Lighting cable naar 3.5mm jack

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn moeder heeft een iphone 7, maar gebruikt haar oortjes niet. Nu zou ik graag die oortjes willen gebruiken, maar ik kan helaas nergens een adapter vinden waardoor ik deze oortjes kan gebruiken voor mijn eigen telefoon (LG G3). Heeft iemand een link of iets dergelijks? Of bestaat deze soort adapter simpelweg niet?

Mvg,
Marten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 07:26
Bestaat inderdaad niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
Klopt, anders los kopen met 3.5 jack

https://www.phonemarket.n...ening-md827zm-a-904899773

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dan kun je met een LG toestel beter andere dopjes kopen. De mic en/of volume controls gaan niet werken op de LG zover ik weet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:34:
Hey,

Mijn moeder heeft een iphone 7, maar gebruikt haar oortjes niet. Nu zou ik graag die oortjes willen gebruiken, maar ik kan helaas nergens een adapter vinden waardoor ik deze oortjes kan gebruiken voor mijn eigen telefoon (LG G3). Heeft iemand een link of iets dergelijks? Of bestaat deze soort adapter simpelweg niet?

Mvg,
Marten
Volgens mij niet. Kijk maar FF op Aliexpress of daar wat te verkrijgen is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:14

ATS

Verkoop gewoon wat je hebt met lightning, en koop de versie met een jackplugje terug.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Pagina: 1