Far Cry 4 online achievement, iemand die kan helpen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exkull2
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 20:19
Hallo,

Ik weet niet als dit mag op Tweakers maar ik doe het gewoon. Ik ben namelijk een achievement Hunter, en sinds dat ik Far Cry 4 100% wil halen op mijn Xbox, heb ik mensen nodig die mij kan helpen met de online achievement.

Het is de bedoeling dat je ieder game type 1 keer helemaal speelt. Elk game type is ongeveer 20 min. Ik heb totaal 6 mensen nodig, dus 3 allies en 3 enemies.

Het is echt onmogelijk om een lobby te vinden..

Als iemand of meerdere mensen mij willen helpen kunnen jullie mij een berichtje sturen via Tweakers of Xbox alsjeblieft? Dit is mijn gamertag: Damacia Odynni

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier heb je toch sites als www.xboxachievements.com en www.trueachievements.com voor?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exkull2
Haha, ja, maar ik dacht waarom zou ik nof een account maken als ik eentje op Tweakers heb haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 10:24
exkull2 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:59:
Haha, ja, maar ik dacht waarom zou ik nof een account maken als ik eentje op Tweakers heb haha xD
Denk dat als je gelijk daar je vraag had gesteld dat je nu al wel een lobby zou hebben, hier is er denk minder animo voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exkull2
Desiler schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:00:
[...]

Denk dat als je gelijk daar je vraag had gesteld dat je nu al wel een lobby zou hebben, hier is er denk minder animo voor.
Heb ik al gedaan sinds dat Max het had verteld, helaas maar 1 persoon gevonden. Moet er 6 in totaal hebben, nu dus nog 4 toch bedankt voor je reactie :D