dit is mijn pc: gallery: ikomhoog
hij freezed/crashed soms en ik weet niet meer wat ik kan testen.
de ene keer is het idle en de andere keer is het tijdens load, het gebeurt meestal als ik weg ben om koffie/thee te halen (kan het zijn door een kleine power drop van die apparaten?).
ik heb mijn cpu gewaterkoelt en had deze eerst geoverclocked maar dit heb ik naar stock gezet omdat ik crashes kreeg, nog extra getest met verschillende programmas.
ram heb ik getest met verschillende programmas.
gpu heb ik sinds kort vervangen
psu heb ik laatst vervangen
windows 10 pro 64bit heb ik al een paar keer opnieuw geinstalleerd
ik weet niet meer waar ik moet zoeken
crashes/freezes zijn ook totaal random maar ik heb er nu in de afgelopen 2 weken 3 gehad en daarvoor 2 maanden terug eentje en daarvoor weer ongeveer 2 maanden terug eentje
met welke programmas/settings kan ik nog testen om de oorzaak te vinden?
hij freezed/crashed soms en ik weet niet meer wat ik kan testen.
de ene keer is het idle en de andere keer is het tijdens load, het gebeurt meestal als ik weg ben om koffie/thee te halen (kan het zijn door een kleine power drop van die apparaten?).
ik heb mijn cpu gewaterkoelt en had deze eerst geoverclocked maar dit heb ik naar stock gezet omdat ik crashes kreeg, nog extra getest met verschillende programmas.
ram heb ik getest met verschillende programmas.
gpu heb ik sinds kort vervangen
psu heb ik laatst vervangen
windows 10 pro 64bit heb ik al een paar keer opnieuw geinstalleerd
ik weet niet meer waar ik moet zoeken
crashes/freezes zijn ook totaal random maar ik heb er nu in de afgelopen 2 weken 3 gehad en daarvoor 2 maanden terug eentje en daarvoor weer ongeveer 2 maanden terug eentje
met welke programmas/settings kan ik nog testen om de oorzaak te vinden?