Ik zit te denken voor m'n nieuwe pc (t-bird 1400mhz) welke grafische kaart ik zou nemen en aangezin het enorme prijs verschil ik toch wel eerst met jullie allen wou overleggen welke grafische kaart ik zat aan een Geforce2 Pro of een Geforce3 te denken
Verwijderd
Op wat voor resolutie draai je?
Draai je hoger dan 1280x1024 pak dan de Geforce III anders de Geforce II pro
Draai je hoger dan 1280x1024 pak dan de Geforce III anders de Geforce II pro
ja maa toch hij moet wel ff meekunnenn en aangezien de leuke features en directX8 compatibility zat ik toch aan de Geforce t dneken maar ik hoorde dat de gefroce2pro nu nog sneller was??
Verwijderd
Waar zou de Pro sneller zijn dan de gf3???Op zondag 15 juli 2001 15:43 schreef wenkie het volgende:
ja maa toch hij moet wel ff meekunnenn en aangezien de leuke features en directX8 compatibility zat ik toch aan de Geforce t dneken maar ik hoorde dat de gefroce2pro nu nog sneller was??
In Nederland zeker niet, misschien in Belgie?Op zondag 15 juli 2001 15:50 schreef -.STEFAN.- het volgende:
[..]
Waar zou de Pro sneller zijn dan de gf3???
Verwijderd
Op zondag 15 juli 2001 16:09 schreef Flipmo2K het volgende:
[..]
In Nederland zeker niet, misschien in Belgie?
in 640x480x16bits mischien of ze zijn in de war met de GF2 Ultra
de GF2 reeks kan alleen ergens sneller in zijn als zijn core hoger is geclocked en op lage resoos loopt met bijbehoerende lage kleurdiepte van 16bits
dit is het geval met de ultra
dus zols ene al zei als je 'n 19"monitor hebt of hoger en gebruikt het liefst de hoger resoos 1280x1024x32 enn vooral hoger, dan GF3 en in de toekomst kan je de extra eyecandie zien (DX features)in de nieuwste games met voldoende FPS hopelijk dan.
de GF2 reeks kan alleen ergens sneller in zijn als zijn core hoger is geclocked en op lage resoos loopt met bijbehoerende lage kleurdiepte van 16bits
dus zols ene al zei als je 'n 19"monitor hebt of hoger en gebruikt het liefst de hoger resoos 1280x1024x32 enn vooral hoger, dan GF3 en in de toekomst kan je de extra eyecandie zien (DX features)in de nieuwste games met voldoende FPS hopelijk dan.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Daar heb ie helemaal gelijk inOp zondag 15 juli 2001 17:58 schreef SuperG het volgende:
in 640x480x16bits mischien of ze zijn in de war met de GF2 Ultra
ik heb GeForce3 van ASUS, die kaart beult zwaar!!!
nu heb je er nog niet zo heeel erg veel aan, maar over een half jaartje ondersteunen alle nieuwe spellen de speciale features van de GF3.
Voor de rest een bloedsnelle kaart, als je het geld er voor over hebt, neem dan die ASUS V8200, zal je geen spijt van krijgen
nu heb je er nog niet zo heeel erg veel aan, maar over een half jaartje ondersteunen alle nieuwe spellen de speciale features van de GF3.
Voor de rest een bloedsnelle kaart, als je het geld er voor over hebt, neem dan die ASUS V8200, zal je geen spijt van krijgen
Stuk duurder dan een Pro, weinig extra performance ivm een overgeklokte Pro, stuk duurder plus hij kost meer.
gf3 is klaar voor de toekomst , en een pro neit echt zijn gpu kan die moderne spellen dan neit aan , mischien wel maar dat neit zo mooi en goed als je gf3
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Hmmz, gisteren nog gevraagd: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Verwijderd
Juist, dus ik koop hem over een half jaar als ik er wel wat aan heb... issie gelijk de helft goedkoperOp zondag 15 juli 2001 18:43 schreef CyberTijn_ het volgende:
nieuwe games als Doom III, Halflife II en Max payne zullen de mogelijkheden van de geforce III veel meer benutten.
Je neemt een monsterproc.; neem dan ook aub een kaart gericht op de toekomst. Let maar op; je krijgt er zeker spijt van om nu nog een geforce II pro te kopen gelet op de next gen. games.
Je neemt een monsterproc.; neem dan ook aub een kaart gericht op de toekomst. Let maar op; je krijgt er zeker spijt van om nu nog een geforce II pro te kopen gelet op de next gen. games.
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
lol. kon nog iemand die dat zei, ik wacht wel 2 maanden, duh.. hij is nu lekker duurderOp zondag 15 juli 2001 20:45 schreef Spectral het volgende:
[..]
Juist, dus ik koop hem over een half jaar als ik er wel wat aan heb... issie gelijk de helft goedkoperTot nu toe doet m'n geforce2 het ook perfect
Verwijderd
Zal hij over 2 maanden dan al sterk in prijs gedaalt zijn?Ben ook van plan met om met mijn vakantie geld na de vakantie een Geforce3 te gaan kopen.
Kijk hoe hoog de Geforce Ultra gebleven zijn tot voor kort. De GF3 wordt echt niet binnenkort 500 piek.
2 opties:
Nu Gf2 kopen voor 500 piek en over een jaar ofzo de GF3 omadat je die toch wil: 600 piek dan ofzo. (prijsdaling inbegrepen)
Dan heb je dus 1100 piek uitgegeven in een jaar. Kan je beter nu de elsa gladiac GF3 kopen. (1100 piek)
Nu Gf2 kopen voor 500 piek en over een jaar ofzo de GF3 omadat je die toch wil: 600 piek dan ofzo. (prijsdaling inbegrepen)
Dan heb je dus 1100 piek uitgegeven in een jaar. Kan je beter nu de elsa gladiac GF3 kopen. (1100 piek)
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
toch knap dat je het voor elkaar krijgt om in 1 zin, drie keer neit te zeggen hehehOp zondag 15 juli 2001 19:02 schreef funkflex het volgende:
gf3 is klaar voor de toekomst , en een pro neit echt zijn gpu kan die moderne spellen dan neit aan , mischien wel maar dat neit zo mooi en goed als je gf3
- Ruud
Verwijderd
Kun je nog beter over een jaar de geforce4 kopenOp maandag 16 juli 2001 09:07 schreef Dinictus het volgende:
2 opties:
Tegen de tijd dat games echt ondersteund worden door de GeForce3, mag ie wel een stuk goedkoper worden, want 1000 piek vind ik nog steeds belachelijk voor een videokaart...Op zondag 15 juli 2001 18:43 schreef CyberTijn_ het volgende:
Signature?
Het is gewoon een kwestie van geld.
Ik zat ook te twijfelen maar ik wist dat als ik de GF2 zou kopen, dat ik dan over 4 weken zou balen dat ik geen 3 had en dat ik binnen een half jaar toch wel een 3 had gekocht.
stel jezelf gewoon die vragen.
Ja, en je kan ook wachten op de GF4
maar wat doe je dan intussen?
Ik zat ook te twijfelen maar ik wist dat als ik de GF2 zou kopen, dat ik dan over 4 weken zou balen dat ik geen 3 had en dat ik binnen een half jaar toch wel een 3 had gekocht.
stel jezelf gewoon die vragen.
Ja, en je kan ook wachten op de GF4
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Das duidelijk, en het prijs verschil is ook nog eens grootOp zondag 15 juli 2001 18:59 schreef Bomberman het volgende:
Stuk duurder dan een Pro, weinig extra performance ivm een overgeklokte Pro, stuk duurder plus hij kost meer.
Ja, je kunt denk ik beter meteen een Geforce 3 kopen.
Want het is natuurlijk onzin, om nou te zeggen om op een Geforce3Ultra of Geforce4 te wachten. Tegen die tijd dat die op de markt zijn, zijn ze bezig met de opvolger...daar jkan je dan natuurlijk ook nog wel even op wachten. Zo zit je over tien jaar nog steeds met je VIRGE 3D 4MB
Want het is natuurlijk onzin, om nou te zeggen om op een Geforce3Ultra of Geforce4 te wachten. Tegen die tijd dat die op de markt zijn, zijn ze bezig met de opvolger...daar jkan je dan natuurlijk ook nog wel even op wachten. Zo zit je over tien jaar nog steeds met je VIRGE 3D 4MB
Verwijderd
Op maandag 16 juli 2001 11:16 schreef LindaVanKessel het volgende:
Ja, je kunt denk ik beter meteen een Geforce 3 kopen.
[flame mode]
S3 = Windows decelerator
[/flame mode]
Er is niets mis met een virge als je hem als freesco machine gebruikt.
S3 = Windows decelerator
[/flame mode]
Er is niets mis met een virge als je hem als freesco machine gebruikt.
Oops vergetenOp maandag 16 juli 2001 10:24 schreef CrashOne het volgende:
[..]
Das duidelijk, en het prijs verschil is ook nog eens groot
Me2Op zondag 15 juli 2001 20:45 schreef Spectral het volgende:
[..]
[..]
Tot nu toe doet m'n geforce2 het ook perfect
Verwijderd
Hmm, na de vakantie ben ik altijd blutOp zondag 15 juli 2001 23:29 schreef D.Patty het volgende:
Zal hij over 2 maanden dan al sterk in prijs gedaalt zijn?Ben ook van plan met om met mijn vakantie geld na de vakantie een Geforce3 te gaan kopen.
BTW ik heb een geforce2 64mb PRO, en ik heb 3Dmark2001 gedraaid, en ik GVD maar 611 pnt, volgens mij klopt dat ergens niet, want ik heb er in eind november grof voor betaald
Dat denk ik ook ja,Op maandag 16 juli 2001 19:59 schreef SpEcTrAL_NL het volgende:
[..]
Hmm, na de vakantie ben ik altijd blut, kweenie hoe jij het altijd doet...
BTW ik heb een geforce2 64mb PRO, en ik heb 3Dmark2001 gedraaid, en ik GVD maar 611 pnt, volgens mij klopt dat ergens niet, want ik heb er in eind november grof voor betaald
Wat voor een systeem heb je?
ja jij wel, maar ik had een voodoo 3 3000 PCI. dus dan maar meteen goeie videokaart in nieuwe PC..Op zondag 15 juli 2001 20:45 schreef Spectral het volgende:
[..]
Juist, dus ik koop hem over een half jaar als ik er wel wat aan heb... issie gelijk de helft goedkoperTot nu toe doet m'n geforce2 het ook perfect
Verwijderd
Ik heb een AMD 900, 128 mhz, wat moet je nog meer wetenOp woensdag 18 juli 2001 20:18 schreef LindaVanKessel het volgende:
Wat voor een systeem heb je?
Verwijderd
Ik ookOp donderdag 19 juli 2001 20:42 schreef SideSwipe het volgende:
Ik hou het Bij GeForce 2 Pro
De mijne moet nog komen, al 4 dagen geldeln. zal ik ze mailen of is het nog te vroeg?
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
Ik wil ook een Pro gaan halen. Die past kwa prijs veel beter bij mij. Met een GF3 haal je een leuke 3DMark 2001 score maar het gaat mij erom hoe spellen draaien. En 1000 piek is gewoon niet normaal vind ik.
Pagina: 1