Bellen button moeilijke maken iPhone 5

Pagina: 1
Acties:

• Engine77
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-01-2024
Hallo,

de sensitivity voor het bellen is zeer hoog in de zin dat per ongeluk aanraken resulteert meteen in bellen, dit komt in het scherm "recents" wat ik wel vaak gebruik.

Hoe kan ik dit oplossen? Is er een twee keer drukken optie? De andere scher buttons mogen blijven zoals het is, daarom vraag ik me af of alleen de sensitivity verhogen de beste optie is.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11 22:12
Ik snap echt helemaal niets van dit topic. Schrijf het eens op in duidelijke taal?

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 13:17
Gewoon leren omgaan met touch screen? Heb je hele dikke vingers dat je bij recent ook het nummer net erboven aantik?

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 19:08
Of als je aan het scrollen bent gewoon goed ingedrukt houden waardoor hij het niet ziet als een "klik".

• Engine77
Volkan1984 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:38:
Ik snap echt helemaal niets van dit topic. Schrijf het eens op in duidelijke taal?
Rustiger en aandachtig lezen zou ook wel helpen (merk ik bij me zelf als ik iets niet begrijp :) )

Stel je voor: Je wilt iemand bellen, en daarom ga je naar het scherm "recents". Vervolgens ben je eventjes in een ander gedachte en kijk je naar ergens anders, maar je telefoon is nog wel in je handen. Op dat moment raakt een deel van je hand het scherm. Op deze manier belt de telefoon zo maar iemand die in "recents" lijst zichtbaar is.

Dit vind ik zeer vervelend. En zoek naar oplossingen om dit te voorkomen.

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
﴾͡๏̯͡๏﴿

[ Voor 97% gewijzigd door _eLMo_ op 13-04-2018 14:30 ]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:08

FreakNL

Well do ya punk?

Gewoon aanleren dat als je de telefoon in je hand hebt maar deze niet bedient je hem meteen locked. Doe ik ook...

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24
Engine77 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:04:
[...]

Rustiger en aandachtig lezen zou ook wel helpen (merk ik bij me zelf als ik iets niet begrijp :) )

Stel je voor: Je wilt iemand bellen, en daarom ga je naar het scherm "recents". Vervolgens ben je eventjes in een ander gedachte en kijk je naar ergens anders, maar je telefoon is nog wel in je handen. Op dat moment raakt een deel van je hand het scherm. Op deze manier belt de telefoon zo maar iemand die in "recents" lijst zichtbaar is.

Dit vind ik zeer vervelend. En zoek naar oplossingen om dit te voorkomen.
Er zijn een paar opties:
) Je aandacht bij je telefoon houden als je hem gebruikt
) Je telefoon niet vasthouden met je hand op het scherm.
) Je telefoon locken als je je aandacht ergens anders op richt.

Wat doe je uberhaubt dat je tijdens het zoeken van een nummer zo vaak wordt afgeleid? Je bent toch niet zo iemand die tijdens het fietsen of autorijden probeert te bellen?

TheS4ndm4n#1919

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

[...]

Buiten het feit dat dit waar is bij complexe teksten, heb jij er wel een potje van gemaakt. ;)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Rustiger en aandachtig gebruik maken van de telefoon zou ook wel helpen (merk ik bij mezelf als ik per ongeluk een verkeerd knopje indruk :) ).

Beetje een dooddoener op deze manier. Wanneer een boodschap niet goed overkomt ligt dat vrijwel altijd aan de zender, niet aan de ontvanger.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Engine77
RocketKoen schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:11:
[...]

Wat doe je uberhaubt dat je tijdens het zoeken van een nummer zo vaak wordt afgeleid? Je bent toch niet zo iemand die tijdens het fietsen of autorijden probeert te bellen?
Nee, ik weet hoe gevaarlijk dat is. Ik droom te veel :P

• Engine77
NMe schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:15:
[...]

Rustiger en aandachtig gebruik maken van de telefoon zou ook wel helpen (merk ik bij mezelf als ik per ongeluk een verkeerd knopje indruk :) ).

Beetje een dooddoener op deze manier. Wanneer een boodschap niet goed overkomt ligt dat vrijwel altijd aan de zender, niet aan de ontvanger.
Ja dat kan ik niet zo goed blijkbaar, ik geef toe :)

Sensitivity en aanraken had deze puzzel kunnen oplossen :) , idd was niet echt duidelijk :P .

--
Ik ga sensitivity aanpassen. Als dat niet helpt, zo min mogelijk "recents" gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door Engine77 op 13-04-2018 13:30 ]

Pagina: 1