voeding, en gaan met die banaan. Tegen de tijd dat je 1080TI het niet lekker meer trekt kan je dan een heel nieuw systeem samenstellen. Dan ga je er qua CPU tenminste ook echt significant op vooruit, dat is nu nog niet echt zo.

• Smit260
quote:
Wekko306 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 18:47:
[...]

Ik zou het advies volgen wat al eerder gegeven is: 1080TI kopen en een andere voeding, en gaan met die banaan. Tegen de tijd dat je 1080TI het niet lekker meer trekt kan je dan een heel nieuw systeem samenstellen. Dan ga je er qua CPU tenminste ook echt significant op vooruit, dat is nu nog niet echt zo.
Ik snap je, maar mijn huidige PC gaat naar iemand anders, dus ik moet een heel nieuw systeem halen.

• Wekko306
quote:
Smit260 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:52:
[...]

Ik snap je, maar mijn huidige PC gaat naar iemand anders, dus ik moet een heel nieuw systeem halen.
Dan is het systeem wat je voorstelde prima.

• Smit260
quote:
Wekko306 schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 01:29:
[...]

Dan is het systeem wat je voorstelde prima.
Ik ben toch maar even langs de computerboer geweest... Twijfel wel of ik mijn huidige PC wil weggeven ivm torenhoge kosten.

Als ik mijn huidige PC laat upgraden adviseerde hij mij een Samsung 880 EVO 1 TB SSD, GeForce GTX1080 EXOC en de Antec EDG750 Goud toe te voegen. Met in elkaar zetten kleine 1.100 euro.

Is dit een goede build ?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Bedenk daarbij dat 4K voor de komende 5 jaar zoals eerder is aangegeven een onhaalbare kaart is zonder upgrade(s ). De huidige games spelen al niet consistent lekker weg, laat staan de triple A titels over 2 jaar...

Overigens is een upgrade en inbouw met die onderdelen geen rocket science. Tenzij hij het gratis voor je doet kan je dat zelf fixen in een uurtje.

• XFlame
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22-06 09:04
Is het een optie om 4K te laten varen en voor een goed 1440p 144Hz scherm te gaan?

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08:13
Waarom 750w en een Antec Edge. 550w is meer dan genoeg en er zijn interessantere voedingen dan een Antec voor een lagere prijs.

• Smit260
quote:
br00ky schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:14:
Bedenk daarbij dat 4K voor de komende 5 jaar zoals eerder is aangegeven een onhaalbare kaart is zonder upgrade(s ). De huidige games spelen al niet consistent lekker weg, laat staan de triple A titels over 2 jaar...

Overigens is een upgrade en inbouw met die onderdelen geen rocket science. Tenzij hij het gratis voor je doet kan je dat zelf fixen in een uurtje.
Welke voeding, videokaart en SSD adviseer jij mij? 4K is geen optie meer, althans, niet vijf jaar lang. Gewoon af en toe maar de meeste games wel op 1440p spelen. Ik ga namelijk een XBOX One X erbij kopen ;).
quote:
XFlame schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:09:
Is het een optie om 4K te laten varen en voor een goed 1440p 144Hz scherm te gaan?
Jep! Wat jij aangeeft is waarschijnlijk ook wat ik ga doen. Wat adviseer jij mij?
quote:
Uszka schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:14:
Waarom 750w en een Antec Edge. 550w is meer dan genoeg en er zijn interessantere voedingen dan een Antec voor een lagere prijs.
Ik ben benieuwd! Wat kies jij?

• Uszka
Cougar GX-F 550w, Bitfenix Formula Gold 550w, Bitfenix Whisper BWG550M, be quiet! Straight Power 11 550w, Corsair RM550x 2018 versie.

• XFlame
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22-06 09:04
Vergeet de Seasonic Focus Plus niet:
pricewatch: Seasonic Focus Plus 550 Gold

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smit260
quote:
Uszka schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 08:40:
Cougar GX-F 550w, Bitfenix Formula Gold 550w, Bitfenix Whisper BWG550M, be quiet! Straight Power 11 550w, Corsair RM550x 2018 versie.
quote:
Thanks! En welke monitor raden jullie mij aan? Videokaart en moederbord waren prima toch? ;-).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
quote:
Vergeet die juist wel want heeft een paar tekortkomingen die de door mij genoemde voedingen niet hebben.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*