Nieuwe videokaart + processor levert dit problemen??

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allemaal ik ben van plan een nieuwe processor en een nieuwe videokaart te kopen.
Ik zat zelf te denken aan een ASUS GeForce GTX 1060 DUAL O3G - Grafische kaart
met een AMD FX-8350 Black Edition als processor.
Maar is nu de vraag zal dit problemen opleveren met mijn huidige pc?

Nu vraag ik me af of deze combinatie kan of dat ik nog meer aanpassingen in me pc moet laten doen om de pc, processor en de grafische kaart goed te laten lopen.

Als iemand een idee hiervan heeft hoor ik dat graag met alvast een vriendelijke groet en bedankt. ps. ik weet zelf heel weinig van pc's af dus ik moet het allemaal nog uitvogelen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
-Ik heb zelf een asus 970 pro gaming/aura als moederbord.
- standaard koeler
- corsair vs450 model 75-001835 computervoeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies, schopje naar CAA.

Begrijp ik goed dat je dat moederbord al hebt? Want ik zou al een jaartje of 3 daar geen geld meer in investeren eerlijk gezegd. Of kan je hem goedkoop ergens tweedehands scoren?

Daarbij is een 1060 vrij stevig en kan die wel eens te veel van het goede zijn voor die toch al vrij oude octocore.

Voor de goede orde en volledigheid, hoe ziet de rest van je pc eruit en wat wil je ermee gaan doen?

[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 12-04-2018 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de moederbord al in mijn bezig die draait al in de pc.
De huidige processor is een amd fx 6300 six core, 8gb installed ram, x64based proccesor 64bits operating system. 970 pro gaming/aura als moederbord.
- standaard koeler
- corsair vs450 model 75-001835 computervoeding

Dit is de gehele pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zou er met een degelijke fps Playerunkown battlegrounds mee willen spelen en vervolgens nog andere video games zoals ark. ark run ik op bijna de laagste settings met zon 30-40 fps en playerunkown battlegrounds run ik met zon 40-70 fps maar de fps drops zijn in deze game wel storend dus daar ligt de noodzaak bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:40
Hier kan je de 3GB vergelijken met de 6GB in PUBG: YouTube: PUBG 1.0 GeForce GTX 1060 3GB vs. GeForce GTX 1060 6GB Benchmark. Pl...

scheelt grofweg 8fps

Maar inderdaad investeren in een FX-8350 is een beetje zonde. Zie je kans om het in twee stappen te doen? Dan zou je nu een 1060 6GB kunnen aaschaffen en even doorsparen voor een upgradesetje met CPU+mobo en geheugen (of andersom natuurlijk).

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jaa kben nog flink aan het orienteren wat ik precies wil mij maakt het niet heel erg uit kwil gewoon minimaal een standaard fps van 60 hebben zodat ik het spel kan spelen zoals het hoort

het probleem ligt niet aan de nieuwe processor dat kan veranderd worden wat zou een betere zijn in combi met de Kaart? en het probleem zit hem in Moederbord of de moederbord problemen oplevert met een nieuwe processor met die kaart

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 23:25 ]

Pagina: 1