Microsoft Surface Pro 4 wil niet opladen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalHolic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-12-2020
Goedendag,
Ik heb een Microsoft Surface Pro 4 i5 8gb/ram 128gb opslag.
Deze is net 1 jaar oud.

Nu wou ik deze opladen met de originele connector en brick. Maar zodra ik dit doe geeft de laptop zelf geen oplaad icon aan. En de LED in de plug gloeit zacht en pulseert.
Nu laadt de laptop dus ook niet op.

Als ik een USB in de brick stop en mijn koptelefoon (Bose 35 headphones) aansluit laadt deze wel normaal op.

Ik heb verschillende forums gevonden maar niks hier op Tweakers. Misschien dat iemand hier mij kan helpen.
Andere forums geven aan hard shut down te doen en dan opnieuw opstarten.

Ik heb geprobeerd een hard shut down.
Een reset, alles is geüpdate tot wat de batterij toeliet tot ie leeg was. Dus ik weet het niet.
Maar tot nu toe niks geholpen.

Bij voorbaat dank,
MetalHolic

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je niet last van het Apple-issue?? Stofjes/haartjes in de chargeport waardoor de connector "net" niet goed zit en dus niet oplaadt?

Niet meteen een schroevedraaier erin rammen maar even met een lichtje erin proberen te schijnen en misschien een paar keer blazen of met een heeeel dun dingetje kijken of er iets inzit?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalHolic
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-12-2020
Als eerste gecheckt, geen haartjes of andere viezigheid in de port. Of op de connector.

Zit ook niet vreemd los ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s006110
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 13:15
Ik denk dat het een garantie geval is. Heb je toevallig de mogelijkheid om een andere oplader te proberen?

You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300