Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik zoek een?
Bluetooth koptelefoon - Over-ear met (liefst actieve) Noise-cancelling

Wat is je budget?
+/- 200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren op kantoor en tijdens reizen (vliegen)

Wat heb je zelf al gevonden?

- JVC HA-S90BN
- Sennheiser HD 4.50 BTNC
- Teufel Real Blue NC
- Sony WH-CH700N
- Plantronics BackBeat Pro 2

Welke vragen heb je hier nog over?
Prioriteit: goed geluid, actieve Noise-cancelling en goed draagcomfort

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:27
Je hebt er al 5 gevonden zie ik. In de pricewatch staan er nòg 16 (met 4 of 5 sterren)*.

Nu heb je ze allemaal gevonden.

* het is niet zeker dat de koptelefoons met 3, 2, 1 of zonder sterren niet vallen in de categorie "goed geluid en goed draagcomfort"

spoiler:
Zonder wat meer info over wat je precies wilt en waarover je twijfelt, blijft het slechts een opsomming van koptelefoons. You gotta catch em all

[ Voor 35% gewijzigd door LA-384 op 13-04-2018 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Niet online
LA-384 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:55:
* het is niet zeker dat de koptelefoons met 3, 2, 1 of zonder sterren niet vallen in de categorie "goed geluid en goed draagcomfort"
Ok, maakt niet uit dat je dit niet weet. Maar snap de toegevoegde waarde van je reactie dan ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:27
Die is er dan ook niet, omdat de topicstart zo weinig informatie bevat. Het lijkt alsof je gewoon even snel antwoord hebt gegeven op de verplichte vragen, met een rijtje van de eerste de beste 5 koptelefoons die aan jouw eisen voldoen.

Er staan geen overwegingen, geen dingen waarover je twijfelt. Het komt daardoor over als 0 eigen inzet (ik zeg niet dat het ook zo is, maar het komt enkel zo over). Dan kun je ook niet verwachten dat hier een hele rits goede, onderbouwde adviezen komt.

Daarbij zijn de eisen waaraan de koptelefoon moet voldoen, vrij simpel. Iets wat je eenvoudig zelf kunt vinden door het lezen van reviews. Alleen geluidskwaliteit is moeilijk in reviews te vatten, aangezien dat zeer persoonlijk is. Vaak kun je wel lezen welke karaktereigenschappen de koptelefoon heeft (veel/weinig bass, scherpe/doffe middentonen, etc) en dat op die manier toetsen aan je eigen verlangens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Niet online
Ik heb gewoon voldaan aan de topic vereiste, snap je probleem niet. Maar laat maar...inmiddels al de vraag gesteld op een audio hifi forum waar ze wel normaal advies geven.