ITunes afspeellijsten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11-06 08:59
Mijn vraag
...
Niet alle afspeellijsten tonen op ipod
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ITunes
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Afspeellijsten van bibliotheek naar ipod gesleept.

Ik weet dat mijn laatste 2 topics niet bepaald ideaal waren. Maar ik heb er iets uit geleerd.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
Ze tonen in de bibliotheek en op de ipod in iTunes op de computer, maar niet op de ipod zelf. Niet allemaal allesinds
Het zijn allemaal m3u bestanden correct & foutloos zijn gecreëerd

[ Voor 30% gewijzigd door Cyberdemon op 11-04-2018 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:35

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Staat ie op 'handmatig beheren' of op sync? Kan zijn dat je eerst nog op 'toepassen' moet klikken om de wijzigingen (slepen) door te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Cyberdemon schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:36:
Mijn vraag
...
Niet alle afspeellijsten tonen op ipod
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
ITunes
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Afspeellijsten van bibliotheek naar ipod gesleept.

Ik weet dat mijn laatste 2 topics niet bepaald ideaal waren. Maar ik heb er iets uit geleerd.
Kennelijk weinig geleerd. Dit is geen topic start. Allereerst open je niet met een vraag maar met een mededeling, ook staat er niet welke iPod je hebt en welke softwareversie erop staat. ;)

Via iTunes een afspeellijst syncen doe je door onder muziek in iTunes aan te vinken dat je ook afspeellijsten wil meenemen. Als je alleen alle muziek pakt neemt-ie geen lijsten mee.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberdemon
9.3.5. De laatste ios beschikbaar voor ipod touch 5. Nu komen de speellijsten er wel allemaal op denk ik. Ik denk dat dit kwam omdat iTunes foutcode 54 aangaf, daarom mss dat het niet goed werkte. Ik voeg muziek handmatig toe dus via op sync knop. Omdat mijn muziek zich niet op men computer bevind. @kaassouffle, hoe of waar vind ik die instelling terug?

Dus niet via sync knop. Dus ik denk dat die standaard op handmatig staat. Ik ben de instellingen nog niet tegengekomen. Ben ook niet zo handig met iTunes. Ondanks dat ik al 5 jaar een ipod heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Cyberdemon op 12-04-2018 11:20 ]