Beste mede Tweaker gebruikers,
Na 8 jaar een trotse Mac gebruiker te zijn ben ik sinds een paar maanden overgestapt naar windows. Alles werkt allemaal prima en ben er al redelijk aan gewend, het enige wat ik wel ontzettend mis is het gebruik van mijn Magic Mouse. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe muis, die redelijk in de buurt komt van de Apple Magic Mouse, maar wel te gebruiken is op windows. Qua design maakt het me niet zo veel uit, het gaat puur om het gebruik en de functies zoals touch screen, geen knoppen en 360 graden scrollen
Heb al wat research gedaan, en kwam onderstaand een aantal muizen tegen. Echter vroeg ik me af of iemand nog tips had, ervaringen of misschien nog een ander alternatief?
pricewatch: Microsoft Surface Arc Mouse (2017) Bordeauxrood
pricewatch: Microsoft Arc Touch Mouse
pricewatch: Microsoft Touch Mouse
pricewatch: Rapoo T8 Touch Zwart
pricewatch: Logitech Ultrathin Touch T630 (910-003836)
pricewatch: HP Ultrathin Bluetooth Mouse
pricewatch: Dell WM615
Alvast bedankt!
Gr,
Tomas
Na 8 jaar een trotse Mac gebruiker te zijn ben ik sinds een paar maanden overgestapt naar windows. Alles werkt allemaal prima en ben er al redelijk aan gewend, het enige wat ik wel ontzettend mis is het gebruik van mijn Magic Mouse. Vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe muis, die redelijk in de buurt komt van de Apple Magic Mouse, maar wel te gebruiken is op windows. Qua design maakt het me niet zo veel uit, het gaat puur om het gebruik en de functies zoals touch screen, geen knoppen en 360 graden scrollen
Heb al wat research gedaan, en kwam onderstaand een aantal muizen tegen. Echter vroeg ik me af of iemand nog tips had, ervaringen of misschien nog een ander alternatief?
pricewatch: Microsoft Surface Arc Mouse (2017) Bordeauxrood
pricewatch: Microsoft Arc Touch Mouse
pricewatch: Microsoft Touch Mouse
pricewatch: Rapoo T8 Touch Zwart
pricewatch: Logitech Ultrathin Touch T630 (910-003836)
pricewatch: HP Ultrathin Bluetooth Mouse
pricewatch: Dell WM615
Alvast bedankt!
Gr,
Tomas
[ Voor 37% gewijzigd door Tomas93 op 12-04-2018 10:12 ]