Advies KlikaanKlikuit enkel naar dubbel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:06
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag betreft een het opzetten van een kaku opstelling. In de slaapkamer heb ik een plafondlamp die is aangesloten op een enkelpoligeschakelaar. Daarnaast heb ik een kast met inbouwverlichting die is aangesloten op een wandcontactdoos.

Nu wil ik de enkelpoligeschakelaar vervangen door een dubbele. Knop 1 voor de plafondlamp en knop 2 voor de kastverlichting. Daarnaast wil ik gebruik maken van een afstandsbediening voor beide lampen.
In de leiding van de schakelaar naar de plafondlamp zit een nul-, fase-, schakel- en aarddraad.

De kastverlichting kan ik schakelen met een bijvoorbeeld een ACC-2300

Maar welk kaku materiaal kan ik gebruiken voor de dubbele schakelaar en de plafondlamp?

De AWMR-230 lijkt ideaal voor de bestaande schakeling van de plafondlamp maar kan niet gebruikt worden voor het verzenden van een signaal voor de kastverlichting (geen dubbele schakelaar mogelijk).

Ik zou de schakelaar kunnen vervangen met de AWST-8802 maar ik wil het afdekmateriaal in de bestaande stijl houden (Jung AS 500).

Andere optie is een AWMT-230 inbouwen achter de dubbeleschakelaar, het fasedraad naar de plafondlamp doorverbinden met een lasklem en bij de plafondlamp een ACM-1000.

Wie kan me hier helpen naar een passende oplossing :)

Multiplayer shooting games define community as a community of killers, the high-tech version of a tribe of paleolithic hunters.