De Ondernemer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Topicstarter
Ik krijg sinds een tijdje een ongevraagde nieuwsbrief van "De Ondernemer". Nu kan ik mij uiteraard weer uitschrijven van deze nieuwsbrief, maar mijn vraag is waarom ik deze krijg en of meer Tweakers deze nu ook krijgen?

Waarom post ik dit hier? Wel nu, omdat het overduidelijk afkomstig is van de Persgroep/Tweakers daar het vermelde adres hetzelfde is als van Tweakers HQ: Mt Lincolnweg 40, Amsterdam.
Copyright © 2018 De Ondernemer, All rights reserved.

De Ondernemer, Mt. Lincolnweg 40, 1033 SN Amsterdam. Geen mail meer van ons ontvangen? Klik hier om je uit te schrijven van de mailinglijst.
Ik kom nooit op andere Persgroep sites en alleen Tweakers kent mijn email adres, plus dat ik mij nooit heb ingeschreven voor een dergelijke nieuwsbrief.

Quote vanuit de privacy policy:
Tweakers.net zal jouw gegevens niet aan groepsmaatschappijen of andere derden verkopen, tenzij je daarvoor voorafgaande ondubbelzinnige toestemming hebt gegeven aan Tweakers.net.
Dus... Waarom krijg ik nu deze mails zonder mij daar expliciet voor opgegeven te hebben?

Specs

Beste antwoord (via bvk op 13-04-2018 14:42)

• Van-Gogh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 09:35
@bvk , het klopt dat De Ondernemer (Synpact tegenwoordig) en Tweakers in het zelfde pand zitten. Tweakers valt echter onder Persgroep Online Services, samen met AutoTrack, Nationalevacaturebank en Intermediair. De Ondernemer valt onder de Persgroep Nederland. UIteindelijk valt alles weer onder de Persgroep, maar deze juridische scheiding maakt wel dat we veel minder contact hebben met de Ondernemer in vergelijking tot de Persgroep Online Services titels.

Daarnaast, Tweakers deelt nooit, maar dan ook nooit emailadressen ed met andere partijen.

Hopelijk kun je achterhalen hoe ze aan je mailadres zijn gekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Van-Gogh op 13-04-2018 07:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

LOL, 'Tweakers.net zal jouw gegevens niet aan groepsmaatschappijen of andere derden verkopen...'. Niet verkopen dus. Maar wellicht wel gratis weggeven...? :z

En, mijn 'Juridisch' is niet zo heel goed, maar:
[...]

In het kader van het beheer van geregistreerde (persoons-)gegevens kunnen wij - ten behoeve van het optimale en actuele gebruik daarvan - uw gegevens tijdelijk ter beschikking stellen aan zorgvuldig geselecteerde databewerkers met het oog op het valideren en/of corrigeren van betreffende gegevens op enig moment. In dat geval dragen wij zorg dat de reguliere verplichtingen krachtens de Wet Bescherming Persoonsgegevens gewaarborgd worden.

De Persgroep Nederland gebruikt uw gegevens voor de uitvoering van de gebruikersovereenkomst, de uitvoering van uw bestelling en om u op de hoogte te houden van het verloop daarvan, het verlenen van service en/of om u te informeren over andere producten en diensten van de Persgroep Nederland indien u daarop prijs stelt. Hierbij tracht de Persgroep Nederland rekening te houden met uw voorkeuren. Uw persoonlijke gegevens worden bewaard op beveiligde servers. Als u geen prijs stelt op informatie over producten en diensten van de Persgroep Nederland kunt u dit aangeven bij uw registratie voor de websites van de betreffende krant of schriftelijk melden...
https://www.deondernemer.nl/privacyverklaring/

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Fiber schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:30:
Maar wellicht wel gratis weggeven...? :z
Ja, dat is nu dus de vraag.
En, mijn 'Juridisch' is niet zo heel goed, maar:

[...]

https://www.deondernemer.nl/privacyverklaring/
Die had ik ondertussen ook gelezen, maar dat wijkt dus af van de Tweakers policy als ik het zo lees. Tenzij er dus ergens in een algemene voorwaarden staat dat Tweakers mijn email adres binnen de Persgroep mag verspreiden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De voorwaarden en privacy policy van De Ondernemer zijn niet relevant als je nooit iets met die dienst gedaan hebt. De voorwaarden van de andere sites van De Persgroep wel.

Ik weet er verder niks van trouwens. @Ginz, weet of dit iets is dat via Tweakers gegaan is?

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 12-04-2018 22:53 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ga hier achteraan

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Dank!

Ik probeer zelf ook nog te bedenken waar De Persgroep elders mijn mail adres te pakken kan hebben gekregen zonder dat ik ergens een account heb.

Specs

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Van-Gogh
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 09:35
@bvk , het klopt dat De Ondernemer (Synpact tegenwoordig) en Tweakers in het zelfde pand zitten. Tweakers valt echter onder Persgroep Online Services, samen met AutoTrack, Nationalevacaturebank en Intermediair. De Ondernemer valt onder de Persgroep Nederland. UIteindelijk valt alles weer onder de Persgroep, maar deze juridische scheiding maakt wel dat we veel minder contact hebben met de Ondernemer in vergelijking tot de Persgroep Online Services titels.

Daarnaast, Tweakers deelt nooit, maar dan ook nooit emailadressen ed met andere partijen.

[ Voor 5% gewijzigd door Van-Gogh op 13-04-2018 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Topicstarter
Van-Gogh schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 07:23:

Dank voor je reactie en goed om te horen dat mijn mail adres in ieder geval niet via Tweakers is "gelekt".

Hoe ze er dan wel aan gekomen zijn mag Joost weten, zomaar ongevraagd nieuwsbrieven versturen is niet netjes van de Persgroep. Maar daar kan Tweakers natuurlijk ook niets aan doen.

Specs

Pagina: 1