Dubbelpost: Directeur: racisme is op Reddit niet verboden..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je beide artikelen leest zie je dat het latere artikel gaat over het nuanceren van de door de directeur gedane uitspraken in het eerste artikel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:17

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Tsurany schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:10:
Als je beide artikelen leest zie je dat het latere artikel gaat over het nuanceren van de door de directeur gedane uitspraken in het eerste artikel.
Exact, al geef ik meteen toe dat die 'nuancering' niet heel erg ver gaat of zijn standpunt echt wezenlijk verandert. Het is natuurlijk een beetje damage control vanuit Huffman, maar leek me wel belangrijk genoeg voor een nieuw bericht (update had eventueel ook gekund, al had niemand dat nu nog gezien), want de discussie rondom haatzaaien en racisme en hoe de verschillende internetplatforms daar tegen optreden is vandaag de dag niet onbelangrijk en behoorlijk actueel. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de kritiek op Facebook over hun gebrek aan daadkracht bij het optreden tegen aanzetten tot haat jegens de Rohingya-bevolking in Myanmar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 10:02

Foamy

Fulltime prutser

Topicstarter
imho was een update beter geweest, zelfs na een dag. Maar anderzijds begrijp ik qua zichtbaarheid het plaatsen van een nieuw artikel.

Wellicht een idee voor een feature request? : maak het mogelijk om bij het plaatsen van een update ook direct het artikel weer bovenaan de lijst met artikelen weer te geven.

blub