Toon posts:

Zoek Wordpress plugin voor persoonlijke collectie van leden

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek een Wordpress plugin voor persoonlijke collectie van leden. Welke zoektermen te gebruiken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste versie Wordpress

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben voor een treinenclub bezig met een wordpress website. Ieder lid moet zijn baanmodules kunnen beheren voor events en de admin moet deze entries ook kunnen aanpassen qua data in inputvelden. Deze baanmodules moeten per event worden meegenomen of een aantal, dit moeten de leden per event kunnen aangeven.
Ik heb volgende zoektermen gebruikt: event, exhibition, member collections, conference. Hiermee heb ik veel event managers plugins gevonden een aantal zijn bruikbaar voor leden om aan te geven of ze komen. Wat ik mis is de mogelijkheid om de deelnemers van een event te managen. In de zin wie doet actief mee en kan opgeven welke spullen hij/zij meeneemt.
Ik verwacht eigenlijk dat er zo'n plugin bestaat maar ik weet niet welke zoektermen te gebruiken. Weet iemand een plugin of suggesties voor zoektermen?

Bij voorbaat dank, Allard

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heb je de plugin inmiddels al gevonden?
Ik ben bang dat het geen wat je zoekt niet bestaat en meer ligt in custom werk. Dus iemand in huren of zelf bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Is wel heel specifiek wat je zoekt.
Wat je eigenlijk wilt is dat gebruikers per event kunnen aangeven welke producten ze meenemen.
Denk dat je het beste iemand een plugin kan laten schrijven, naar mijn weten bestaat het niet (compleet).

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.