"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Voor Creative kaarten is er een glide wrapper te downloaden op:
http://order.soundblaster.com/escripts/download-unified.asp
http://order.soundblaster.com/escripts/download-unified.asp
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Als ik het goed begrijp mag ik deze niet downloaden als ik een Creative GeForce kaart heb?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Je mag hem juist wel downloaden als je een Creative Geforce kaart hebt.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Je moet unreal ook niet in opengl spelen man deze nieuwe engne is vebeterd voor juist d3d ik weet het opengl ziet er beter uit maar als je hem in d3d zet zul je zien dat e fps erop vooruit gaat.
Hoi
Hoi
Verwijderd
wat nou ut loopt sneller in d3d???
ik heb dit al wel eens vaker gehoord, maar bij mij loopt het ongeveer 2x (!!!) zo snel!
op d3d loopt ie op 1600x1200x32 op gemiddeld 23fps en in opengl 1920x1200x32 (ja dat kan met opengl wel, en met d3d niet) loopt ie op gem. 44fps !!!
so tell me...
mzzlz
ik heb dit al wel eens vaker gehoord, maar bij mij loopt het ongeveer 2x (!!!) zo snel!
op d3d loopt ie op 1600x1200x32 op gemiddeld 23fps en in opengl 1920x1200x32 (ja dat kan met opengl wel, en met d3d niet) loopt ie op gem. 44fps !!!
so tell me...
mzzlz
WOW Zoveel FPS-en op die resoluties!!!?!?
Wat voor systeem heb je draaien? Of staan niet alle details op full???
Wat voor systeem heb je draaien? Of staan niet alle details op full???
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Glide emulators zijn heel leuk. Alleen maken ze een vertaalslag van de Glide taal naar de d3d uitvoer. Dwz een emulator moet altijd een stapje meer doen dan een primary language. Het lijkt me daarnom stug dat deze sneller is dan een pri. language.
diskeltische lurker
Pagina: 1