Dubbele wraakbeoordeling zonder gekocht te hebben

Pagina: 1
Acties:
  • 2.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-01-2023
Los van de leugens en dat hij zijn vriendje er bij haalt om te helpen hebben beide niets
van mij gekocht. Het is een simpele wraakactie omdat ik beoordeel als ik 2ehands
krijg waar nieuw beloofd is en geen melding van niet nakomen verstuurbelofte ontvang.

[Verwijderde gebruiker] heeft er al helemaal niets mee te maken en Jornthonissen heeft verkocht en slecht geleverd.

Ergens in mijn beoordelingen krijg ik het idee dat ik de naarste niet ben en dat de fout wel
eens bij de tegenpartij kan liggen ;-)

p.s. Tegenpartij'en al in de gelegenheid gesteld/gevraagd ze weg te halen/aan te passen.

[ Voor 18% gewijzigd door acermoi op 12-04-2018 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

De review van GTXFreak is bij deze verwijderd. Over de andere wacht ik jullie gezamelijk besluit wel af.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Helaas wil Jornthonissen er niets aan doen aangezien hij vind dat gebruikt nieuw genoemd mag worden en 1 a 2 dagen ook drie mag zijn zonder dit te melden. Ik vraag nog of het voor het weekend gaat lukken zodat Mini-Me hier er mee kan spelen in het weekend en krijg pas een reactie op de derde dag als ik zelf contact opneem, geen excuus vooraf dat het niet gaat lukken, waar ik nog begrip voor zou hebben.

Volgens mij is het gewoon een wraakactie en valt niet onder de bedoeling van de beoordelingen hier,
Mijn beoordeling van hem is duidelijk to the point, vertelt letterlijk wat er is voorgevallen en hij valt mij op
de persoon aan.

Een oplossing heeft hij ook nooit in DM geboden wel verteld dat hij de eer aan zichzelf zou houden, wat blijkbaar toch niet mogelijk was gevolgd door deze wraakbeoordeling.

p.s. Dank alvast voor de moeite en het verwijderen van de beoordeling van zijn maatje, maar als er nog ruimte is om naar de andere onwelvoeglijke beoordeling te kijken graag :-)

[ Voor 54% gewijzigd door acermoi op 20-04-2018 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acermoi
*tringgggg* huh ja eh ik ben eindeliijk wakker en bedenk me.....:

Vergeet niet dat de beoordling m.b.t. V&A aangeboden: Antec tricool / 3 speed 120mm casefan zwart vier stuks hoe dan ook niet klopt want Jornthonissen heeft helemaal niets van mij gekocht en zeker geen antec casefans waar de beoordeling over gaat.

Volgens mij mag je pas een beoordeling schrijven als er een deal/overeenkomst is en liefst na levering
en elkaar de mogelijkheid gegeven te hebben een beoordeling aan te passen.

Hier is dus nergens sprake van deal/levering en is de hele beoordeling niet van toepassing/ontoelaatbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Als iemand deze week tijd heeft de misplaatste beoordeling weg te halen, graag :-) Staat zo raar
een verhaal van iemand die niets gekocht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 15:08
acermoi schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:59:
Als iemand deze week tijd heeft de misplaatste beoordeling weg te halen, graag :-) Staat zo raar
een verhaal van iemand die niets gekocht heeft.
Zowel de koper als de verkoper mag na de deal een beoordeling schrijven. Dus lijkt me alleen de advertentie verkeerd gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Dus? Dan klopt de beoordeling niet en mag weg lijkt mij. Los van het feit dat het een wraakactie is
door iemand die niet tegen de waarheid kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als jullie er samen niet uit komen, jammer. Dan blijven beide beoordelingen staan. Ik heb de DM's gelezen en zoals ik het lees heeft Jornthonissen geen blaam. Hij geeft duidelijk aan binnen 1 á 2 dagen en dat hij zijn best gaat doen. Dat is dus geen toezegging dat het ook echt binnen 2 dagen is. Feitelijk is de review van acermoi dus onjuist.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acermoi
Dan toch nog eens lezen. Het is een belofte, ik reageer met zaterdag als verwachting en dan komt
de "ik zal mijn best doen" Lezen doen we chronologisch. En dat het tweedehands spul was ach, wat
zullen we ons daar druk om maken. Dus mijn beoordeling is onjuist? Hmmm tjah als we zo denken ;-)

Ben ik nou gek of staat er, jij zegt gelezen te hebben, letterlijk "Ik zal het binnen 1 a 2 werkdagen versturen"?

Sorry hoor, heb geen zin in een nutteloze discussie die eindigt met "wij zijn de baas", maar als ik tegen jou
zeg "ik zal het binnen 1 a 2 werkdagen versturen" wat maak jij daar dan van?

Binnen 1 of binnen 2, in dit geval binnen de donderdag of binnen de vrijdag. Ik heb hier een kind blij
gemaakt met een dode mus aangezien er niet binnen beloofde periode verstuurd was.

Ik vraag twee dagen later of er een tracktrace is, geen reactie, vraag op dag drie en dan pas krijg ik te horen, dus pas na dat ik contact zoek terwijl mijn geld al lang bij hem is, dat het niet gelukt is. Dan is de belofte een
leugen en hoef ik dat hele ding niet meer.

Als je bij een webshop ergens op klikt en ze zeggen vandaag besteld morgen in huis, wat denk je dan als het vijf dagen duurt? Wat is er nou mis en wat klopt er niet aan mijn beoordeling? Ik wil graag sorry, je hebt
gelijk, zeggen, maar wijs me op wat er niet waar is.

"Ik zal mijn best doen" doet niets af aan de belofte 1 a 2 dagen en ook de webshop die morgen aflevert neemt een slag om de arm, maar daar ga je er toch van uit dat ze doen wat ze beloven en zo niet dat ze
je meteen laten weten dat het langer duurt.

Daar vooral schort het aan. Ik moet vragen, ik moet zeuren en zoiets moet van de verkoper komen.

Al met al, belofte niet nakomen, tweedehands waar nieuw staat en de mooie bewaardoos kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acermoi
p.s.

Hoe je het ook draait of keert, de beoordeling gaat over een V&A advertentie waar Jornthonissen nooit op gereageerd heeft, geen koopovereenkomst is over ontstaan met hem en welke hij niet gekocht heeft. Hierdoor is deze beoordeling niet gepast en mag verwijderd worden.

Mocht hij de behoefte voelen hetzelfde kletsverhaal nogmaals bij de juiste advertentie te plaatsen mag hij dit natuurlijk zelf weten, maar om de boel hier schoon te houden verzoek ik toch vriendelijk de foutieve beordeling weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
En vergeet de twee medestanders niet in mijn betoog :-) Vector en Martin900, we zijn al met zun drie ;-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De advertentie voor de Steam Link was nogal vaag, "ouderdom 3 maanden" maar nieuw en nooit gebruikt?
In mijn optiek had je de Steam Link retour afzender kunnen doen als niet conform aan omschrijving.

Verder is verzendtijd erg lastig in te schatten voor particulieren, stel dat ik een uur in de file kom te staan of lang moet overwerken wegens en storing etc etc. er kan van alles gebeuren.

"Ik zal mijn best doen" is slechts een verwachting maar geen vaste belofte, tenzij diegene het daarna nog wel had bevestigd in zijn DM. Het was wel netjes geweest van de verkoper om te melden dat de verzending langer had duren dan eerst gedacht, kleine moeite maar wel zo prettig om de koper op de hoogte te houden.

Eigenlijk zou ik de verkopende partij dus niet eens op de verzendtijd aanspreken maar de conditie van het product.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
acermoi schreef op donderdag 26 april 2018 @ 12:13:
En vergeet de twee medestanders niet in mijn betoog :-) Vector en Martin900, we zijn al met zun drie ;-0
Misschien komt het omdat je nogal drammerig overkomt, net als in dit topic. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen, als je blijft doorhameren mis je al snel de gunfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acermoi
Zei de rechter dat ook? U heeft gelijk, maar ik mocht er niet op afgelopen nacht dus gun
ik het u niet? Was er niet iets met vrouwe justitia en blind zijn? Leuk dat je ook meedoet,
maar er zou onpartijdig naar de feiten gekeken moeten worden, niet naar hoe de pet staat.

p.s. Er is niets drammerigs aan vragen of er volgens logica, feiten en redelijkheid gehandeld
kan worden.

Ik ben niet degene die tweedehands spul, in een verminkte verpakking, te laat verstuurde en
een ander hier niet van op de hoogte stelde, ik ben degene die een niet kloppende beoordeling
krijgt m.b.t. een niet gedane koop. Als hier een gunfactor mee te maken heeft dan zitten we in
een aflevering van tweakers got talent ofzo?

p.p.s.
Ehrmmm "net als"? Net als hier waar het over gaat? Waar nog meer?

[ Voor 57% gewijzigd door acermoi op 27-04-2018 06:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.