Ik krijg sinds een tijdje een ongevraagde nieuwsbrief van "De Ondernemer". Nu kan ik mij uiteraard weer uitschrijven van deze nieuwsbrief, maar mijn vraag is waarom ik deze krijg en of meer Tweakers deze nu ook krijgen?
Waarom post ik dit hier? Wel nu, omdat het overduidelijk afkomstig is van de Persgroep/Tweakers daar het vermelde adres hetzelfde is als van Tweakers HQ: Mt Lincolnweg 40, Amsterdam.
Quote vanuit de privacy policy:
Waarom post ik dit hier? Wel nu, omdat het overduidelijk afkomstig is van de Persgroep/Tweakers daar het vermelde adres hetzelfde is als van Tweakers HQ: Mt Lincolnweg 40, Amsterdam.
Ik kom nooit op andere Persgroep sites en alleen Tweakers kent mijn email adres, plus dat ik mij nooit heb ingeschreven voor een dergelijke nieuwsbrief.Copyright © 2018 De Ondernemer, All rights reserved.
De Ondernemer, Mt. Lincolnweg 40, 1033 SN Amsterdam. Geen mail meer van ons ontvangen? Klik hier om je uit te schrijven van de mailinglijst.
Quote vanuit de privacy policy:
Dus... Waarom krijg ik nu deze mails zonder mij daar expliciet voor opgegeven te hebben?Tweakers.net zal jouw gegevens niet aan groepsmaatschappijen of andere derden verkopen, tenzij je daarvoor voorafgaande ondubbelzinnige toestemming hebt gegeven aan Tweakers.net.