2 Whatsapp geschiedenissen van 2 contacten in Google Drive?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobW64
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Hallo allemaal,
Onlangs doorzocht ik mijn Google drive en vond bij textdocuments 2 geschiedenissen van whatsapp conversaties van 2 contacten over een bepaalde periode. Heeft iemand een idee hoe die 2 chat geschiedenissen daar in zijn gekomen? Kan me niks herinneren. Vreemd dat het maar van 2 contacten uit mijn whatsapp is.
Hopelijk hebben jullie een idee?
Alvast bedankt!
Rob

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:49

Wish

ingwell

Ik denk dat je eigen geheugen het issue is. Whatsapp (van Facebook) geschiedenissen belanden niet zomaar in een persoonlijke opslag. Is de map waarin je ze vond public toevallig? Of gedeeld met anderen? Dan zou je eventueel derden de schuld kunnen gaan geven.

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@RobW64 welkom op Tweakers.

De 'normale' drive-backup van Whatsapp staan specifiek onder 'Backup', daarnaast zijn het ook geen tekst bestanden. Wanneer je chats handmatig exporteert zijn het wel tekstbestanden, dus grote kans dat jij of iemand anders dit zelf hebt geupload naar Drive.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 12-04-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wish schreef op donderdag 12 april 2018 @ 18:14:
[...] Is de map waarin je ze vond public toevallig? Of gedeeld met anderen? Dan zou je eventueel derden de schuld kunnen gaan geven.
Wel zou je dan moeten kunnen zien wie de eigenaar/maker is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobW64
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Bedankt voor jullie antwoorden, ik vrees dat mijn geheugen me in de steek heeft gelaten. Kan geen andere optie bedenken