Websites stille game pc's kant en klaar 4k, 60+fps, <40dba

Pagina: 1
Acties:

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:30
Aangezien het een componenten aankoop advies vraag is stel ik hem hier maar. Wat zijn goede websites voor kant en klare stille game pc's. Dus zowel een i7 8700K icm 1080ti icm <40 dba in totaal aan geluidsproductie. Ik zie ze niet...

Veel game pc websites komen qua cpu niet eens boven de 8k serie ....... Als het topic hier niet goed geplaatst is dan mag hij worden verplaatst. Ik heb weinig zin in gekloot met verschillende onderdelen zoeken, moeten ondertussen toch wel websites doen die dat doen voor een goede prijs ;)

alvast bedankt

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:41

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

misschien ben je te veeleisend(of toch niet) een build met scynthe mugen 5 is een ideaal vertrekpunt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Pech, 4K 60+ fps in moderne games met een 1080Ti? Niet op ultra-settings, mogelijk op medium/high maar dan is het allemaal wel gezegd.

Als je minder dan 40dB wil; zal je zeer efficiente watercooling moeten gaan inzetten; dat red je niet op luchtkoeling, zeker niet je GPU.

Budget? Als je maar genoeg neerlegt, wil elke winkel echt wel voor je bouwen; vraag me beetje af welke winkels jou dus hebben afgewezen en waarom.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MetalSonic
Bedankt voor jullie reacties. Mijn wens is dus ultra en 60fps dat lukt inderdaad niet bij de allernieuwste games maar dan vind ik 't niet erg om voor die games een paar settings terug te schroeven om te gaan voor high.

Ik wil een pc waarmee ik aan de ene kant kan genieten van alle pracht en praal en aan de andere kant dat ik hem snachts bijvoorbeeld aan kan laten voor wat ontspannen piano muziek zonder dat ik er gezoem doorheen hoor.

Ter vergelijking, Mijn nu oudere low to medium end game pc is redelijk stil.
Daar zit in: I7 3770K, koeler, Scythe Mugen 3, Seagate HDD in een silent case, computer behuizing is een Nanoxia deep silence, GPU is een MSI GTX 980 (vooral deze is heerlijk stil zelfs in full load) eigenlijk zie ik deze kaart als een rolmodel qua stilte voor de andere onderdelen voor mijn volgende build....

De fans die ik verder heb zijn Noctua...........

>> Budget dat voor mijn volgende game pc beschikbaar is is 2,5k

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-02 20:53
Misschien is dit iets voor je zitten wel in duitsland.
https://www.silentmaxx.de...se-pc/leise-gamer-pc.html
Heb zelf de kenko mini 150 daar gekocht 2 jaar geleden. Geode service online. Telefonisch contact is minder zijn niet echt goed in engels.

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:08
MetalSonic schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:42:

Ik wil een pc waarmee ik aan de ene kant kan genieten van alle pracht en praal en aan de andere kant dat ik hem snachts bijvoorbeeld aan kan laten voor wat ontspannen piano muziek zonder dat ik er gezoem doorheen hoor.
:F Stroom rekening?

Don't let perfect be the enemy of good.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoe bedoel je dat? Een game PC zal (waarschijnlijk) meer verbruiken dan een Office PC'tje, ook in idle, maar het verschil zal niet schrikbarend zijn, en zeker niet de moeite van een extra PC ernaast waard.

Overigens de situatie veranderd nu wel enorm, want hij moet dus stil zijn in idle. Een hoop moderne GPUs zijn semi-passief. Oftewel in idle gaan de fans uit. Zelfs mijn R9 Fury doet dat, en die gaat geen prijzen voor zuinigheid winnen. Ook mijn CPU cooler kan iig ingesteld worden als semi-passief, en dan hield hij hij koel zat. Al loopt hij uit mijn hoofd nu standaard wel een beetje, maar dat is niet heel significant qua geluid. Case fans zijn in idle dominanter, al worden die ook door moederbord aangestuurd, dus het ligt er vooral aan hoe agressief je je fan profiel instelt.

Oftewel hoewel ik niet precies weet op hoeveel 40dBa neerkomt, maar een stille PC in idle is prima te doen bij zelfbouw. Maar kant en klare kan ik helaas niet mee helpen. Heb je overwogen bijvoorbeeld bij Azerty met behulp van je mede-Tweakers wat samen te stellen en hun het te laten assembleren?

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:07
IDD. In Idle zijn er zat PSU's en GPU's die passief zijn. Als je kan gewoon zelf bouwen met voorgenoemde, +SSD erbij + 2 intake/outtake fans die maar 500/800RPM max draaien. Pc hoor je dan niet in IDLE en tijdens het gamen neem ik aan dat je wel een lekkere oortelefoon hebt.

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16:48
MetalSonic schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:35:

Veel game pc websites komen qua cpu niet eens boven de 8k serie .......
Zijn er websites die wel hoger als 8000 serie verkopen dan?

De 8000 serie is de huidige serie, er is niets nieuwers. Wat wil je precies zeggen met deze bewering?

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-02 17:15
Kant en klaar en echt stil ga je niet/moeilijk vinden pre-built.

Om mijn pc zo stil mogelijk te krijgen heb ik het volgende moeten doen:
- 3770K gedelid, NH-D15 met silent profile
- 1080ti met Arctic accelero 3 erop en 2x 140mm fans (ziet er niet uit, maar dichte case :P en het werkt fantastisch)
- Fractal Design R5 met 2x 140mm casefans intake (5v) en 1x 140mm casefan achter en achterste moduvent bovenop de kast open zodat de warme lucht snel genoeg weg kan.
- Harde schijf: 3x500gb SSD, geen normale HDD!!
- corsair RM750i; overkill voor mijn systeem, maar is volledig geruisloos idle (fan draait dan niet) en fan begint zachtjes te draaien bij zware belasting.

Resultaat: alleen hoorbaar in een volledige stille kamer (je hoort dan zachtjes het verplaatsen van wat lucht). Met een beetje geluid merk je niets, de koelkast in mijn keuken hoor ik beter :P.
Bij gamen hoor je wat geluid als je al het andere geluid uitzet, maar zodra een game ook maar iets van geluid heeft, valt de pc volledig weg.

Prebuilt pc's hebben vaak:
- geen gedelidde cpu, vaak ook geen topkoeler
- Grafische kaart heeft een stock koeler, die maken altijd meer herrie dan wanneer je een aftermarket oplossing erop gooit (maarja, garantierisico he)
- Tegenwoordig gelukkig wel SSD's, maar soms gooien ze er toch zo'n herriemakende HDD in (voor opslag, zit je toch weer met gepruttel)
- Een voeding die net voldoet aan de hardware die erin zit, wat prima is, maar dan moet de voeding ook hader werken = meer geluid..

Er zijn volgens mij wel bedrijven die full custom loop waterkoeling oplossingen aanbieden, maar daar betaal je je blauw aan.
Zijn er geen bedrijven die aanbieden om je pc in elkaar te zetten? Ik meen ooit op alternate.nl te hebben gezien dat ze zo'n service hebben. Die zullen wel meer shops hebben. Dan kom je denk ik al een heel eind. Moet je wel weten wat je erin wilt hebben.

Btw, waarom wil je de 3770k upgraden? Ik vraag me af of je dat überhaupt gaat merken op 4k.
Uit eigen ervaring merk ik dat mijn 3770k in alle games nog vrij makkelijk 60+fps haalt. Op 4k is mijn 1080ti de bottleneck. Dat weet ik omdat zodra ik de games op 2560x1440 zet, de framerate vaak meer dan verdubbeld in vergelijking met 4k.
Ik kan je vertellen dat in de nieuwste games 4k 60fps hoogste settings, zelfs voor een 1080ti niet haalbaar is zonder (grote) dips onder 60fps (Kingdom come deliverance bijv.). Veel games komen wel in de buurt en met "gewoon" high settings red je het nog vaak wel in de nieuwere games (hangt er dus vanaf wat je wilt spelen)
SLI zou ik niet aanbevelen trouwens, want dat zit je weer met microstutters of gebrekkige/geen ondersteuning voor veel games.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hij moet dus stil zijn in idle. En TS wil vast geen helicopter als hij aan het gamen is, maar hij hoeft dan ook niet fluisterstil te zijn. En dan zijn veel van die zaken echt niet nodig. Andere GPU koeler bijvoorbeeld is zinloos als de standaard al semi-passief is.

• MetalSonic
Ik heb de reacties al snel gescand helaas nu nog geen tijd om het rustig te lezen. Alvast bedankt voor de reacties ik zal er komende week op in gaan!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:14
Van mij toch een wat afwijkend antwoord.

Voor zachte pianomuziek gebruik ik (bijvoorbeeld) een degelijke Denon Envaya en de pc kan dan ook lekker slapen. Budgettair veel voordeliger, èn een betere PC, èn beter geluid...
Mijn NAS staat in de meterkast. Ook onhoorbaar. En als ik ga gamen staat de PC wel hoorbaar geluid te maken, soit, dat hoort er dan bij.

Ik bedoel dus dat ik voor elk doeleinde een geschikt apparaat heb. Ik ga ook niet naar de bouwmarkt met de Ferrari. Dan neem ik de 308SW.

Homo sapiens non urinat in ventum

• GromuhlDjun
Sissors schreef op zondag 15 april 2018 @ 20:21:
[...]

Hij moet dus stil zijn in idle. En TS wil vast geen helicopter als hij aan het gamen is, maar hij hoeft dan ook niet fluisterstil te zijn. En dan zijn veel van die zaken echt niet nodig. Andere GPU koeler bijvoorbeeld is zinloos als de standaard al semi-passief is.
True, ik geef ook aan wat de opties zijn. Hangt uiteraard af van de wensen van MetalSonic.
<40 dba is zeker haalbaar met sommige gpu's inderdaad, maar ik vind alles tussen 30 en 40 dba nog steeds teveel herrie. Misschien ben ik wat veeleisend :)

Veel semi-passieve gpu's vind ik verre van stil onder load. Als ik de recensies zo lees, worden de gpu's die ik heb gekocht altijd als "stil" omschreven, maar ik vind het volume nog steeds vrij hoog onder load (laatste 3: MSI 660ti twin frozr, 980 strix, aorus 1080ti). Het volume komt ruimschoots over/door mijn geluid van games heen. Je kunt uiteraard wel een silent profiel kiezen vaak, maar ik wil ook maximale performance :P Vandaar mijn semi-extreme luchtkoelingoplossing.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

MetalSonic schreef op donderdag 12 april 2018 @ 20:35:
Als het topic hier niet goed geplaatst is dan mag hij worden verplaatst. Ik heb weinig zin in gekloot met verschillende onderdelen zoeken, moeten ondertussen toch wel websites doen die dat doen voor een goede prijs ;)
Wat is een goede prijs? Kant en klare (game) PC's zijn sowieso al duurder, terwijl je er veel minder voor terug krijgt als je zelf een PC in elkaar zet en zo moeilijk is dat heden ten dagen ook niet meer.
GromuhlDjun schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:27:
Veel semi-passieve gpu's vind ik verre van stil onder load. Als ik de recensies zo lees, worden de gpu's die ik heb gekocht altijd als "stil" omschreven, maar ik vind het volume nog steeds vrij hoog onder load (laatste 3: MSI 660ti twin frozr, 980 strix, aorus 1080ti). Het volume komt ruimschoots over/door mijn geluid van games heen. Je kunt uiteraard wel een silent profiel kiezen vaak, maar ik wil ook maximale performance :P Vandaar mijn semi-extreme luchtkoelingoplossing.
Gebruik je speakers of een headset? Ikzelf sinds enige jaren een headset en dat scheelt echt een heleboel. Niet dat mijn systeem anders veel kabaal maakt, komt misschien ook omdat de PC op wieltjes staat.

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2018 21:31 ]

• GromuhlDjun
CH4OS schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:29:
[...]
Gebruik je speakers of een headset? Ikzelf sinds enige jaren een headset en dat scheelt echt een heleboel. Niet dat mijn systeem anders veel kabaal maakt, komt misschien ook omdat de PC op wieltjes staat.
Speakers. Ik heb last van tinnitus (piepen in mijn oren), wat ik veel meer merk als ik een hoofdtelefoon op heb. Misschien dat ik daarom zo'n stille pc wil. Elke extra piep of bromtoon is er een teveel :P

• MetalSonic
WEBGAMING schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:21:
[...]

Zijn er websites die wel hoger als 8000 serie verkopen dan?

De 8000 serie is de huidige serie, er is niets nieuwers. Wat wil je precies zeggen met deze bewering?
Mijn beschrijving is wellicht niet zo duidelijk. Wat ik bedoel is dat verschillende gamepc websites Zoals Gamepc.nl als snelste CPU de 7800 oid verkopen. Geen eens de 8400 of de 8700. Als ik een nieuwe pc koop wil ik wel de nieuwste CPU zodat ik lekker wat jaren vooruit kan.

De afgelopen vijf jaar heb ik bijvoorbeeld lekker gebruik kunnen maken van mijn I7 3770K dat was toen echt een goede koop. Maarja ik focus nu al op de 1080TI of zelfs de 1180 en dan weet ik dat de CPU toch echt de bottleneck wordt.

• MetalSonic
S en A DW schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:56:
Misschien is dit iets voor je zitten wel in duitsland.
https://www.silentmaxx.de...se-pc/leise-gamer-pc.html
Heb zelf de kenko mini 150 daar gekocht 2 jaar geleden. Geode service online. Telefonisch contact is minder zijn niet echt goed in engels.
Handige site inderdaad als ik er via de Nederlandse niet uit kom doe ik dat. Het is de eerste website waar ik echt mijn ideale combinatie kon samenstellen en dan kom ik toch wel op 2,8k dus dan weet ik ook waar ik qua budget zit.

In het verleden heb ik via een grote site in Nederland waarvan ik hier de naam niet noem gebruik gemaakt voor het in elkaar zetten van de kast maar daar wil ik 't niet meer doen. Een aantal onderdelen waaronder 't moederbord moesten nog een firmware update krijgen voor ze werkten, een USB drive werkt niet etc etc.. En daar moest ik allemaal zelf achteraan :r

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De meeste pcboeren doen ook aan in elkaar zetten voor 50 euro

• MetalSonic
Jan Smit schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:25:
Van mij toch een wat afwijkend antwoord.

Voor zachte pianomuziek gebruik ik (bijvoorbeeld) een degelijke Denon Envaya en de pc kan dan ook lekker slapen. Budgettair veel voordeliger, èn een betere PC, èn beter geluid...
Mijn NAS staat in de meterkast. Ook onhoorbaar. En als ik ga gamen staat de PC wel hoorbaar geluid te maken, soit, dat hoort er dan bij.

Ik bedoel dus dat ik voor elk doeleinde een geschikt apparaat heb. Ik ga ook niet naar de bouwmarkt met de Ferrari. Dan neem ik de 308SW.
Het kan best hoor een pc voor beide doeleinden ;) Als ik naar mijn huidige build kijk:
I7 3770K met Scythe Mugen 3
MSI GTX 980
HDD in een HDD behuizinkje tegen geluid
noctua fans
Tijdens games zoals Alan Wake etc heerlijk stil, als ik ga slapen hoor ik hem helaas wel licht zoemen ik denk dat het mijn voeding is die eigenlijk overkill is een Be Quiet 7 700

----------------------

Waar ik aan denk voor mijn volgende Set up:
GPU: MSI GTX 1080TI of 1180 (belangrijkste is dat hij net zo stil is als mijn huidige MS GTX 980)
CPU: I7 8700 , gewoon de snelste CPU die mij ook niet laat vallen als ik wil multi tasken,
WEKGEHEUGEN RAM: 16 GIG DDR4 ram 2700 een goede portie werkgeheugen ik twijfel nog over 32...
CPU koeler: Be Quiet! of Scythe Mugen 5 gevoelsmatig is de Be Quiet stiller maar dit is nog ff onbekend
Kast: een stille kast kan een Nanoxia deep silence zijn maar een Fractal design oid is ook goed
Opslag: lastig ik heb eigenlijk wel minimaal TB aan opslag nodig maar via SSD's is dat wel erg duur lastig
Moederbord: gewoon één van de nieuwste van een goed merk dat een goede onboard audio heeft en natuurlijk de I7 8700 ondersteunt
Voeding: Be Quiet 5 500 oid ik denk dat ik met 500 á 600 wat wel klaar ben ik ga voor een enkele GPU set up en overclocken doe ik wellicht ooit een beetje nu vind ik 't goed genoeg omg ebruik te maken van de turbo overclock maar dat gaat automatisch

[ Voor 13% gewijzigd door MetalSonic op 16-04-2018 19:25 ]

• MetalSonic
CH4OS schreef op zondag 15 april 2018 @ 21:29:
[...]
Wat is een goede prijs? Kant en klare (game) PC's zijn sowieso al duurder, terwijl je er veel minder voor terug krijgt als je zelf een PC in elkaar zet en zo moeilijk is dat heden ten dagen ook niet meer.
[...]
Een van de redenen dat ik denk aan een kant en klare pc is omdat de door een webshop in elkaar gezette computer gewoon niet goed was gedaan. Heb 'm volgens mij nog 2 x moeten terugsturen. Geen beeld bij 't opstarten en er waren nog wat dingen. :/

• MetalSonic
GromuhlDjun schreef op zondag 15 april 2018 @ 00:28:
Kant en klaar en echt stil ga je niet/moeilijk vinden pre-built.

Om mijn pc zo stil mogelijk te krijgen heb ik het volgende moeten doen:
- 3770K gedelid, NH-D15 met silent profile
- 1080ti met Arctic accelero 3 erop en 2x 140mm fans (ziet er niet uit, maar dichte case :P en het werkt fantastisch)
- Fractal Design R5 met 2x 140mm casefans intake (5v) en 1x 140mm casefan achter en achterste moduvent bovenop de kast open zodat de warme lucht snel genoeg weg kan.
- Harde schijf: 3x500gb SSD, geen normale HDD!!
- corsair RM750i; overkill voor mijn systeem, maar is volledig geruisloos idle (fan draait dan niet) en fan begint zachtjes te draaien bij zware belasting.

Resultaat: alleen hoorbaar in een volledige stille kamer (je hoort dan zachtjes het verplaatsen van wat lucht). Met een beetje geluid merk je niets, de koelkast in mijn keuken hoor ik beter :P.
Bij gamen hoor je wat geluid als je al het andere geluid uitzet, maar zodra een game ook maar iets van geluid heeft, valt de pc volledig weg.

- Grafische kaart heeft een stock koeler, die maken altijd meer herrie dan wanneer je een aftermarket oplossing erop gooit (maarja, garantierisico he)
- Tegenwoordig gelukkig wel SSD's, maar soms gooien ze er toch zo'n herriemakende HDD in (voor opslag, zit je toch weer met gepruttel)
- Een voeding die net voldoet aan de hardware die erin zit, wat prima is, maar dan moet de voeding ook hader werken = meer geluid..

Er zijn volgens mij wel bedrijven die full custom loop waterkoeling oplossingen aanbieden, maar daar betaal je je blauw aan.
Zijn er geen bedrijven die aanbieden om je pc in elkaar te zetten? Ik meen ooit op alternate.nl te hebben gezien dat ze zo'n service hebben. Die zullen wel meer shops hebben. Dan kom je denk ik al een heel eind. Moet je wel weten wat je erin wilt hebben.

Btw, waarom wil je de 3770k upgraden? Ik vraag me af of je dat überhaupt gaat merken op 4k.
Uit eigen ervaring merk ik dat mijn 3770k in alle games nog vrij makkelijk 60+fps haalt. Op 4k is mijn 1080ti de bottleneck. Dat weet ik omdat zodra ik de games op 2560x1440 zet, de framerate vaak meer dan verdubbeld in vergelijking met 4k.
Ik kan je vertellen dat in de nieuwste games 4k 60fps hoogste settings, zelfs voor een 1080ti niet haalbaar is zonder (grote) dips onder 60fps (Kingdom come deliverance bijv.). Veel games komen wel in de buurt en met "gewoon" high settings red je het nog vaak wel in de nieuwere games (hangt er dus vanaf wat je wilt spelen)
SLI zou ik niet aanbevelen trouwens, want dat zit je weer met microstutters of gebrekkige/geen ondersteuning voor veel games.
Mooie build zeg, dit is echt een silence computer. :9 :9

Ik wil de 3770K upgraden omdat 't alweer 5 generaties achter loopt en ik soms ook wel een beetje een graphix whore ben :+ . Nouja ik kan gewoon genieten van spellen met alle toeters en bellen. Ik ga idd niet voor SLI heb het een tijdje overwogen maar er zijn maar weinig games die 't echt ondersteunen.

Waarom ik vooral de CPU wil vervangen is omdat ik 't zonde zou vinden als er een killer GPU in zit maar de GPU te snel is voor de CPU.
Modbreak:De volgende keer aub gebruik maken van de multiquote optie. Als je een reactie quote, verschijnen onder het reactieveld automatisch alle andere posts met een quote knop. De kun je er dan makkelijk onderzetten. Nu kick je onbedoeld steeds je topic wat als storend wordt ervaren.

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 17-04-2018 11:19 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MetalSonic schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 10:13:
[...]

Een van de redenen dat ik denk aan een kant en klare pc is omdat de door een webshop in elkaar gezette computer gewoon niet goed was gedaan. Heb 'm volgens mij nog 2 x moeten terugsturen. Geen beeld bij 't opstarten en er waren nog wat dingen. :/
De kans dat een "kant en klare" computer niet werkt is net zo groot als de kans dat een door jou samengestelde en door de winkel geassembleerde computer niet goed werkt. Immers de meeste "kant en klare" computers worden niet fabrieksmatig in elkaar gezet maar gewoon door de webshops die ze verkopen.
Zeker als je zulke specifieke wensen hebt zal je bij winkels uitkomen die een erg laag volume verkopen en dus niet de voordelen hebben van op grote schaal assembleren zoals geautomatiseerd onderdelen testen.

Kortom, kies een betrouwbare winkel (Tweakers.net shop reviews) en stel daar een computer samen inclusief assemblage en testen. Dan krijg je prima resultaat voor een prima prijs.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

GromuhlDjun schreef op zondag 15 april 2018 @ 00:28:
Als je zelf de PC in elkaar steekt, is een CPU ook niet delidded. Ook ben je dan trouwens de garantie kwijt, wat ook niet iedereen kwijt wil. Ook heb je meer aan delidden als je gaat overclocken. Doe je dat niet, heeft het an sich wel een effect, maar is de meerwaarde ervan 0, aangezien je dan ook niet echt hoge temperaturen krijgt. Mijn i7 7700K wordt delidded en onder full load niet warmer dan 60 graden, maar de fans gingen wel voluit. ;)

Geluid is dus een indirect resultaat bij delidden. Ja, de temperatuur is lager en daardoor hoeven de fans minder snel te gaan draaien en is het dus stiller. Maar scheelt denk ik meer in verbruik dan in geluid. ;)

[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 17-04-2018 10:37 ]

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-02 21:30
Zorg in ieder geval dat je een voeding hebt die de ventilator pas bij hoge load inschakelt. Vaak vind je dit terug bij voedingen met een hoog vermogen (750+ W of zo?); check even bij welke load je voeding geluid gaat maken voor je iets koopt.

• MetalSonic
nieksvd schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:17:
Zorg in ieder geval dat je een voeding hebt die de ventilator pas bij hoge load inschakelt. Vaak vind je dit terug bij voedingen met een hoog vermogen (750+ W of zo?); check even bij welke load je voeding geluid gaat maken voor je iets koopt.
Zoals deze?
https://www.alternate.nl/...ding/html/product/1096009
Pagina: 1